-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти "Загальноосвітня школа I-III ступенів №2" Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул.Патріотів України, буд.11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області" Коригування
Завершена
6 302 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 512.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 512.93 UAH
Період оскарження:
24.07.2020 16:18 - 06.08.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень законодавства
Номер:
addbd2d974ce4902ba06c8ca1291c391
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-007353-b.a5
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства
Вимога:
8 жовтня 2020 року о 14:23 Замовником надана відповідь щодо Вимоги ПП «Л.Д. Сервіс», але вимога учасника (надана 7 жовтня 2020 року о 13:25) була мотивована не лише порушенням Замовника в частині рішення відхилення тендерної пропозиції ПП «Л.Д. Сервіс». Замовник проігнорував ряд інших питань, тож повторно надаємо вимогу та прохаємо надати обґрунтовану відповідь по всім пунктам вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПОВТОРНО Вимога Замовнику.pdf 08.10.2020 16:31
Дата подачі:
08.10.2020 16:31
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушень законодавства
Номер:
83d3b22f34e14dbc8b3354ba87b2b240
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-007353-b.a4
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень законодавства
Вимога:
На офіційному порталіЗамовником було опубліковано Протокол №262 засідання тендерного комітету від 29 вересня 2020 року. Даним протоколом було відхилено тендерну пропозицію переможця відкритих торгів ПП «Л.Д. Сервіс» згідно Протоколу №179 від 17 серпня 2020 року щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти "Загальноосвітня школа I-III ступенів №2" Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул.Патріотів України, буд.11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області" Коригування».
ПП «Л.Д. Сервіс» вищезазначене рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Л.Д. Сервіс»вважає незаконним, з огляду на наступне:
I
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Статтею 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Листом «Щодо застосування статей 17,32 Закону….» № 3304-06/13652-06 від 24.04.2017 Мінекономрозвитку також роз’яснює: «При цьому, для переможця закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону… ».
Тобто Закон покладає на Замовника обов’язок визначитись із способом підтвердження інформації, зазначивши такий спосіб у тендерній документації.
Розділом 5 ТД «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник, керуючись ст. 22 Закону, визначив, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі відповідно до Додатку 4 до тендерної документації.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, Замовник самостійно визначив, що документи мають бути надані переможцем Замовнику, а не опубліковані (оприлюднені).
Однак, всупереч самостійно встановленого порядку подання документів, 29.09.2020 року Замовник прийняв рішення про відхилення нашого підприємства, як переможця, мотивуючи його посиланням на п. 6 ст. 17 Закону, яким встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
При цьому, таке посилання не слідує з вимог чинного законодавства, так як підстави для відхилення переможця чітко визначені в ст.. 31 Закону, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
....
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тобто, підставою для відхилення пропозиції може бути лише не надання документів у спосіб вказаний в тендерній документації, а не у спосіб вказаний в ст.. 17 Закону.
Оскільки в тендерній документації зазначено про надання документів замовнику, і переможець надав такі документи, відсутні законні підстави для відхилення.
А посилання замовника на п. 6 ст. 17 Закону лише свідчить про неналежне виконання покладених на нього обов’язків (службову недбалість) та викладення тендерної документації не у відповідності до Закону.
Додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чітко вказує про строки надання та вимоги до документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. А саме, п.1.1. Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
П. 2.1 та 3.1. Довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом не раніше 30 календарних днів відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
П. 4.1. Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом, що є дійсною на момент надання замовникові.
Переможцем ПП «Л.Д. Сервіс» було надано замовнику оригінал Довідки, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 від 17.08.2020 року №80482/10/04-36-52-60-21. В довідці вказувалось що довідка надається відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 28.12.2016 №922-VІІ для подання до Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради, дійсна протягом десяти днів включно до 26.08.2020року.
Надано довідку в довільній формі з підписом директора Лубяного А.А. та печаткою підприємства про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Також було надано оригінал довідки виданої Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. В довідці за №1839604 було вказано, що громадянин(ка) України Лубяний Андрій Анатолійович станом на 12.08.2020 року до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Довідку видано для оформлення участі в процедурі закупівель.
Отже, Переможцем виконано вимоги п. 3 розділу 5 тендерної документації, вимоги Додатку 4 щодо відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону в порядку та у спосіб, встановлений замовником в тендерній документації.
Переможець відкритих торгів ПП «Л.Д. Сервіс» дотримався всіх вимог тендерної документації Замовника та вбачає дії Замовника незаконними. Цю позицію підтверджує і факт відмови товариству з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у задоволенні його скарги від 26 серпня 2020 № UA-2020-07-24-007353-b.a2 постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
II
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо підстави, передбаченої пунктами 1, 7 частини першої статті 17 Закону
Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель.
Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Тобто, кожним учасником процедури закупівлі, на вимогу статті 17 Закону потрібно було підтвердити відсутність підстав в тому числі згідно п.12 частини першої - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. ПП «Л.Д. Сервіс» надало довідку №12/07 від 07.08.2020 року в своїй тендерній пропозиції на вимогу Закону.
Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
III
Фактично склалась ситуація, за якої учасник ПП «Л.Д. Сервіс» слідуючи вказівкам тендерної документації, складеної та затвердженої замовником, відхилений замовником через неузгодженість тендерної документації вимогам закону.
