• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Рекультивація порушених земель та використання родючого шару грунту під час проведення робіт, пов'язаних із порушенням земель за межами села Олександрівка на території Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області"

Завершена

11 478 972.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 394.86 UAH
Період оскарження: 24.07.2020 12:23 - 07.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо дискваліфікації

Номер: 698a9df1e25645b0a36964263a829ae2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-003629-b.c3
Назва: ВИМОГА щодо дискваліфікації
Вимога:
Уповноваженій особі Гречаноподівська сільської ради Широківського району Дніпропетровської області Бай Н.М. ВИМОГА Гречаноподівська сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон). Замовником було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: "Рекультивація порушених земель та використання родючого шару грунту під час проведення робіт, пов'язаних із порушенням земель за межами села Олександрівка на території Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області" (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-24-003629-b) (надалі – Процедура закупівлі) за адресою www.prozorro.gov.ua. Вимоги до учасників закупівлі затвердженні рішенням уповноваженої особи у тендерній документації зі змінами в новій редакції від 03.08.2020 року. Протоколом уповноваженої особи Замовника від 20.08.2020 року №159 тендерну пропозицію ТОВ "ЕВРО СТАРТ" було відхилено. Відхилення вищезазначеної пропозиції учасника є незаконним виходячи з наступного. Згідно з рішенням Замовника тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕВРО СТАРТ" було відхилено, у зв’язку з ненаданням листа, складеного у довільній формі, про те, що він ознайомлений та погоджується з описом формальних (несуттєвих) помилок. Так, у тендерній документації зі змінами в новій редакції від 03.08.2020 року розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації» визначено Замовником перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. При цьому, як зазначено у вказаній тендерній документації, вищезазначений перелік формальних помилок не є вичерпним. Тобто, виходячи з вищенаведеного, вказаний обсяг формальних помилок Замовником не є вичерпним та може бути ним доповнений додатково, що свою чергу призводить до недоцільності надання учасником листа, який би підтверджував факт ознайомлення та погодження ним з описом формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, оскільки такий опис помилок в подальшому може бути змінений Замовником. В свою чергу, учасником надана тендерна пропозиція з урахуванням вимог тендерної документації Замовника, які мають суттєве значення для виконання якісного та своєчасного робіт за вказаним тендером, з зазначенням економічно вигідною ціною та підтвердженням відповідності учасника встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, інших важливих даних, що необхідні для розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Тому, відсутність такої довідки жодним чином не вплине на якісне та своєчасне виконання учасником робіт, передбачених у предметі закупівлі. Тобто, відсутність вказаної довідки є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призводить до суттєвих порушень вимог тендерної документації, Так, згідно п.п.19 п.3 ст.22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок . Отже, враховуючи те, що відсутність вказаного листа не впливає на зміст тендерної пропозиції та є формальною помилкою, підстав для її відхилення у Замовника відсутні у відповідності до ст.22 Закону. Крім того, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. В даному випадку, Замовник своїми діями порушує вищезазначені принципи здійснення закупівель, вишукуючи формальні неточності в документах у складі тендерної пропозиції учасника з метою відхилення його тендерної пропозиції. 2. Згідно з рішенням Замовника тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕВРО СТАРТ" було відхилено, у зв’язку з ненаданням листа у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Так , відповідно до п.8 розділу: Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції додатку 1 до Тендерної документації наявна вимога до Учасника щодо надання копії Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи), копія паспорту (для фізичних осіб), а також лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасником був надана копія Статуту ТОВ "ЕВРО СТАРТ". Крім того, про будь які зміни до установчих документів юридичної особи, зокрема, про стан юридичної особи (чи перебуває в стані припинення), про особи, що мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи, тощо, можна дізнатись з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тобто, зазначену інформацію Замовник може отримати у відкритому державному реєстрі, без наявності коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Частиною 4. ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, вказана вимога Замовника тендерної документації суперечить приписам Ч. 4. ст.22 Закону, тому її не виконання учасником не може призвести до відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, слід також зазначити, що відсутність вказаного вище листа жодним чином не впливає на результат виконання робіт, передбачені предметом даної закупівлі, з чого також можна дійти висновку про неправомірне відхилення Замовником нашої тендерної пропозиції саме з формальних (несуттєвих) помилок. Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРО СТАРТ" з зазначених мотивів Замовник надумано відхилив тендерну пропозицію. Ст.31 Закону передбачені підстави відхилення Замовником пропозицій учасника в процедурі закупівлі. Однак, в даному випадку такі підстави відсутні, тому відхилення Замовником пропозиції учасника ТОВ "ЕВРО СТАРТ" є незаконним та безпідставним. Ст. 31 п 3. Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З врахуванням вищевикладеного, на підставі п.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та інтересів, - ВИМАГАЮ: 1.Надати додаткову інформацію (якщо така існуює) про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ "ЕВРО СТАРТ" умовам, тендерної документації, оскільки ті аргументи та доводи, що викладені в протоколі від 20.08.2020 року №159 є безпідставними та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕВРО СТАРТ", яке оформлено протоколом від 20.08.2020 року №159 3. Поновити розгляд учасника даної закупівлі ТОВ «ЕВРО СТАРТ» . 4.Визнати переможцем ТОВ «ЕВРО СТАРТ» даної закупівлі "Рекультивація порушених земель та використання родючого шару грунту під час проведення робіт, пов'язаних із порушенням земель за межами села Олександрівка на території Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області" (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-24-003629-b). У випадку залишення даної вимоги без задоволення, вимушені звернутися за захистом своїх прав і законних інтересів до Антимонопольного комітету України в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ "ЕВРО СТАРТ" Павлючик О.О. 26.08.2020
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Підстави для відхилення в повному обсязі приведені у протоколі №159 від 20 серпня 2020 року, який є у публічному доступі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо відвідування об*єку

