• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Оливи та мастила

Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 134600,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.

Завершена

4 488 453.10 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 442.27 UAH
Період оскарження: 27.07.2020 16:48 - 23.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на внесення змін до тендерної документації

Номер: c59686ffbc3d4a14a4d4ac89360e7a39
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-002108-a.c1
Назва: Вимога на внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! 19 травня 2020 року ДП "Маріупольський морський торговельний порт" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю мастильних засобів, а саме оливи та мастил, всього 31 найменування за кодами відповідних класифікаторів предмета закупівлі: CPV: 09210000-4; ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби. Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2020-05-13-000029-c. Нашим підприємством в рамках тендерної процедури закупівлі UA-P-2020-05-13-000029-c Замовнику була надіслана вимога, номер якої: UA-2020-05-19-002657-a.b2, щодо усунення порушень чинного законодавства, яке регулює порядок процедур закупівлі. Цю вимогу Замовником було відхилено, у звязку з чим ТОВ «СІНГЛ - ОЙЛ ЛТД» було вимушене звернутись зі скаргою до Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на порушення Замовником законодавства, яке регулює порядок процедур закупівлі. 01.07.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №12869-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ "СІНГЛ-ОЙЛ ЛТД" від 12 червня 2020 № UА-2020-05-19-002657-а.сЗ, державне підприємство "Маріупольський морський торговельний порт" було зобов’язано з метою усунення порушень, які викладені в рішенні АМК України, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - " Оливи та мастила ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UА-2020-05-19-002657-а. На сторінці тендерної процедури закупівлі UA-P-2020-05-13-000029-c міститься коментар замовника щодо усунення порушення: «На виконання рішення Антимонопольного комітету України №12869-р/пк-пз від 01.07.2020 року, яке було опубліковане на веб сайті PROZORRO 06.07.2020 року о 20:55, будуть внесені зміни до тендерної документації в частині Технічної специфікації за процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 09210000-4 – «Мастильні засоби» (оливи та мастила). (UA-2020-05-19-002657-a)». Хронологія цих подій є в наявності за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-002657-a. В результаті вищезазначених подій 27.07.2020 Вашим підприємством було оголошено нову тендерну закупівлю «Оливи та мастила Oils and lubricants», ідентифікатор тендеру UA-2020-07-27-002108-a 09210000-4 - Мастильні засоби (сторінка сайту https://dozorro.org/tender/UA-2020-07-27-002108-a#tender ). Однак, ознайомившись із документацією та вимогами Замовника тендеру «UA-2020-07-27-002108-a 09210000-4 - Мастильні засоби», ТОВ «СІНГЛ - ОЙЛ ЛТД» з подивом з’ясувало, що документація, по суті, не відрізняються від попередніх тендерних вимог Замовника щодо закупівлі по тендеру «UA-P-2020-05-13-000029-c», торги щодо яких були відмінені внаслідок порушення вимог чинного законодавства щодо тендерної закупівлі з боку Замовника. ТОВ «СІНГЛ - ОЙЛ ЛТД» наголошує, що серед основних принципів здійснення державних закупівель закріплені: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За результатами ознайомлення з тендерною документацією «UA-2020-07-27-002108-a 09210000-4 - Мастильні засоби» ТОВ «СІНГЛ-ОЙЛ ЛТД» вважає, що Тендерна Документація повторно містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема і нашого підприємства, а також суперечать законодавству, у зв’язку з наступним: У Додатку 1 надано технічні вимоги до предмету закупівлі, де вказані конкретне фасування, експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи, типові технічні характеристики, яким повинен відповідати товар. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.2 Тендерна документація повинна містити: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно наданої технічної специфікації у Додатку 1 запропонувати еквівалент неможливо, адже всі необхідні показники прописані під конкретні торгові марки та виробників, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо надати роз’яснення до яких транспортних засобів відбувається закупівля, надати технічні рекомендації автовиробників з експлуатації та ремонту транспортного засобу та обґрунтувати свої вимоги щодо наданих стандартів, схвалень, фізико-хімічних показників та тари. Адже Ваші вимоги повинні відповідати рекомендаціям автовиробників та бути обґрунтованими, інакше можемо зробити висновки, що Замовник порушує норми чинного законодавства. Якщо Ви не зможете обґрунтувати свої вимоги щодо технічної специфікації, просимо редагувати Додаток 1, а саме: 1. Фасування повинно бути у межах, наприклад, бочка 200-210л, так як кожен виробник випускає своє фасування. У вашій специфікації посилання на конкретну конструкцію, що суперечить Закону України 2. Експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи: просимо надати роз’яснення щодо необхідних допусків та привести технічну специфікацію до вимог згідно потреб вашого автотранспорту та рекомендацій автовиробників. 