-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
За кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%))
Завершена
242 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 210.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2020 10:54 - 08.08.2020 00:00
Скарга
Скасована
скасування рішення замовника
Номер:
b2d8374e6112446ea94e91b0a7180dc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-001388-b.b3
Назва:
скасування рішення замовника
Скарга:
27.07.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-27-001388-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), а саме: Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%) 1 100 кг, Cир кисломолочний (жирн. не менше 9%)) 1 100 кг на очікувану вартість 242 000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з 01 вересня 2020 по 31 грудня 2020. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Відділ освіти Селидівської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), (надалі «Тендерна документація»).
13.08.2020 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна - 164 450,00 грн;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 229 680,00 грн з ПДВ.
20.08.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року відповідно до якого пропозиція учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна є найбільш економічно вигідною, а тому уповноваженою особою замовника переможцем спрощеної процедури закупівлі обрано учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна.
Проте, рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Положеннями частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
За змістом положень частини 2 зазначеної статті, тендерна документація містить, зокрема:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
1. Замовником неправомірно обрано переможцем публічних закупівель процедури відкритих торгів учасника ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну
На підставі положень частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 6.1. Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №4 до цієї Документації).
Пунктом 8 Розділу 2 «Технічні вимоги» Додатку № 4 до Тендерної документації встановлено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має подати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ворожцової Людмили Геннадіївни, міститься сканована копія Сертифікату щодо відповідності вимогам стандарту ISO 22000. Однак, зазначений документ не відповідає вимогам Замовника та не підтверджує відповідність учасника ФОП Ворожцової Л. Г. встановленим кваліфікаційним вимогам.
Сертифікат № FSMS. 116-2019 посвідчує відповідність «надання послуг неспеціалізованої оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, коди ДКПП 46.39, 47.11» згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідності вимогам ISO 22000:2005, IDT, ДСТУ ISO 22000:2007. При цьому, зазначений сертифікат не посвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ISO 22000 щодо «транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР». Також учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких інших сертифікатів відповідності, які б підтверджували відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно транспортування та зберігання продуктів харчування та напоїв.
Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 02 квітня 2007 року № 72, організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів.
Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3., оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності.
Згідно з положеннями п.2.4.11 Вимоги, програми-передумови системи НАССР мають охоплювати, зокрема, такі процеси як зберігання та транспортування. При цьому, відповідно до норм п. 2.15. Вимог, «Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити:
2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів;
2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи;
2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників;
2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання;
2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу;
2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування;
2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу;
2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції;
2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу.
Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі.»
Однак, в тендерній пропозиції учасника ФОП Ворожцової Л. Г. в наданих сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера надання послуг, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів.
Тому, у зв’язку з невиконанням ФОП Ворожцовою Л. Г. кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись положеннями ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», цей учасник не може бути обраним переможцем публічних закупівель за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b .
Отже, зазначені обставини свідчать, що рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року є таким, що не відповідає фактичним обставинам закупівлі, порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..», принципи недискримінації учасників, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що безпідставно надає перевагу іншим учасникам закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями статті 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Селидівської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 83 від 20.08.2020 р., відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій преможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b обрано ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну .
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.08.2020 00:01
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця
Номер:
580a6b5dac294642ac623806f0faa96d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-001388-b.a2
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
27.07.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-27-001388-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), а саме: Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%) 1 100 кг, Cир кисломолочний (жирн. не менше 9%)) 1 100 кг на очікувану вартість 242 000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з 01 вересня 2020 по 31 грудня 2020. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Відділ освіти Селидівської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир твердий сичужний (жирн. не менше 50%); сир кисломолочний (жирн. не менше 9%)), (надалі «Тендерна документація»).
13.08.2020 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна - 164 450,00 грн;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 229 680,00 грн з ПДВ.
20.08.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року відповідно до якого пропозиція учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна є найбільш економічно вигідною, а тому уповноваженою особою замовника переможцем спрощеної процедури закупівлі обрано учасника ФОП Ворожцова Людмила Геннадіївна.
Проте, рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Положеннями частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
За змістом положень частини 2 зазначеної статті, тендерна документація містить, зокрема:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
1. Замовником неправомірно обрано переможцем публічних закупівель процедури відкритих торгів учасника ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну
На підставі положень частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 6.1. Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком №4 до цієї Документації).
Пунктом 8 Розділу 2 «Технічні вимоги» Додатку № 4 до Тендерної документації встановлено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має подати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ворожцової Людмили Геннадіївни, міститься сканована копія Сертифікату щодо відповідності вимогам стандарту ISO 22000. Однак, зазначений документ не відповідає вимогам Замовника та не підтверджує відповідність учасника ФОП Ворожцової Л. Г. встановленим кваліфікаційним вимогам.
Сертифікат № FSMS. 116-2019 посвідчує відповідність «надання послуг неспеціалізованої оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, коди ДКПП 46.39, 47.11» згідно з чинними в Україні нормативними документами, відповідності вимогам ISO 22000:2005, IDT, ДСТУ ISO 22000:2007. При цьому, зазначений сертифікат не посвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ISO 22000 щодо «транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР». Також учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції будь-яких інших сертифікатів відповідності, які б підтверджували відповідність вимогам стандарту ISO 22000 стосовно транспортування та зберігання продуктів харчування та напоїв.