Номер: 6e42e04126ca46a9b3eeefb5e82dc3b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-003629-b.b2
Назва: Вимога щодо відвідування об*єку
Вимога:
Вами надано відповідь на вимогу, проте дана відповідь не стосується запитання (вимоги) що визначена Учасником, а саме, виходячи з ТД учасники зобов*язанні приїздити та ознайомлюватись з об*єктом. Повідомляємо, що наша компанія не планує відвідувати об*єкт, а наданої Замовником інформації є достатньо для підготовки тендерної пропозиції. Проте, якщо ми не поїдемо на об*єкт то не зможемо підготувати довідку із зазначенням дати відвідування об’єкту реконструкції, а надання такої довідки є обов*язковою умовою для учасників. Тому просимо видалити вимогу про зазначення дати відвідування об’єкту реконструкції, або у відповіді на дану вимогу повідомити, що відвідування об’єкту реконструкції не є обов*язковим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Для усунення вимог, які можуть бути розцінені як дискримінації замовником буде внесено зміни до ТД найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо відвідування об*єку

Номер: 3f6985a47fb145f690fd820ebd5ea081
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-003629-b.a1
Назва: Вимога щодо відвідування об*єку
Вимога:
Відповідно до Тендерної документації щодо закупівлі "Рекультивація порушених земель та використання родючого шару грунту під час проведення робіт, пов'язаних із порушенням земель за межами села Олександрівка на території Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області": п. 6 Розділ 3 ТД, Учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. З метою підтвердження того, що Учасник володіє достатньою інформацією про обсяги робіт , у складі пропозиції надається довідка довільної форми із зазначенням дати відвідування об’єкту реконструкції. Довідка має бути завірена підписом представника Замовника. Виходячи з того, що учаснику потрібно надати довідку із зазначенням дати відвідування об’єкту реконструкції, пункт про відвідування є не рекомендаційним, а обов'язковим для учасників. Повідомляємо, що вимога про обов'язкове відвідування об’єкту реконструкції є дискримінаційною та такою, що не відповідає вимогам чинних нормативних актів України, а також покладає на учасника додаткові обов'язки. Дискримінаційність полягає в тому, що учасники з різних регіонів України мають не рівні можливості щодо відвідування об'єкта реконструкції. Тому вимагаємо видалити наступний пункт з тендерної документації: “З метою підтвердження того, що Учасник володіє достатньою інформацією про обсяги робіт , у складі пропозиції надається довідка довільної форми із зазначенням дати відвідування об’єкту реконструкції. Довідка має бути завірена підписом представника Замовника”.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до п 4 ч 1 ст.5 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також зазначаємо, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи вищевикладене наголошуємо, що всі Учасники мають рівні права та можуть відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно ТД, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника.
Статус вимоги: Відхилено