3. Типові технічні характеристики: наполягаємо взагалі видалити дані вимоги, адже рівні властивостей мастильних матеріалів регулюються не фізико-хімічними показниками, а загальносвітовими стандартами, такими як API, ACEA та рекомендаціями самих автовиробників. Крім того, у всіх виробників паспорт якості видається на певну партію масла, типові технічні показники можуть відрізнятися навіть на конкретну позицію одного виробника в залежності від дати виготовлення та номеру партії. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до Антимонопольного комітету України. Виходячи з вищеозначеного наполегливо просимо виключити з тендерної документації тендерної закупівлі ««Оливи та мастила Oils and lubricants», ідентифікатор тендеру UA-2020-07-27-002108-a 09210000-4 - Мастильні засоби» дискримінаційні вимоги, які істотно обмежують можливість участі у процедурі закупівлі значної частини потенційних учасників, тобто обмежують конкуренцію та порушують чинне законодавство України. В разі ігнорування цієї Вимоги з боку Замовника ТОВ «СІНГЛ - ОЙЛ ЛТД» буде вимушене звернутися з повторною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з порушенням Замовником законодавства, яке регулює порядок процедур закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно зі статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на вимогу UA-2020-07-27-002108-A.C1, яка розміщена на сайті prozorro.gov.ua ТОВ «Сінгл-Ойл ЛТД». 19 травня 2020 року ДП "ММТП" оприлюднив Оголошення про закупівлю мастильних засобів, а саме оливи та мастил за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби, № UA-2020-05-19-002657-a. 28 травня 2020 року ТОВ «СІНГЛ ОЙЛ ЛТД» була надіслана вимога № UA-2020-05-19-002657-a.b2 щодо зміни технічної специфікації. У відповідь було зазначено, що «Технічна специфікація Замовника містить всі необхідні складові які зазначенні у статті 22 пункту 2 підпункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Повний перелік типових технічних характеристик, експлуатаційний рівень, допуски, нормативні документи наданий для зручності та можливості Учасникам запропонувати вказаний товар або еквівалент, з умовою, що усі характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші ніж у замовленому товарі. Відсутність технічних показників, експлуатаційних рівнів, допусків, типових технічних характеристик товару замовленого в тендерній пропозиції Замовника, зробить неможливим Учасникам торгів запропонувати товар або еквівалент товару, у зв’язку з відсутністю можливості порівняти товар з переліком типових технічних характеристик, експлуатаційних рівнів, допусків, що в свою чергу порушить права Учасників відповідно до чинного законодавства. Вимоги вказані в технічній специфікації Замовника також необхідні для того, щоб уникнути від запропонування не якісного товару, також з низьким рівнем технічних характеристик, експлуатаційних рівнів, невідповідності допусків заводів виробників техніки які будуть гірші або відсутні, ніж вказані в характеристиках замовленого товару Замовником, та можливості звернутися до фахівців за роз’ясненням. Таким чином, тендерна документація містить всю необхідну інформацію та не обмежує прав Учасників щодо надання еквівалентів інших торгових марок за умови, що їх характеристики не будуть гіршими ніж вказані у Додатку № 1 тендерної документації Замовника.» Відповідь ДП «ММТП» не задовольнила ТОВ "СІНГЛ-ОЙЛ ЛТД" про що свідчить скарга до Антимонопольного комітету України. «На виконання рішення Антимонопольного комітету України №12869-р/пк-пз від 01.07.2020 року, яке було опубліковане на веб сайті PROZORRO 06.07.2020 року ДП «ММТП» було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації в частині Технічної специфікації за процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 09210000-4 – «Мастильні засоби» (оливи та мастила). (UA-2020-05-19-002657-a)», але по технічним причинам Технічну специфікацію зі змінами не вдалося опублікувати, внаслідок чого процедуру закупівлі було відмінено. Хронологія цих подій є в наявності за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-002657-a. Рішенням №12869-р/пк-пз від 01.07.2020 року Антимонопольний комітет зобов’язав ДП «ММТП» внести зокрема конкретні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Оливи та мастила», № UA-2020-05-19-002657-а, які були зазначені у мотивованій частині цього рішення, а саме: 1. Внести зміни до «Технічної специфікації» по фасуванню продукції в межах: бочка 200-210л по позиціям 1,2,3,5 та каністра 9-18 кг по позиції 6. 2. Видалити з пункту 1 «Технічної специфікації» Типові технічні характеристики. 27 липня 2020 року ДП "ММТП" оприлюднено Оголошення про закупівлю мастильних засобів, а саме оливи та мастил за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби, №UA-2020-07-27-002108-a. При складанні Тендерної документації на закупівлю оливи та мастил за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби, згідно з оголошенням № UA-2020-07-27-002108-a, всі зауваження, які повинні були бути враховані ДП «ММТП» згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, були враховані. Враховуючи вищенаведене у відповідь на вимогу № UA-2020-07-27-002108-a.c1 ТОВ «СІНГЛ ОЙЛ ЛТД» повідомляємо, що ДП "Маріупольський морський торговельний порт", були враховані всі розпорядження Антимонопольного комітету України вказані в рішенні №12869-р/пк-пз від 01.07.2020 року.
Статус вимоги: Відхилено