• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК021:2015 – 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання

деталі у додатках

Завершена

22 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2020 12:17 - 29.07.2020 12:22
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів

Номер: 5b0f4a892e494345b89b26082e49a6d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-000968-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів
Вимога:
Шановний Замовнику! В технічних вимогах Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів «ДК021:2015 – 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-24-000968-a), зазначено конкретної назви товару замовником з їх технічними характеристиками, тобто Замовник з одного боку допускає подачу еквівалентів, оскільки необхідно підтверджувати відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації, а з іншого боку Замовник зазначає: «По даній закупівлі аналоги та еквіваленти не передбачені». Навіщо тоді Замовнику прописувати конкретні технічні вимоги до плівок? Тож, наголошуємо Замовнику, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника та його представників. Зазначення найменування плівок свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Плівок, що зазначені в Медико-технічних вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель «ДК021:2015 – 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-24-000968-a). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі": У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме Право, а не Обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Статус вимоги: Відхилено