-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
118 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2020 13:56 - 31.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
766fcf9a82c547b98f52eb2651bea666
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-003095-c.c3
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
2.3. Гриф МОН на базове програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти», що поставляється в комплекті з інтерактивними дошками (назва базового програмного забезпечення повинна співпадати з назвою ТМ інтерактивної дошки). ГРИФ повинен бути наданий окремо на програмне забезпечення та откремо на інтерактивні дошки.
Ваша вимога обумовлена необхідністю закупівлі якісного товару, який відповідає педагогічним вимогам, вже має таке Свідоцтво. За звичай це товари до 2019 року випуску. Отже будь який інший (новий) товар, що відповідає вимогам тендерної документації, повинен пройти подібну процедуру сертифікації та отримати відповідне Свідоцтво.
Але, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» не здійснює видачу нових Свідоцтво МОН про визнання відповідності педагогічним вимогам. Більш детальне роз’яснення можна отримати з листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» за № 221/10-1252 від 18.06.2020, який додаємо до вимоги. В листі зазначено, що наявність такого Свідоцтва не дає жодних конкурсних переваг, тобто не може бути розцінене як вирішальний показник якості або відповідності.
Окрім цього жоден наказ МОН не прописує необхідність вимог щодо надання такого свідоцтва Учасником. Ці накази лише зазначають рекомендовані параметри обладнання, для тих чи інших потреб освіти. Таким чином Замовник при розробці тендерної документації зазначає технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідності до цих наказів, а запропонований Учасниками товар за умови відповідності технічним вимогам Замовника буде в свою чергу відповідати наказам МОН.
Також, хочемо наголосити, що програмне забезпечення є невід’ємною частиною інтерактивної дошки і коли будь-хто з виробників/дистриб’юторів дошок отримує гриф МОН на свою дошку, то цей гриф автоматом розповсюджується і на програмне забезпечення. Вірогідно один із виробників/дистриб’юторів, товар якого Ви обрали предметом закупівлі, спеціально отримав цей гриф для ведення недобросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на вище наведене та зміст Листа № 221/10-1252 від 18.06.2020 вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу стосовно надання грифу МОН на програмне забезпечення та откремо на інтерактивні дошки, яка значно обмежує коло можливо запропонованого обладнання, в тому числі нового, більш досконалого, більш економічного.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ІМЗО_щодо Свідоцтво МОН.pdf 29.07.2020 11:17
- ВІдповідь 3 вимога .docx 30.07.2020 16:15
Дата подачі:
29.07.2020 11:17
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:
- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;
- придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України;
- придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.».
Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних
закладах.
У разі не змоги надати, хоча б одного з документів визначених в цій документації, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо обмеження конкуренції
Номер:
2b9d881ae0f74c9691cc63952997c5b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-003095-c.a2
Назва:
Щодо обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 2.10 Додатку 1 до Оголошення Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які запропонують товар від українського виробника. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару встановлюються виключно санкційними нормами. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації та видалити пункт 2.10. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) Попереджаємо, що будемо змушені звернути увагу на Вашу закупівлю відповідних органів, оскільки вимоги закупівлі містять безліч положень що суттєво обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 10:28
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок) підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, відповідно до ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі.
Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. Свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16).
Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. На території України є декілька виробників та дистриб’юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників.
Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки.
До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тим паче проводиться спрощена закупівля.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірної вимоги
Номер:
6270c862789e49de9d9a2898ca4ee7f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-003095-c.a1
Назва:
Щодо неправомірної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 1 до Оголошення Ви вказуєте, що «Назва базового програмного забезпечення повинна співпадати з назвою ТМ інтерактивної дошки». Зазначена Вами вимога є абсолютно не правомірною та такою, що обмежує конкуренцію. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи це, Ви, як Замовник, маєте право зазначати конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики, проте ніяким чином не вимагати яке найменування повинен мати той чи інший предмет закупівлі та обмежувати його приналежність до торгової марки. Встановлена Вами вимога приводить до висновку, що Ви навмисно позбавляєте інших Учасників права на учать у закупівлі та надаєте перевагу конкретному Постачальнику. Таким чином, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації Учасників та внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації видаливши вимогу, що «Назва базового програмного забезпечення повинна співпадати з назвою ТМ інтерактивної дошки».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 10:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невід'ємною частиною, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Базове програмне забезпечення обов'язково повинне бути розроблене для конкретної моделі інтерактивної дошки, що дозволить використовувати повний функціонал програмного забезпечення. Дана вимога обгрунтована Законом України "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020 №922-VІІІ, зокрема в статті 14 визначено обов'яковість тих чи інших пунктів тендерної документації.
Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація, замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Норма даної статті дає право замовнику використати цю можливість, а не несе обов'язок замовника змінювати вимоги до предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене замовник не вбачає достатніх підстав для внесення змін до тендерної документації, всі вимоги до учасників сформовані, виходячи з бажання Замовника закупити якісне обладнання при цьому враховуючи раціональне витрачання бюджетних коштів.
Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено