Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
690 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:27.07.2020 08:24 - 10.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Марка вугілля ДГР 0-200 передбачена Національним стандартомУкраїни ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічніумови».
Номер:45dcf4448cb0430999f359b30686b978
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a18
Назва:Марка вугілля ДГР 0-200 передбачена Національним стандартомУкраїни ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічніумови».
Вимога:
Марка вугілля ДГР 0-200 передбачена Національним стандартомУкраїни ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічніумови».
Шановний Замовнику, а вам з якою метою закуповується вугілля камяне? Для побутових потреб чи для електростанції?
Якщо для побутових - тоді як ви будете використовувати вугілля що предбачено для електростанції?
Якщо для електростанції- то вкажіть адресу електростанції для якої ви закуповуєте вугілля?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.07.2020 16:49
Вирішення:Закупівля вугілля проводиться для власних потреб закладу.
Дякуємо, за 18 запитань, аналогічних за змістом. Вважаємо, що Ви отримали достатньо відповідей для участі у торгах.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:dfaa3fa9b96c454c9c25bff6a12d47b6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a17
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
У відповіді на вимогу UA-2020-07-27-000028-c.a5 ви підтвердили той факт, що вами документація конкурсних торгів прописана виключно під вугілля вітчизняного виробника. Ми маємо можливість поставити імпортоване вугілля. Вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до документації конкурсних торгів та надати можливість всім учасникам запропонувати вугілля не тільки вітчизняного виробника а і імпортоване.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.07.2020 11:03
Вирішення:Пунктом 5 ТД встановлено:
5.1. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурахзакупівель на рівнихумовах. Замовникизабезпечуютьвільний доступ усіхучасників до інформації про закупівлю, передбаченоїцим Законом.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:ddccc5fbbeea43ea88037dd052c44cbc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a16
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику Для вугілля ДГР (0-200) вами встановлено наступні показники: Зольність не більше 39%, Загальна волога не більше 12%, У своїй відповіді на вимогу UA-2020-07-27-000028-c.a4 ви відповили, що Марка вугілля ДГР 0-200 передбачена Національним стандартомУкраїни ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічніумови». ДСТУ 4083-2002 встановлюєтехнічнівимоги до якостівугіллязалежновiдкатегоріїякості. В даному ДСТУ в пункті 4 Технічні вимоги встановлено показники нижча теплота згорання на робочий стан палива, загальна волога на робочий стан палива та відсутні показники зольності взагалі. Тому вимагаємо надати відповідь, з якого документу вами було взято цей показник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.07.2020 10:56
Вирішення:ВказаніЗамовникомпоказникинадаютьможливість будь-якомуучаснику запропонувативугіллякам’яного марки ДГР (0-200) з показниками, що не є гіршими за показники, встановлені за тендерною документацією. Наразі Вами не наданожоднихдоказівнеможливостізапропонувати товар, за показниками, щовказані в тендернійдокументаціїабобільшякіснимипоказниками.
Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля класифікується наступним чином: буре – Б, довго полум’яне – Д, довго полум’яне газове – ДГ, газове – Г (Г1, Г2), газове жирне піснувате – ГЖП, газове жирне – ГЖ, жирне – Ж, коксівне – К (К1, К2), піснувате спікливе – ПС, пісне – П, антрацит – А. При визначенні предмету відкритих торгів, замовником дотримано вимоги стандартів.
Відповідно до ДСТУ 4083:2002:
3.1 Для пиловидного спалювання на теплових електростанціях використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, Ж, К, ПС, П, та А згідно з ДСТУ 3472 з розмірами кусків 0-6, 0-13, 0-25, 0-100 та 0-200 мм згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортується, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розмірами кусків відповідає ГОСТ 19242.
4.1 Нижча теплота згорання на робочий стан палива Qri повинна становити, МДж/кг (ккал/кг): для вугілля першої категорії якості - не менше: марок Д, ДГ, Г, Ж, К, ПС ….…………..…..20,097 (4800) марок П, А……….....21,772 (5200) для вугілля другої категорії якості: марок Д, ДГ, Г, Ж, К, ПС ..... від 17,585 (4200) до 20,097 (4800) марок П, А ………... від 20,097 (4800) до 21,772 (5200) для вугілля третьої категорії якості (промпродукту всіх марок): не менше 16,747 (4000) для вугілля четвертої категорії якості (шламу всіх марок): не менше 12,560 (3000).
При цьому загальна волога на робочий стан палива Wrt повинна бути не більше: для вугілля першої та другої категорій якості: марки Д…………………..14,0 % марок ДГ, Г, Ж, К, ПС………......….12,0 % марок П, А ………….10,0 % для вугілля третьої категорії якості (промпродукту всіх марок)…... 9,0 % для вугілля четвертої категорії якості (шламу)..............18,0 %.