Саме через це, ст. 31 Закону дозволяє відхилити пропозицію переможця, лише у випадку якщо останнійне надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Викладене підтверджує незаконність дій тендерного комітету щодо відхилення пропозиції (безпідставне відхилення) нашого підприємства та свідчить про порушення останнім під час складення та затвердження тендерної документації, що не відповідає вимогам Закону (містить розбіжності через які порушено права учасників).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику щодо незаконності дій.pdf 07.10.2020 13:25
Дата подачі:
07.10.2020 13:25
Вирішення:
Вимога ПП «Л.Д. Сервіс» не підлягає задоволенню через невідповідність вимогам закону та тендерної документації.
Протоколом №262 від 29.09.2020 р. на засіданні тендерного комітету була відхилена тендерна пропозиція переможця відкритих торгів - ПП «Л.Д. Сервіс».
В протоколі чітко зазначено, що відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В визначений законодавством термін ПП «Л.Д. Сервіс» не надав всі необхідні документи, зазначені в ч. 6 ст. 17 Закону України для здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти "Загальноосвітня школа I-III ступенів №2" Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Патріотів України, буд.11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області" Коригування».
Умови тендерної документації щодо порядку подання документів переможцем не суперечать вимогам закону. Ці умови також не порушили права та інтереси скаржника ПП «Л.Д. Сервіс», оскільки підставою для відхилення пропозиції ПП «Л.Д. Сервіс» були застосовані лише норми закону щодо 10-денного строку оприлюднення документів в електронній системі.
Після визнання ПП «Л.Д. Серіс» переможцем, він не надав та не оприлюднив в повному обсязі необхідні документи. Довідка МВС взагалі не була оприлюднена. Скаржник зазначає, що довідка була надана Замовнику, але не зазначає коли. Довідка була надана Замовнику лише 29.09.2020 року, з порушенням строку в 30 днів.
Оскільки ПП «Л.Д. Сервіс» порушило норми Закону України «Про публічні закупівлі», то підстав для задоволення заявленої вимоги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Суттєві порушення вимог тендерної документації
Номер:
d9f487bc64c241c6b44b771fd663a54d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-007353-b.b3
Назва:
Суттєві порушення вимог тендерної документації
Вимога:
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" нами виявлені суттєві порушення вимог тендерної документації, а саме:
1. Вимагається: Додато1 п1.2 «1.2. Якщо машини та механізми не є власністю, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо на запропоновані машини, механізми.»
Учасник надав не завірений належним чином договір оренди.
2. Вимагається: Розділ 3. п 6 «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм»
Учасник не надав графіку виконання робіт.
Вимагаємо:
1. Відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" та намір укласти договір..
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", яка не відповідає вимогам тендерної документації..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2020 12:06
Вирішення:
Замовник уважно розглянув вимогу учасника ТОВ «КИЇВСЬКА РУСЬ» про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вимогам відкритої процедури «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти "Загальноосвітня школа I-III ступенів №2" Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул.Патріотів України, буд.11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області"».
Вимога не підлягає задоволенню, виходячи з наступного:
1. Про суттєве порушення – надання учасником не завіреної належним чином копії договору оренди техніки (п. 1.2. Додатку 1)
Замовник не вважає зазначений недолік суттєвим порушенням, що може тягнути за собою дискваліфікацію:
- по-перше, наданий переможцем ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» договір оренди транспортних засобів та обладнання – це сканована електронна копія з оригіналів договору та посвідчень, що не викликають сумніву в їх відповідності цим оригіналам;
- по-друге, в п. 2 Розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій технічної документації Замовник чітко зазначив, що «до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації…
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону».
2. Про не надання учасником графіку виконання робіт, складеного відповідно до чинних Держаних будівельних норм
Твердження скаржника не відповідає дійсності, оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» наявний календарний графік, виконаний у відповідності до тендерної документації та нормативно-правових вимог. Дивіться в електронних файлах учасника: Проект договору.pdf (стор. 56).
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА про оскарження рішення замовника про визначення переможцем
Номер:
d8117c85da4944659f339b44ab72df3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-007353-b.a2
Назва:
СКАРГА
про оскарження рішення замовника про визначення переможцем
Скарга:
СКАРГА
про оскарження рішення замовника про визначення переможцем
17.08.2020 р. на офіційному порталі Замовник оприлюднив Протокол №179 засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради, яким вирішено визначити переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти «Загальноосвітня школа I -III ступенів №2» Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Патріотів України, буд. 11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області» Коригування код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи учасника ПП «Л.Д. Сервіс» та прийняти рішення про намір укласти з ним договір.
ТОВ «ІНВЕСТ-МНТАЖБУД» вважає вищезазначене рішення тендерного комітету незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси інших учасників тендерної процедури.
За нормами ч.ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
За приписами п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
За документами, відкритими під час проведення даних відкритих торгів, учасник ПП «Л.Д. Сервіс» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1. Пунктом 6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник повинен мати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві (якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством).
Тендерній пропозиції ПП «Л.Д.Сервіс» відсутня ліцензія для виконання робіт на вогнезахист деревини, передбачених технічним завданням.
