-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони адмінбудинку ДЗР
Обсяг надання послуг: 1 цілодобовий, 24-х годинний пост, сім днів на тиждень. Строк надання послуг: лютий – грудень 2017 року. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська або страхова гарантія. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар комітету з конкурсних торгів, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua.
Завершена
327 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 635.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 635.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2017 16:17 - 26.01.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a1b774d004cb4a86b3c0bdb920106057
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-12-000579-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
2. Відповідно до оголошення розміщеного Замовником він проводить закупівлю на послуги з охорони об’єктів та особистої охорони. Суб’єкти господарювання , які отримали ліцензію на право надання охоронних послуг та провадять господарську діяльність по даному виду діяльності , при наданні послуг керуються виключно Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960), які визначають організаційні, кваліфікаційні та особливі вимоги провадження господарської діяльності з охорони власності та громадян. Діючим законодавством на суб’єктів, що здійснюють послуги в сфері охоронної діяльності, не покладаються вимоги щодо обов’язкової наявності в штаті підприємства співробітників, які мають свідоцтва про проходження спеціального навчання за відповідною програмою та склали комплексний іспит з робіт та послуг діяльності протипожежного призначення по технічному обслуговуванню систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі.
Враховуючи предмет закупівлі стає незрозумілим дана вимога замовника, адже він не проводить тендер на закупівлю послуг з обслуговування чи спостереження за пожежною сигналізацією. Даний предмет закупівлі передбачає надання послуг з фізичної охорони адміністративної будівлі Замовника, а до охоронників встановлюються вимоги відповідно до п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, які не передбачають наявності даних свідоцтв.
Тому враховуючи викладене вважаємо, що дана вимога тендерної документації порушує основні принципи здійснення закупівлі зазначені в частині 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції серед учасників та призводить до дискримінації учасників та звужує коло учасників.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи викладене вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв співробітників підприємства, що пройшли спеціальне навчання за відповідною програмою та склали комплексний іспит з робіт та послуг діяльності протипожежного призначення по технічному обслуговуванню систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі) (щодо працівників у кількості не менше 2-х осіб).
Хочемо зазначити, що відповідно до Правила пожежної безпеки в Україні (затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року № 1417 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за № 252/26697) керівник підприємства повинен визначити обов'язки посадової особи щодо забезпечення пожежної безпеки на підприємстві та призначити відповідального за пожежну безпеку.Посадова особа повинна проходити навчання з питань пожежної безпеки для подальшого проведення з працівниками протипожежних інструктажів та занять з пожежно-технічного мінімуму.
Враховуючи викладене можливо Замовник мав на увазі , що учасник повинен мати спеціаліста який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки та отримав відповідне посвідчення. В такому випадку просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2017 10:56
Вирішення:
Розглянувши вимогу UA-2017-01-12-000579-c.c1 повідомляємо, що послуги з охорони передбачають цілодобовий пост, 24 години 7 днів на тиждень, а також святкові та вихідні дні, таким чином вимога є обґрунтованою та не є дискримінаційною, та зумовлена специфікою охоронних послуг замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2017 16:00
Підтвердження вирішення:
Розглянувши вимогу UA-2017-01-12-000579-c.c1 повідомляємо наступне:
Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, дана норма встановлює право замовника обирати, які саме кваліфікаційні критерії встановлювати в числі вимог до учасників відповідної процедури закупівлі. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Виходячи із системного аналізу положень Закону, вбачається, що замовникові надається право визначати документи, якими учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону (у разі їх установлення).
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Водночас частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація повинна містити, документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 1 статті 16, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам (встановлено пунктом 2 частиною 2 статтею 22 цього Закону).
Таким чином, Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.
З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначаючи у тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію.
Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Одночасно зазначаємо, що згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет, зокрема забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до частини п’ятої тендерної документації, зазначено тільки наявність співробітників підприємства (учасника) відповідної кваліфікації, які пройшли спеціальне навчання протипожежного призначення по технічному обслуговуванню системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, адже в екстремальній ситуації важлива кожна секунда.
Оскільки послуги з охорони передбачають цілодобовий пост, 24 години 7 днів на тиждень, а також святкові та вихідні дні, таким чином вимога є обґрунтованою та не є дискримінаційною, та зумовлена специфікою охоронних послуг замовника.