4.3 Для вугілля першої та другої категорій марок ДГ, Г Західного Донбасу, як виняток, загальна волога на робочий стан палива W r t повинна бути не більше 16,0 %.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:6733f9d590d5492290b83b06c4325395
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a15
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Марка вугілля ДГР 0-200 передбачена Національним стандартомУкраїни ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічніумови». ДСТУ 4083-2002 встановлюєтехнічнівимоги до якостівугіллязалежновiдкатегоріїякості. Виходячи з вищенаведеного, Замовником правомірно встановлені вимоги щодо закупівлі вугілля марок ДГР 0-200, ДГ 13-100, не порушені норми чинного законодавства, а тому не можемо задовільнити Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині. Шановний замовнику, єдине ДСТУ в Україні, яким передбачено використання вугілля камяного та антрациту для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб" Ви не є тепловою електростанцією, у вас немає обладнання для пиловідного спалювання вугілля. Вимагаємо надати пояснення за яких підстав замовник визначив предмет закупівлі по ДСТУ 4083-2002 «ВУГIЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦIЯХ. Технічні умови».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.07.2020 10:40
Вирішення:ВказаніЗамовникомпоказникинадаютьможливість будь-якомуучаснику запропонувативугіллякам’яного марки ДГР (0-200) з показниками, що не є гіршими за показники, встановлені за тендерною документацією. Наразі Вами не наданожоднихдоказівнеможливостізапропонувати товар, за показниками, щовказані в тендернійдокументаціїабобільшякіснимипоказниками.
Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля класифікується наступним чином: буре – Б, довго полум’яне – Д, довго полум’яне газове – ДГ, газове – Г (Г1, Г2), газове жирне піснувате – ГЖП, газове жирне – ГЖ, жирне – Ж, коксівне – К (К1, К2), піснувате спікливе – ПС, пісне – П, антрацит – А.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Корупційна складова.
Номер:5672b83b20094fbb81f1e13a17d4c42e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a14
Назва:Корупційна складова.
Вимога:
Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених автомобільних ваг для зважування вугілля перед поставкою на території Чернівецького району Вінницької області разом із паспортом на ваги, завіреним власником ваг. Зважування має проводитись на стаціонарних вагах в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист).
Шановний Замовнику, на пыдставы якого нормативно-правого акту учасник повине мати вагову на теріторії Замовника, та й ще тількі на підставі права власності або оренди?
Наданйте нрмативно-правове обгрунтування!. Чому учасник збовязован купляти ваги та встановлювати їх на теріторії яку ви обрали? чи чому повинен орендувати ваги на вашій теріторії та платити за оренду? а якщо учасник не виграє за результатом аукціону? то хто буде покривати такі витрати? та надайте нормативно-праовове обгрунтування чому не підходить договір надання послуг зважування?
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло учасників які вже мають у власності ваги або в оренді ваги на вашій терітторії, адже арендувавати чи купляти ваги учаснику тільки для того що б прийняти участь - це економічно не вигідно. Для переможця, так, є сенс, але для учасника - на етапі коли такий учасник не знає чи буде його пропозиція найекномічновигідною це безгуздо. Отже, приходимо до висновку що дана вимога прописана з метою зменшення кола учасників та з метою щоб у даних торгах переміг "бажаний" учасник під якого ви і прописали таку вимогу.
Пропонуємо Вам альтертативну вимогу, яка буде узгоджжуватись з нормами чинного законодавства: Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді або за договором надання послуг ) в учасника торгів повірених автомобільних ваг для зважування вугілля перед поставкою разом із паспортом на ваги, завіреним власником ваг. Додатково учасник повинен проводити зважування на автомобільних вагах в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:28.07.2020 11:55
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Додатком 1 до тендерноїдокументаціївстановленонаданняучасниками:
1.3. Копіїдокументів, щопідтверджуютьнаявність (у власностіабооренді) в учасникаторгівповіренихавтомобільних ваг для зважуваннявугілля перед поставкою на територіїЧернівецького району Вінницькоїобласті разом із паспортом на ваги, завіренимвласником ваг. Зважуваннямаєпроводитись на стаціонарних вагах в присутностіпредставникаЗамовника (про що у складіпропозиціїучасник повинен надатигарантійнийлист).
Вказанавимогане є дискримінаційною по відношенню до учасників, так як умовамипередбачено (на вибіручасника): наявність ваг на правах власностіабо договору оренди.
Замовникмавдосвідзважування на пересувнихавтомобільних вагах, який показав значневідхиленнявідзважування на стаціонарних вагах.
Підтвердженням того, що саме така вимога не є дискримінаційною і є, зокрема, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України З розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.04.2020 №6550 ( ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002184-a).
Також повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни щодо підтвердження наявності в учасників повірених автомобільних ваг(у власності або оренді або за договором надання послуг).