В пунктах 16, 64, 93, 122 «Найменування робіт і витрат» (Додаток 7) ПП «Л.Д. Сервіс» зазначає наступні види робіт:
«Біовогнезахист ECOSEPT 450-1».
«ECOSEPT 450-1» - це вогнебіозахисний засіб, призначений для обробляння деревини та матеріалів на її основі, будівельних конструкцій з метою їх захисту від загоряння, розповсюдження полум’я та надання їм антисептичних властивостей (для забезпеяення вимог ДБН В. 1.1.-7-2002 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»).
Вогнебіозахисний засіб «ECOSEPT 450-1» має широку галузь застосування на об’єктах промислового, громадського та житлового призначення в середині приміщень та на відкритому повітрі без контакту з грунтом, впливу атмосферних опадів, грунтової вологи. Застосовується для обробки дерев’яних, фанерних, дерево-стружкових та дерево-волокнистих та ін. аналогічних поверхонь (виробів, конструкцій), які застосовують на об’єктах I-VIII класів умов служби згідно ГОСТ 20022.2-80*.
Вищезазначений вид робіт (обробляння деревини вогнебіозахисним засобом) підлягає обов’язковому ліцензуванню згідно п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016р «Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню» - вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
За Правилами з вогнезахисту, затвердженими Наказом МВСУ 26.12.2018 р. №1064 та зареєстрованими в МЮУ 14.03.2019 за №259\33230, чітко встановлено, що ці Правила установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів.
У визначенні термінів встановлено:
- вогнезахисний засіб (далі - ВЗ) - вогнезахисна речовина (суміш, фарба, штукатурка, штучний виріб або листовий (рулонний) матеріал), яка за своїми властивостями придатна для вогнезахисту;
- вогнезахисне обробляння - спеціальне обробляння матеріалу, конструкції, виробу з метою їх вогнезахисту;
- вогнезахисне облицювання - шар одиничних, листових або рулонних ВЗ, змонтований на поверхні об’єкта вогнезахисту за допомогою кріпильних елементів або клейових складів;
- вогнезахисне просочування - шар ВЗ, що утримується у товщі об’єкта вогнезахисту;
- вогнезахисний покрив - шар ВЗ, що утворюється безпосередньо на поверхні об’єкта вогнезахисту та утримується за рахунок адгезійних властивостей ВЗ;
- об’єкт вогнезахисту - матеріал, виріб, будівельна конструкція, що експлуатуються та підлягають (піддаються) вогнезахисту;
В п. 1 Розділі «V. Виконання робіт з вогнезахисту» Правил з вогнезахисту встановлено, що роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту.
Не треба плутати додержання загальних правил пожежної безпеки (як пояснює замовник) з ліцензуванням окремих видів господарської діяльності, в т.ч. в галузі виконання робіт з вогнезахисту.
В переліку робіт переможця ПП «Л.Д. Сервіс» зазначені роботи з вогнезахисту, але не надано ліцензії на їх виконання, що є порушенням умов тендерної документації.
НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
2. Пунктом 6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних робіт
Відповідно до п. 2.1. Додатку 1 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» учасником має надаватися Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки ).
В довідці ПП «Л.Д. Сервіс» відсутні «спеціальності» працівників учасника, а також документально підтверджені відповідні освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні працівників.
НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
3. Технічним завданням тендерної документації передбачається робити на висоті, на які видається декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. В тендерній пропозиції ПП «Л.Д. Сервіс» відсутній дозвіл або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці а саме : роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
.
Згідно абз. 5 п. 6 Тендерної документації - «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що виконання робіт здійснювати відповідно до вимог державних стандартів, будівельних та інших норм і правил діючих в Україні, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці… повинні бути надані документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
В Додатку 7 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» (с. 5 , абз. 6) : Всі роботи повинні виконуватися при дотриманні Правил з техніки безпеки і пожежної безпеки згідно вимог ДБН А. 3.2-2-2016 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», а також згідно НАНБ А. 01.001-2014 в редакції від 05.03.2015р. «Правила пожежної безпеки в Україні».
Відповідно до п. 6 ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (в редакції постанови КМУ від 07.02.2018 р. N 48) відносяться роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Наявність такої декларації є обов’язковим документом, що вимагається нормативно-правовими актами України та підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерної процедури.
НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
3. Пунктом 5 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що обов’язковою кваліфікаційною умовою є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно Додатку 1 до ТД «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Учасник мав надати Довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини та механізми не є власністю, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо на запропоновані машини, механізми.
Згідно наданим ПП «Л.Д. Сервіс» кошторисним документам, а саме в п. 9 Підсумкової відомості ресурсів Розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначено, що буде використано Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т -82,02915624 маш/год.
Однак, дана техніка не зазначена у довідці МТБ як наявна, а також не підтверджено документально право володіння або послуг на її використання.
Більше того, використання такого обладнання вимагає отримання дозволу на підставі ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р., №1107 та п. 11 Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (в редакції постанови КМУ від 07.02.2018 р., №48), як вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників.
НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ УМОВАМ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
4. Пунктом 5 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається обов’язкове підтвердження законодавчо встановленого кваліфікаційного критерія: виконання учасником аналогічного договору.
