• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення харчоблоку закладу дошкільної освіти № 16 по вул.. Стуса, 45 в м. Червоноград Львівської області

Завершена

281 561.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 407.81 UAH
Період оскарження: 24.07.2020 15:39 - 31.07.2020 15:44
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо документа про реєстрацію платника податку

Номер: dc3c1cfcdfcd4dc2a1db2706b2a15f53
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-006812-b.a4
Назва: Щодо документа про реєстрацію платника податку
Вимога:
Ви вимагаєте від Учасників подати: 4.2. Свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). Повідомляємо Вам, що на будь-якому підприємстві чи у будь-якого ФОПА наявний лише один з перелічених документів. Тому просимо Вас внести зміни до документації та дати право Учасникам надати не усі ці документи, а лише один, згідно із його системою оподаткування!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінації у документації

Номер: 30c4e05f214d4f0d8fe70e44cb09cfaf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-006812-b.c3
Назва: Щодо дискримінації у документації
Вимога:
Повідомляємо Вам, що згідно із технічним завданням клас наслідків об'єкта будівництва - СС1. Просимо Вас виключити дискримінаційну вимогу щодо подання учасниками: Сканована копія діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, згідно з Постановою Кабміну України № 1107 від 26.10.2011 р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2008 р. №48)», прописану під певного потенційного Учасника!!! Згідно чинного законодавства не вимагається подання більш широкого списку документів, коли роботи будуть проводитись в закладі освіти - Капітальний ремонт приміщення харчоблоку закладу дошкільної освіти № 16 по вул.. Стуса, 45 в м. Червоноград Львівської області, з можливою підвищеною небезпекою для вихованців (дітей) та враховуючи досить стислі терміни виконання робіт. Стислі терміни виконання робіт чи те, що ремонт проводиться в приміщенні рчоблоку закладу дошкільної освіти № 16 по вул.. Стуса, 45 в м. Червоноград Львівської області для вихованців (дітей) не становить можливої підвищеної небезпеки!!!! Це смішно!!! Що терміни робіт чи те, якого призначення приміщення, яке підлягає ремонту має до можливої підвишеної небезпеки??? Просимо Вас відкинути Ваі "корупційні задуми", та виключити із тендерної докуметації надуману вимогу, щодо подання згідно п. 4.20 «Сканована копія діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, згідно з Постановою Кабміну України № 1107 від 26.10.2011 р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2008 р. №48)»!!!! Даний документ долучений під конкретного Учасника!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги у документації, яку не можливо виконати

Номер: c3f912e78db84fa3a4b1228e86f86a77
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-006812-b.c2
Назва: Щодо вимоги у документації, яку не можливо виконати
Вимога:
Згідно п.4.17 документації ви зобов'язуєте Учасників: 4.17. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою «Prozorro» його пропозиції як найбільш економічно вигідної (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом 2 робочих днів дозавантажити в системі «Prozorro» документи, що підтверджують суму пропозиції за результатами аукціону у разі її зміни, а саме: а) договірну ціну; б) зведений кошторисний розрахунок; в) пояснювальну записку; г) локальні кошториси; д) розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; ж) підсумкові відомості ресурсів; У випадку не надання Учасником електронних торгів протягом зазначеного терміну вище вказаних документів Замовник має право відхилити пропозицію даного Учасника та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника торгів. Повідомляємо ВАм, що після змін до ЗУ "Про пкблічні закупівлі" у квітні 2020 року, у систему прозорро не має фізичної можливості дозавантаження будь-яких документів учасників після проведення аукціону до моменту визнання певного Учасника -переможцем. А вимога, прописана в п.4.17 документаії стосується завантаження Учасником із найменшою ціновою пропозицією в період "Кваліфікації". Для того, щоб уникнути відміни закупівлі просимо вас виключити дану вимогу із документації. Дякуємо!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою «Prozorro» його пропозиції як найбільш економічно вигідної (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом 2 робочих днів дозавантажити в системі «Prozorro» документи, що підтверджують суму пропозиції за результатами аукціону у разі її зміни, а саме: а) договірну ціну; б) зведений кошторисний розрахунок; в) пояснювальну записку; г) локальні кошториси; д) розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; ж) підсумкові відомості ресурсів; Дані документи просимо надсилати на електронну пошту Замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.08.2020 08:30
Вимога
Вирішена

Додаткові вимоги/умови

Номер: 3e0fee639fb54d548c323db8e7bed390
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-006812-b.b1
Назва: Додаткові вимоги/умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», сфера дії Закону застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. У свою чергу, відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону від 19.04.2019 № 114-IX) передбачається, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація та/або вимоги, що є доцільними та необхідними. Оскільки, роботи будуть проводитись в закладі освіти - Капітальний ремонт приміщення харчоблоку закладу дошкільної освіти № 16 по вул.. Стуса, 45 в м. Червоноград Львівської області, з можливою підвищеною небезпекою для вихованців (дітей) та враховуючи досить стислі терміни виконання робіт, виходячи відповідно із змісту вимог/умов оприлюдненого Вами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, просимо внести зміни в Оголошення та зобов’язати потенційних Учасників даної процедури закупівлі, додатково в складі власних пропозицій надати: Сканована копія діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, згідно з Постановою Кабміну України № 1107 від 26.10.2011 р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2008 р. №48), Дана вимога/умова являється законною та такою що відповідає чинному законодавству України у сфері регулювання публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою, прийнято рішення внести зміни та доповнити документацію для проведення спрощеної закупівлі п. 4.20 «Сканована копія діючого дозволу учасника, виданого відповідним уповноваженим державним органом або сканована копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована відповідним уповноваженим державним органом, згідно з Постановою Кабміну України № 1107 від 26.10.2011 р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2008 р. №48)» Викласти в новій редакції документацію для проведення спрощеної закупівлі та оприлюднити відповідно до ст..10 Закону.
Статус вимоги: Задоволено