• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лічильники холодної води в комплекті з штуцерами, ДК 021:2015 - 38420000-5, прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (на виконання порядку визначення предмету закупівлі)

Замовник визначений пунктом 4 ч.1 ст.2 Закону. Місцезнаходження замовника: 76011, м.Івано-Франківськ, вул.Ботанічна,2

Торги не відбулися

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2020 14:21 - 29.07.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 465e2f7ff22c4af18182498acad7e318
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-002767-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ "ІВЦ "Європрилад" було дискваліфіковано по даній закупівлі у зв’язку з відсутністю інформації про класифікацію постачальника за видами суб’єкту господарювання та відсутності адресата у довідках. Також зауваженням Замовника було те, що виробником лічильників було вказано DIEHL METERING Німеччина, а у паспорті вказано цього ж виробника, але країну Франція. У дозволі виробника вказано країну Австрія. З даною причиною дискваліфікації не погоджуємось, оскільки нашим товариством було надано усне пояснення, що компанія DIEHL Metering SAS (Франція), DIEHL Metering GesmbH (Німеччина) а також DIEHL Metering GesmbH (Австрія) являються структурними одиницями офіційного корпоративного підрозділу DIEHL Metering, який входить в конгломерат компаній Diehl Group. Конгломерат Diehl Group, це об’єднання фірм, в склад якого входять компанії, що здійснюють підприємницьку діяльність у різних галузях економіки в різних країнах. Конгломерати є публічними компаніями, акції яких торгуються на фондових біржах і така економічна модель для ведення господарської діяльності дуже розповсюджена у світі. Дане пояснення в усній формі не задовольнило замовника, що свідчить про його не обізнаність у міжнародних формах господарювання. Щодо відсутності інформації про класифікацію постачальника за видами суб’єкту господарювання та відсутності адресата у довідках, вважаємо ці недоліки несуттєвими та такими, що не можуть бути причиною дискваліфікації. Також нагадуємо, що у зв’язку із внесенням змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ч. 16 ст. 29 цього Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до ч. 9ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Проте Замовником не було опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, що позбавило наше товариство права на усунення недоліків у нашій пропозиції, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівне ставлення до них. У зв’язку з тим, що по даній закупівлі наше товариство було єдиним учасником та внаслідок упередженого ставлення до нашого товариства, порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, наше товариство було дискваліфіковано з причин недостатніх для такої дискваліфікації. А тому вимагаємо відмінити дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.