Так, за умовами тендерної документації чітко визначено, що «аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, який у своєму складі містить роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі».
*Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних договорів та копії довідок КБ-2в, КБ-3, завірені належним чином відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003.
До тендерної пропозиції ПП «Л.Д. Сервіс», в якості аналогічних договорів, надає наступні договори:
1) № П8/ДМП без дати підписання «Улаштування водовідведення, ремонт вимощення та ремонт цоколю житлового будинку №8 по вул. Північнокільцева, м. Запоріжжя»
Цей договір абсолютно не відповідає вимогам аналогічності ані за технічними вимогами закупівлі, ані по суті та видам виконаних робіт.
2) № К120/ДПК від 17.05.2018р «Капітальний ремонт рулонної покрівлі житлового будинку по вул. Космічна 120, м. Запоріжжя. коригування»
Згідно даного договору вбачаються наступні невідповідності: в Актах виконання робіт КБ-2 відстутні анологічні основні види робіт для даної закупівлі, а саме
- Улаштування крокв з обрізних дощок (брус)
- Улаштування лат [решетування] з прозорами + контррейка iз дошок i брускiв пiд покрiвлю з металочерепиці
- Улаштування покрiвель шатрових iз металочерепицi "Монтерей"
- Біовогнезахист ECOSEPT 450-1
і таке інше.
Тобто ремонт рулонної покрівлі не може бути аналогічним по складу робіт згідно технічних вимог даної закупівлі, тому що застосовуються різні технології, конструктивні рішення та матеріали.
НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
5. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника т
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток Ж.pdf 26.08.2020 11:28
- КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФIК ВИКОНАННЯ РОБIТ ПП ЛД Сервіс.pdf 26.08.2020 11:28
- Скарга Покровське.pdf 26.08.2020 11:43
- пп скарга 37820.pdf 26.08.2020 12:40
- Пояснення АМКУ 04,09,20.pdf 04.09.2020 11:00
- пояснення АМКУ 04.09.20.docx 04.09.2020 11:01
- Рішення від 31.08.2020 № 16362 (+лист Замовнику).pdf 31.08.2020 23:21
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14029.pdf 14.09.2020 17:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2020 № 17841.pdf 23.09.2020 22:15
- Рішення від 22.09.2020 № 17841.pdf 25.09.2020 22:33
- Відповідь на скаргу UA-2020-07-24-007353-b.a2.docx 02.09.2020 17:58
- АМКУ відповідьна скаргу.PDF 02.09.2020 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 11:49
Дата розгляду скарги:
07.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 23:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.09.2020 22:33
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення прямих порушень закону
Номер:
23c6e99448924d3f8935da61aa358b2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-007353-b.a1
Назва:
ВИМОГА
про усунення прямих порушень закону
Вимога:
вимогА
про усунення прямих порушень закону
17.0В.2020 р. на офiцiйному порталi 3амовник оприлюднив Протокол Ne179 засiдання
тендерного KoMiTeTy Вiддiлу освiти, молодi та спорту виконавчого KoMiTeTy Покровськоi
селищноТ ради, яким вирiшено визначити переможцем процедури вiдкритих торгiв щодо
закупiвлi Коригування код flK 021:2015 - 45260000-7 Покрiвельнi роботи
та iншi спецiалiзованi буд!вельнi роботи учасника ПП кЛ.fl. CepBic> та прийняти рiшення про
HaMip укласти з ним договiр.
ТОВ кlНВЕСТ-МНТАЖБУД) вважа€ вищезазначене рiшення тендерного KoMiTeTy
незаконним та таким, що порушу€ права та охоронюванi законом iнтереси iнших учасникiв
тендерноi процедури.
3а нормами ч.ч. t,2 ст, 16 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлiл встановлено, що
Замовник вимагае вiд ччасникiв процедчри закчпiвлi подання ними докчментально
пiдтвердженоТ iнформацiТ про Тх вiдповiднiсть квалiфiкацi й н им критерiям.
Замовник установлюе один або декiлька з таких квалiфiкацiйних критерiТв:
,J сi'1 ;i1':.:];lъ { lJ;
1) наявнiсть в учасника процедури закупiвлi обладнання, матерiально-технiчноТ бази та
технологiй;
2) наявнiсть в учасника процедури закупiвлi працiвникiв вiдповiдноТ квалiфiкацii, якi мають
необхiднi знання та досвiд;
З) наявнiсть документально пiдтвердженого досвiду виконання аналогiчного (аналогiчних) за
предметом закупiвлi договору (договорiв);
4) наявнiсть фiнансовоТ спроможностi, яка пiдтверджу€ться фiнансовою звiтнiстю.
3а приписами п.п. t,2 ч, ]. ст. 3]. 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлi> Замовник
вiдхиляе тендернч пропозицiю iз зазначенням аргументацii в електроннiй системi закупiвель
у разi, якщо:
1) ччасник процедчри закчпiвлi:
- не вiдповiдае квалiфiкацiйним (квалiфiкацiйному) критерiям, установленим стапею"16 цього
3акону таlабо наявнi пiдстави, встановленi чQстинрд.п.ерщqtр_ статгi 17 цього 3акону;
- не вiдповiдае встановленим абзацом першим частини TpeTboi статгi 22 цього 3акону вимогам
до учасника вiдповiдно до законодавства;
- зазначив у тендернiй пропозицii недостовiрну iнформацiю, |ло € сутт€вою при визначеннi
результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з зэýlи_н"Qý.