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:de4560c338244ac48fe1dd747f36ca2d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a13
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Враховуючи висунуту замовником вимогу надання сертифікату ISO 9001:2015 , вимагаємо надати замовником інформацію про те, чи він атестований згідно висунутих вимог стосовно надання сертифікатів та яким чином ми будемо узгоджувати постачання вугілля кам'яного організації, яка не має вищевказаних сертифікатів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.07.2020 09:41
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 , потенційнівигоди для організаціївідзапровадженнясистемиуправлінняякістю на основіцього стандарту такі:
a) здатністьпостійнопостачатипродукцію та послуги, якізадовольняютьвимогизамовників, а такожзастосовнізаконодавчі та регламентувальнівимоги;
b) створенняможливостей для підвищеннязадоволеностізамовників;
c) урахуванняризиків і можливостей, пов’язанихізсередовищем і цілямиорганізації;
d) здатністьдемонструвативідповідністьустановленимвимогам до системиуправління.
У даній ситуації Замовнику постачається продукція, а не навпаки.
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях, а також встановив вимоги які вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що дане питання неодноразово розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до прийнятих рішень №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р.,№ 7154 -р/пк-пз від 14.04.2020 р. тощо Замовниками правомірно було встановлено вимогу щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:4eb1e5c2a02748e4a5e8e8ee0d10b90d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a12
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Вимагаємо від замовника надати надати нам роз'яснення стосовно того, чи має замовник сертифікат ISO 9001:2015 . Нам необхідно розуміти, чи не виникнуть у нас проблеми з виконанням вимог договору при постачанні вугілля внаслідок того, що наші системи управління якістю не гармонізовані та не узгоджені.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.07.2020 09:40
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 , потенційнівигоди для організаціївідзапровадженнясистемиуправлінняякістю на основіцього стандарту такі:
a) здатністьпостійнопостачатипродукцію та послуги, якізадовольняютьвимогизамовників, а такожзастосовнізаконодавчі та регламентувальнівимоги;
b) створенняможливостей для підвищеннязадоволеностізамовників;
c) урахуванняризиків і можливостей, пов’язанихізсередовищем і цілямиорганізації;
d) здатністьдемонструвативідповідністьустановленимвимогам до системиуправління.
У даній ситуації Замовнику постачається продукція, а не навпаки.
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях, а також встановив вимоги які вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що дане питання неодноразово розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до прийнятих рішень №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р.,№ 7154 -р/пк-пз від 14.04.2020 р. тощо Замовниками правомірно було встановлено вимогу щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:40b3d4eed81c405c8d59cbb6e741c125
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a11
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
У тендерній документації Замовника наведена вимога що до сертифікації Учасника на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). На території України діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати суб’єктів господарювання в примусовому порядку пройти сертифікацію. Діяльність учасників закупівлі здійснюється на території України з дотриманням вимог чинного законодавства України. Законодавчі обов’язки отримувати сертифікати ISO відсутні. Надання сертифікатів ISO у складі тендерної пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, спроможності учасників виконати умови закупівлі. Тому і вимога щодо їх надання є неправомірною. Вимагаємо від Замовника видалити з тендерної документації вимоги що до надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 виданого на ім’я учасника на відповідність ISO 9001:2015
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.07.2020 09:38
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях, а також встановив вимоги які вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що дане питання неодноразово розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до прийнятих рішень №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р.,№ 7154 -р/пк-пз від 14.04.2020 р. тощо Замовниками правомірно було встановлено вимогу щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:e0a4168417b849ec814434be6a41ca98
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a10
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
З метою підготовки оскарження умов закупівлі прошу оприлюднити внутрішній документ (Акт, Положення, Порядок) замовника, яким тендерний комітет керується під час визначення предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.07.2020 09:35
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлівизначаєтьсязамовником у порядку, встановленомуУповноваженим органом, іззастосуваннямЄдиногозакупівельного словника, затвердженогоу встановленомузаконодавством порядку.
Отже, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі,затвердженого Наказом Міністерстварозвиткуекономіки, торгівлі та сільськогогосподарстваУкраїни від 15 квітня 2020 року № 708, Замовником було встановлено предмет закупівлі.
При виборімарок вугілляЗамовникомвраховуютьсятехнічніособливостітвердопаливнихкотліввстановлених в навчальному закладі, та досвід закупівель минулих періодів.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04
Задовільнена:Ні
invalid
0
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:2fe69ea5b8854fb6b61615ec1f749bde
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-27-000028-c.a9
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
В якості доведення неупередженості, відкритості та прозорості і рівного ставлення до всіх учасників, а також на спростування думки про те, що умови закупівлі необгрунтовано ускладнено та невиправдано завищені технічні вимоги до предмета закупівлі, та з метою підготовки оскарження умов закупівлі в уповноваженому органі, просимо оприлюднити обгрунтування встановлених замовником технічних вимог до предмета закупівлі в частині надання )копії діючого сертифікату ISO 9001:2015 виданого на ім’я учасника та зазначити спеціаліста - відповідальну особу замовника, за підписом якої тендерний комітет затвердив тендерну документацію по даній закупівлі.
Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.07.2020 09:34
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогуповідомляємонаступне.
Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях, а також встановив вимоги які вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що дане питання неодноразово розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до прийнятих рішень №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р.,№ 7154 -р/пк-пз від 14.04.2020 р. тощо Замовниками правомірно було встановлено вимогу щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.08.2020 12:04