Відповідно до норм п.4.1 Національного стандарту України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (lSO 22000:2007)», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 02 квітня 2007 року № 72, організація повинна встановити, задокументувати, запровадити та підтримувати результативну систему управління безпечністю харчових продуктів та оновлювати її, за потреби, відповідно до вимог цього стандарту. Організація повинна визначити сферу застосування системи управління безпечністю харчових продуктів. Сфера застосування має визначати продукти та категорії продуктів, процеси та виробничі ділянки, охоплені системою управління безпечністю харчових продуктів.
Відповідно Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (Далі- Вимога), затверджених 01.01.2012 р. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590, а саме п.2.3., оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності.
Згідно з положеннями п.2.4.11 Вимоги, програми-передумови системи НАССР мають охоплювати, зокрема, такі процеси як зберігання та транспортування. При цьому, відповідно до норм п. 2.15. Вимог, «Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити:
2.15.1. Створення операторами ринку належних умов для зберігання готових харчових продуктів, неперероблених або частково перероблених харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, та інших нехарчових продуктів;
2.15.2. Приміщення мають бути достатніми за площею та обладнанням для забезпечення умов зберігання, а також дотримання принципу використання в першу чергу партій тих продуктів, у яких раніше закінчується строк придатності. Необхідне обладнання для зберігання харчових продуктів повинно підтримувати умови зберігання при повній завантаженості приміщення з проведенням контролю за режимами температури та вологи;
2.15.3. Приміщення для зберігання неперероблених, частково перероблених або перероблених харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, повинні бути спроектовані так, щоб не допустити забруднення під час зберігання, прибирання, миття та за необхідності проведення дезінфекції й запобігати проникненню шкідників;
2.15.4. Належну ідентифікацію харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами під час зберігання;
2.15.5. Проведення оцінки ризиків та забезпечення зберігання харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, інших нехарчових продуктів таким чином, щоб запобігти їх взаємному негативному впливу;
2.15.6. Захист харчових продуктів, допоміжних матеріалів для переробки харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, від забруднення під час їх транспортування;
2.15.7. Дотримання умов транспортування (зокрема режимів температури зберігання та вологи), у тому числі за умови повного завантаження транспортного засобу;
2.15.8. Запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції;
2.15.9. Розділення різних видів харчових продуктів, нехарчових продуктів під час транспортування з метою унеможливлення негативного впливу.
Для підтримання постійних температурних режимів (дотримання безперервності температурного ланцюга) необхідно заздалегідь проводити охолодження транспортних засобів перед завантаженням харчових продуктів та повинна бути можливість перевірки умов транспортування за допомогою контролю режимів температури у транспортному засобі.»
Однак, в тендерній пропозиції учасника ФОП Ворожцової Л. Г. в наданих сертифікатах на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо сфери застосування системи управління безпечністю харчових продуктів зазначена лише сфера надання послуг, що не відповідає вимогам діючих норм та тендерної документації, так як відповідно до зазначених вище норм та тендерної документації, Учаснику необхідно мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів щодо зберігання та транспортування харчових продуктів.
Тому, у зв’язку з невиконанням ФОП Ворожцовою Л. Г. кваліфікаційних вимог тендерної документації, керуючись положеннями ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», цей учасник не може бути обраним переможцем публічних закупівель за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b .
Отже, зазначені обставини свідчать, що рішення Відділу освіти Селидівської міської ради оформлене Протоколом № 83 від 20.08.2020 року є таким, що не відповідає фактичним обставинам закупівлі, порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..», принципи недискримінації учасників, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що безпідставно надає перевагу іншим учасникам закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями статті 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Селидівської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 83 від 20.08.2020 р., відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій преможцем процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-07-27-001388-b обрано ФОП Ворожцову Людмилу Геннадіївну .
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О.С. Окопна
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога сир.PDF 21.08.2020 18:15
- Відповідь на вимогу від 27.08.2020.PDF 27.08.2020 16:07
Дата подачі:
21.08.2020 18:15
Вирішення:
Роз`яснення щодо відхилення вимоги міститься у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку2 до тендерної документації
Номер:
2617c45c78064df6b03faa84b7469a8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-001388-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку2 до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.3 Додатку 2 Тендерної документації якщо Учасник не є платником ПДВ – подається , сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Згідно з наказом Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» довідку про взяття на облік платника податків скасовано. Також цим наказом затверджено Довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру за формою №34-ОПП, але ця форма довідки надається таким платникам податків: - фізичним особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність: адвокатам, нотаріусам, приватним виконавцям, судовим експертам, арбітражним керуючим; - відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидента; - військовим частинам; - уповноваженим особам договорів про спільну діяльність та управителям майна. Тобто, фізична особа підприємець, яка здійснює торгівлю продуктами харчування не може надати скановану довідку з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника, бо така довідка не передбачена чинним законодавством України. Відповідно до чинного Податкового кодекс України платники подтків отримують з органу державної фіскальної (податкової) служби витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платника єдиного податку. У звязку з вищезазначиним, вимагаємо: 1.внести зміни в п.3 Додатку 2 до тендерної документації та привести у відповідність з чинним законодавством України. Тобто: "Учасники, які не є платниками ПДВ подають витяг з реєстру платника єдиного податку"
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення щодо вимоги .pdf 31.07.2020 13:30
Дата подачі:
30.07.2020 14:45
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень чинного законодавства України в п.3 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі - повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019.
Статус вимоги:
Задоволено