п'ятнадцятою cTaTTi 29 цього 3акону;
- не надав забезпечення тендерноi пропозицii, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником, та/або забезпечення тендерноТ пропозицiТ не вiдповiдае умовам, що визначенi
замовником у тендернiй документацiТ до такого забезпечення тендерноi пропозицiТ;
- не виправив виявленi замовником пiсля розкриття тендерних пропозицiй невiдповiдностi в
iнформацiТ та/або документах, що поданi ним у своТй тендернiЙ пропозицiТ, протягом 24 rодин
з моменту розмiщення замовником в електроннiй системi закупiвель повiдомлення з вимогою
про усунення таких невiдповiдностей;
- не надав обrрунтування аномально низькоi цiни тендерноТ пропозицiТ протягом строку,
визначеного в частинi.чоти"р*н"адцяlй статгi 29 цього 3акону;
- визначив конфiденцiйною iнформацiю, tцо не може бути визначена як конфiденцiйна
вiдповiдно до вимог части.нJ,l дрч:оi статгi 28 цього 3акону;
2) тендерна пропозицiя учасника:
- не вiдповiдае умовам технiчноТ специфiкацii та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi
тендер ноТ до кумента цiТ;
- викладена iншою мовою (мовами), анiж мова (мови), що вимагаеться тендерною
документацiею;
€ такою/ строк дiТ якоТ закiнчився.
3а докчментами, вiдкритими пiд час проведення даних вiдкритих торгiв, ччасник Пп
кл.Д* CepBic> не вiдповiдае квалiфiкацiйним (квалiфiкацiЙномч) критерiям,
чстановленим ста
тех_цiчноТ специфiкацiТ та iншим вимогам tцодо предмета закчпiвлi тендерноТ докчментацiТ.
L. Пунктом б кlнформацiя про технiчнi якiснi та кiлькiснi характеристики предмета
закупiвлi> Роздiлу 3 lнструкцiТ з пiдготовки тендерноТ пропозицii встановлено/ що
Учасник повинен мати вiдповiднч лiцензiю на провадження господарськоI дiяльностi
ч бчдiвництвi(якцlо отримання лiцензiТ на виконання таких робiт передбачено
законодавством).
Тендернiй пропозицii ПП кЛ.fl.Сервiс> вiдсчтня лiцензiя на вогнезахист деревини дlя
ви конан ня робiL передбачених технiч ним завдан ням.
,0,анчй Bud робim пidляzае обов'язковому лiцензуванню зеidно п. б Посmqновч Кабiнеmу
MiHicmpiB YKpai'Hu N9852 Bid 2З.11,2016р кПерелiк послуz i робim проmuпожежно2о
прuзначення, tцо пidляеqюmь лiцензуванню> - военезqхuсm (военезахuсне просоччвqння
елчбоке чч поверхневе. военезахчсне обробляння (фарбvвання. шmvкоmvрення,
обмоmчвання. облчцюванняl. военезахчсне заповненняl.
Оскiльки зi змiстутендерноТ пропозицiТ ПП кЛ.fl. CepBic> не залуча€ субпiдряднi органiзацiТ, то
надання вищезазначеноТ лiцензiТ на iм'я учасника е обов'язковою.
н Е вlдповlдА€ квАл lФl кАцl Й н и м критЕрlя м тА умовАм тЕндЕ рноТ докум ЕнтАцlТ
2. Пунктом б кlнформацiя про технiчнi якiснi та кiлькiснi характеристики предмета
закупiвлi> Роздiлу 3 lнструкцiТ з пiдготовки тендерноi пропозицii встановлено, що
Учасник повинен мати працiвникiв вiдпов!дноТ квалiфiкацiТ, якi мають необхЦнi
знання та досвiд залежно вiд видiв викончваних робiт
В тендернiй пропозицiТ ПП (Л.Д. CepBic> вiдсутнi документально пiдтвердженi вiдповiднi
ocBiTHi та ocBiTH ьо-квалiфiкацiйнi piBHi п ра цi вни Ki в.
Вiдсутнi дозвiл або декларацiТ вiдповiдностi матерiально-технiчноТ бази вимогам
законодавства з питань охорони працi а саме : роботи tцо викончються на висотi понад 1,3
метри.
н Е вlдповlдА€ квАл lФl кАцl Й н и м критЕрlя м тА умовАм тЕндЕрноТ докумЕнтАцlТ
3. Пунктом 5 кlнформацiя про технiчнi якiснi та кiлькiснi характеристики предмета
закупiвлi> Роздiлу 3 lнструкцii з пiдготовки тендерноi пропозицii встановлено, цд9
обов'язковою квалiфiкацiйною чмовою е наявнiсть обладнання та матевiальнотехнiчнот бази.
3гiдно Додаткч 1 до ТД кlнформацiя про вiдповiднiсть учасникiв квадiфiкацЦним
критерiям> Учасник мав надати Довiдкч ч формi таблицi, що мiстить iнформацiю про
наявнiсть v ччасника основних бчдiвельних маlлин. механiзмiв та чстаткчвання, необхiдних
для виконання Договорч про закчпiвлю, iз зазначенням: наЙменування машин, механiзмiв та
устаткування, Тх кiлькiсть, TepMiH експлуатацii, вiдомостi про технiчний стан та правовi пiдстави
наявностi матерiально-технiчноi бази (власна, оренду€ться (лiзинг), надання послуг, тощо). 1.2,
Якщо машини та механiзми не е власнiстю, то учасником додатково подаються завiренi копiТ
дiйсних та чинних, протягом всього строку дiТ договору про закупiвлю договорiв оренди
(лiзингу), надання послуг, тощо на запропонованi машинй, механiзми.
Згiдно наданим ПП кЛ.Щ. CepBic> кошторисним документам, а саме в п. 9 ПiдсумковоТ
вiдомостi pecypciB Роздiл ll кБудiвельнi машини i механiзми> зазначено, tцо буде
використано Крани на автомобiльномч ходч, вантажопiдЙомнiсть 10 т -82.02915L24
маш/год.
Однак, дана TexHiKa не зазначена у довiдцi МТБ як наявна, а також не пiдтверджено
документально право володiння або послуг на lT використання.
н Е вlдповlдА€ квАл lФl кАцl й н и м умовАм тА умовАм тЕндЕрноТ докvм внтдцlТ
4. Пунктом 5 кlнформацiя про технiчнi якiснi та кiлькiснi характеристики предмета
закупiвлi> Роздiлу 3 lнструкцiТ з пiдготовки тендерноТ пропозицii вимагаеться
обов'язкове пiдтвердження законодавчо встановленого квалiфiкацiйного критерiя:
виконання yчасником аналогiчного договорy.
Так, за умовами тендерноi документацiТ чiтко визначено, що каналогiчним бyде вважатися
договiр на бчдiвництво. реконстрчкцiю. технiчне переоснащення, капiтальний ремонт, який
ч своему складi мiстить роботи. якi подiбнi за технiчними вимогами данот закчпiвлi>.
*Обов'язково до опису додаються копii вказаних аналогiчних договорiв та копii довiдок КБ2в, КБ-3, завiренi належним чином вiдповiдно до п.5.23 Вимог ло оформлення документiв
дсту 4163_2003.
flo тендерноТ пропозицii ПП (Л.Д.Сервiс>, в якостi аналогiчних договорiв, надае наступнi
договори:
1) N9 ПS/ДМП без дати пiдписання кУлаштування водовiдведення, ремонт вимощення та
ремонт цоколю житлового будинку Ng8 по вул. Пiвнiчнокiльцева, м, 3апорiжжя))
Цей договiр абсолютно не вiдповiдае вимогам аналогiчностi aHi за технiчними вимогами
закупiвлi. aHi по сVтiта видам виконаних робiт.
2) Ns К120/ДПК вiд 17,05,2018р кКапiтальниЙ ремонт рулонноТ покрiвлi житлового
будинку по вул. Космiчна 120, м. 3апорiжжя. коригування))
3гiдно даного договору вбачаються наступнi невiдповiдностi: в Актах виконання робiт КБ-2
вiдстчтнi анологiчнi ocHoBHi види робiт для даноТ закчпiвлi, а саме
- Улашmування крокв з абрiзнuх dощок (6рус)
- Улаulmування лаm [реulеmувоння] з прозорамч + конmррейка iз dоtлок i брускiв пid
покрiвлю з меmалочерепчцi
- Улашmування покрiвель tuampolux iз меmалочерепчцi "Монmерей"
- Бiовоzнезахчсm ECOSEPT 450-1-
i таке iнше.
Тобто ремонт рулонноТ покрiвлi не може бути аналогiчним по складу робiт згiдно технiчних
вимог даноi закупiвлi, тому що застосовуються рiзнi технологiI, конструктивнi рiшення та
матерiали.
нЕ вlдповlдА€ квАлlФlкАцlЙним критЕрlям тА умовАм тЕндЕрноI докумЕнтАцlТ
5. Порушено умови !одатку б до тендерноТ документацiТ; Вiдсчтнiдодатки до
проектч договорч, а саме Додаток 3 План фiнансчвання.
нЕ вlдповlдА€ умовАм тЕндЕрноi докумЕнтАцlТ
6. Учасником ПП кЛ.Щ. CepBic> порушено умови п.1 кЗмiст i спосiб подання тендерноi
пропозицii> Роздiлу 3 lнструкцii з пiдготовки тендерноТ пропозицii, яким встановлено:
<<Повноваження lцодо пiдписч докчментiв тендерноТ пропозицiТ ччасника процедчри
закупiвлi пiдтверджчеться випискою з протоколу засновникiв, наказом про
призначення. довiренiстю. дорчченням або iншим докчментом. що пiдтверджче
повноваження посадовот особи ччасника на пiдписання докчментiвll.
Вiдповiдно до змiсту п. 10 Статуту ПП (Л,Д. CepBic> керiвник пiдприемства наЙмасться
(призначасться) власником, або уповноваженим ним органом. При найняттi (призначеннi,
обраннi) власником або уповноваженим ним органом уклада€ться контракт (договiр, угода), в
якому визначають його права, строк прийняття, обов'язки та вiдповiдальнiсть.
В самому CTaTyTi компетенцiя керiвника не визначена.
Таким чином/ за вiдсутностi контракту (договору, угоди), неможливо встановити обсяг прав та
обов'язкiв посадовоТ особи для представництва юридичноТ особи перед третiми особами.
НЕ ВlДПОВIДА€ УМОВАМ ТЕНДЕРНОТ ДОКУМЕНТАЦlТ
Учасником ПП кЛ.fl. CepBic> порушено умови п.п. 6.1flодатку 2 тендерноТдокументацiТ, яким
встановлено, учасник мае надаватися iнформацiя в довiльнiй формi за пiдписОм
чповноваженоТ особи ччасника щодо наявностi чи вiдсчтностi антикорчпцiЙноТ програми та
овноваженого з
В разi наявностi вищезазначених докчментiв, то Учасник торгiв v складi тендерноТ
пропозицiт повинен надати завiренч належним чином копiю антикорчпцiйнот програми та
наказч про дризцзчення чповноваженого з реалiзацiТ антикорупцiйноТ програми.
В пакетi документiв тендерноi пропозицiТ ПП (Л.Д.Сервiс> вiдсутнiй наказ про призначення
уповноваженого з реалiзацiТ антикорупцiй ноi програми.
нЕ вlдповlдд€ вимогдм здкону тд умовдм тЕндЕрноi докумЕнтдцlТ
3а нормами ст, 5 3акону Украiни кПро публiчнi закупiвлi> процедура закупiвлi ма€
здiйснюватися за принципами добросовiсноТ конкуренцiТ серед учасникiв; максl,!мальноТ
ekoHoMii, ефективностi та пропорцiйностi; вiдкритостi та прозоростi на Bcix стадiях ззýчпiвелр;
недискримiнацii Vчасникiв та piBHe ставлення до них; об'ективного та нечпередженого
визначення переможця процедчри закVпiвлi/спрощеноТ закчпiвлi; запобiгання корчпцiйним
дiям i зловживанням.
За ч. б ст. 1]. 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлi> уповноважена особа замовника пiд час
органiзацiТ та проведення процедури закупiвлi/спрощеноi закупiвлi повинна забезпечити
о6'ективнiсть та нечпередженiсть процесV органiзацii та проведення процедур
закупiвел ь/спрощених закупiвель в iHTepecax замовни ка.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ кlНВЕСТ-МОНТАЖБУД) вимага€ вiд 3амовника
негайно усунути порушення закону пiд час проведення процедури вiдкритих торгiв, скасувати
незаконне рiшення тендерного KoMiTeTy про обрання переможцем ПП (Л.Д, CepBic>,
оформлене протоколом Ns179 вiд 17.0В.2020 р. засiдання тендерного KoMiTeTy Вiддiлу освiти,
молодi та спорту виконавчого KoMiTeTy Покровськоi селищноi ради; вiдхилити пропозицiю ПП
кЛ.fl. CepBic> та перейти до розгляду тендерних пропозицiй iнших учасникiв.
Якщо дана вимога не буде виконана, учасник буде змушений звернутися зi скаргою до
Постiйно дiючоi адмiнiстративноi колегiТ Антимонопольного KoMiTeTy УкраТни з розгляду скарг
про порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель, а також поставити питання про
притягнення до вiдповiдальностi ого KoMiTeTy 3амовника за пряме порушення норм
украiнського законодавства та ритих торгiв,
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Покровське.pdf 18.08.2020 13:48
- відповідь на вимогу.PDF 20.08.2020 15:16
Дата подачі:
18.08.2020 13:48
Вирішення:
Уважно ознайомившись з вимогою Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвест-Монтажбуд» вих. №575 від 18.08.2020 року, тендерний комітет вважає її такою, що не підлягає задоволенню.
При прийнятті рішення про відмову в задоволенні вимоги тендерний комітет виходить з наступного.
Пунктом 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19.09.2019 року (далі за текстом – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Законом замовнику надано право самостійно визначатись з переліком кваліфікаційних критеріїв та способом підтвердження відповідності учасників таким критеріям.
Згідно зі ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
При цьому, тендерною документацією визначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
Розглядаючи тендерну пропозицію учасника ПП "Л.Д. Сервіс" тендерний комітет прийняв рішення про її відповідність вимогам замовника, визначеним в тендерній документації, що викладено в протоколі засідання тендерного комітету № 179 від 17 серпня 2020 року та не вбачає підстав для скасування такого рішення.
Щодо тверджень Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвест-Монтажбуд» (далі за текстом - ТОВ «Інвест-Монтажбуд») вказаних у вимозі зазначаємо наступне:
1. Щодо наявності ліцензії
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві (якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством).
На виконання вказаної вимоги учасником ПП "Л.Д. Сервіс" у складі документації надано ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 26-л від 14 травня 2019 року на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Відповідно до ст.37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Роботи з вогнезахисту деревини, про які зазначає учасник ТОВ «Інвест-Монтажбуд» не відносяться до провадження господарської діяльності у будівництві, а є одним з видів робіт, що відносяться до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що не є тотожним.
Крім того умовами договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі, визначено, що Генпідрядник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами та гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі. Надання ліцензій на провадження господарської діяльності в інших сферах, в тому числі на окремі види супутніх робіт, тендерною документацією не вимагалось.
2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III тендерної документації передбачено що учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних робіт повинні мати відповідні освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні.
На виконання вказаної вимоги учасником ПП "Л.Д. Сервіс" у складі документації надано довідку №11/07 від 07.08.2020 року в якій наведено перелік працівників відповідної кваліфікації із зазначенням посад, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді.
Тендерна документація не містить окремої вимоги про необхідність надання документів, що підтверджують знання та досвід працівників.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
3. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Додатком 1 тендерної документації вимагається надання від учасників довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо).
Якщо машини та механізми не є власністю, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо на запропоновані машини, механізми.
На виконання вимог тендерної документації учасником ПП "Л.Д. Сервіс" у складі документації надано довідку № 10/07 від 07.08.2020 року з переліком обладнання та матеріально-технічної бази. Також то тендерної пропозиції надано договори оренди, що підтверджують право користування технікою, зазначеною в довідці.
Таким чином, в цій частині учасником ПП "Л.Д. Сервіс" вимоги тендерної документації виконані в повному обсязі.
Твердження ТОВ «Інвест-Монтажбуд» щодо складових підсумкової відомості ресурсів наданої учасником ПП "Л.Д. Сервіс" не приймаються замовником, оскільки тендерна документація не містить переліку техніки, яка обов’язково має бути залучена (рекомендована) до надання послуг. Натомість такий перелік зазначається учасниками самостійно з урахуванням видів робіт та способу їх виконання.
Тендерна документація також не містить обмежень щодо можливості замовлення/придбання будівельних матеріалів з доставкою (розвантаженням, підйомом вантажу на поверх, тощо). Крім того технічне завдання не містить вимог щодо використання конкретної техніки та обладнання.
До того ж учасник самостійно визначає спосіб та засоби виконання робіт, що за фактом виконання робіт контролюється інженером з технічного нагляду.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
4. Щодо аналогічного договору
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III тендерної документації визначено, що замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як виконання учасником аналогічного договору.
В довідці про досвід виконання аналогічних видів робіт, доданій до тендерної документації, зазначається що аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, який у своєму складі містить роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасником ПП "Л.Д. Сервіс" надано довідку про досвід виконання аналогічних видів робіт №18/07 від 07.08.2020 року із зазначенням обов’язкових даних.
Надані учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в складі тендерної пропозиції договори укладені з Департаментом управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської №К120/ДПК від 17.05.2018 року, з виконання капітального ремонту рулонної покрівлі житлового будинку по вул.Космічна, 120 м. Запоріжжя (коригування) та Договір підряду №П8/ДПМ від 27.02.2018 року з виконання капітального ремонту водовідведення, вимощення та ремонту цоколя житлового будинку № 8 по вул. Північнокільцевій, м. Запоріжжя замовник розцінює як аналогічні, оскільки аналізом договорів, оприлюднених учасником як аналогічні, види виконуваних робіт є подібними за технічними вимогами та співпадають з предметом закупівлі в оголошеній закупівлі.
Слід зауважити, що замовником вимагалось надання договорів не з ідентичними роботами, а подібними за технічними вимогами даної закупівлі, а надані учасником ПП "Л.Д. Сервіс" договори за переліком виконуваних робіт, підтверджують наявність досвіду виконання подібних за технічними вимогами робіт.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
5. Щодо повноважень на підписання тендерної документації
Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації містить роз’яснення, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Пунктом 10 Додатку 3 передбачено, що копія протоколу/рішення про надання дозволу на підписання договору надається лише у випадку наявності статутних обмежень на представництво.
Учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в складі тендерної пропозиції надано Витяг з ЄДРПОУ станом на 28.07.2020 року, інформаційний лист № 16/07 від 07.08.2020 року, Статут, Наказ №02-к від 25.03.2016 року.
Із змісту зазначених документів вбачається повноваження посадової особи учасника на підписання документів та відсутність статутних обмежень.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
6. Щодо антикорупційної програми
Додатком 2 тендерної документації визначено, що учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності чи відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи. В разі наявності вищезазначених документів, то Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену належним чином копію антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
В складі тендерної пропозиції учасником ПП "Л.Д. Сервіс" надано довідку № 17/07 від 07.08.2020 року, з тексту якої вбачається інформація про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
7. Щодо надання плану фінансування
У вимозі ТОВ «Інвест-Монтажбуд» зазначає про відсутність додатку 3 до договору плану фінансування. Однак надання такого плану не вимагалось тендерною документацією, оскільки за умовами договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі, фінансування будівництва об'єкта проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та Генпідрядником і є невід'ємною частиною Договору (додаток 3).
Таким чином, з урахуванням того, що остаточна вартість робіт визначається після подання тендерних пропозицій учасниками, надання плану фінансування не вимагається, через неможливість його формування та узгодження до завершення процедури закупівлі.
Таким чином, учасником ПП "Л.Д. Сервіс" в цій частині не порушено вимоги тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено