• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зовнішнього освітлення (з заміною світильників з лампами розжарювання на енергозберігаючі світлодіодні світильникита заміна мережевого проводу на самонесучий, з заміною аварійних опор) по вул. Лівобережна в смт Ясногірка м. Краматорськ Донецької обл."

Завершена

5 027 293.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 136.47 UAH
Період оскарження: 24.07.2020 11:59 - 07.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 59700bacc602441faf17732c9866dac8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-24-000903-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ЯСНОГІРСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі № 6587261. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: капітальний ремонт зовнішнього освітлення (з заміною світильників з лампами розжарювання на енергозберігаючі світлодіодні світильники та заміна мережевого проводу на самонесучий, з заміною аварійних опор) по вул. Лівобережна в смт Ясногірка м. Краматорськ Донецької обл. 12.08.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 4 382 093,20 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна. Однак, 20.08.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Ясногірської селищної ради було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА» за закупівлю робіт за об’єктом, ID: UA-2020-07-24-000903-a. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції Учасника, а саме: 1. Учасником надана інформація про наявність у користуванні (оренда) лише двох одиниць спецтехніки, а саме: - Бульдозер Т-170; -Кран автомобільний КРАЗ КС-55712; 2. На вимогу Додатка 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт. Учасником не був зазначений досвід роботи за професією у штатних працівників у кількості - 12 осіб. 3. На вимогу Додатка 7 «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» Учасником було надано17 листів-згод з 18 необхідних. 4. Не надана інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 ч.1,ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. На вимогу Додатка 5 «Лист підтвердження згоди з проектом договору та умовами його змін» Учасником не надано. 6. Відсутній протокол загальних зборів учасників про дозвіл на укладення договору. 7. Відсутня довідка про залучення субпідрядника згідно Додатку 6. 8. Відсутня копія свідоцтва платника ПДВ згідно Додатку2 р. 3 п.4. 9. Відсутня довідка про еквівалентні матеріали згідно п.8 дод.1 тендерної документації. 10. Відсутній сертифікат IS0:9001, згідно Додатку 2 р.3 п.14. 11. Відсутній гарантійний лист згідно будівельних норм, стандартів ПУЕ, ПТЕСС, ПБЕС, правил пожежної безпеки. (згідно Додатку 1 п.5.) 12. Відсутнє письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками згідно тендерної документації р.3 п.1 пп.1.4. 13. Відсутній гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, згідно тендерної документації р.3 п.4 пп.4.3. 14. Відсутній опис документів до статуту, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до п. 2.6 розділу V тендерної документації 5. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» Зазначаємо, що 19.08.20 та 20.08.20 під час процедури Оцінки, за посиланням https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/11272569/ не було оприлюднено Вимогу Замовника про виправлення невідповідностей в документах Учасника, але Учасником було здійснено зв’язок з Тендерним комітетом Замовника шляхом телефонного зв’язку та електронної пошти, чим у телефонній розмові було виявлено необхідність додавання вищезазначених документів. На електронну пошту Замовника, зазначену в Тендерній документації як «sovet165@ukr.net» було надіслано весь пакет необхідних документів. Після чого, у телефонній розмові, контактна особа Тендерного комітети зазначила що документи тендерним комітетом отримані та будуть розглянуті у складі тендерної пропозиції. Окремо зазначаємо, що на сайті організатора процедури закупівлі, за посиланням https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/11272569/ так і не було відкрито можливість для завантаження вказаних документів на сайт у порядку передбаченому процедурою. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва та реконструкції. Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті. Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 30.08.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, та прийняти пропозицію ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНИ» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог/їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися не тільки до Антимонопольного Комітету України, але й до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки небайдужої громадськості.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь: На Вашу вимогу від 25.08.2020 року UA-2020-07-24-000903-а.а1. Повідомляємо наступне: При розгляді пропозиції комітет Ясногірської селищної ради невідхильно керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому відповідно до ч. 16 ст.29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерной документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Законодавець розмежовує документи та/або інформацію, подані учасником,, й інформацію та/або документи, подання яких є вимогою тендерної документації При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документацією є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією. Варто зазначити, що така можливість стосується не всіх документів та/або інформації, а лише тих: -що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; -документів та/або інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідності в інших документах не можуть бути усунені Вами та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. У складі Вашої Пропозиції, поданої до кінцевого строку подання Пропозицій, відсутній ряд документів викладений в протоколі про відхилення, що не відповідає умовам Тендерної документації та навіть після того як Вами було на електронну пошту надіслано пакет документів розгляд якого не вплинув на зміну попереднього рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА», з наступних підстав: 1. Не надані копії документів що підтверджують право власності на власні будівельні машини та механізми, на орендовані машини та механізми не в повному обсязі надані копії договорів оренди та документів, що підтверджують право власності орендодавця (надавача послуг) на зазначену техніку. 2. На вимогу Додатка 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт» Учасником не був зазначений досвід роботи за професією у штатних працівників у кількості – 12осіб. 3. На вимогу Додатка 7 «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» Учасником було надано 17 листів-згод з 18 необхідних. 4. Не в повному обсязі надана інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 ч.1,ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відсутній протокол загальних зборів учасників про дозвіл на укладення договору. 6. Відсутня копія свідоцтва платника ПДВ згідно Додатку 2 р. 3 п.4 7. Відсутня довідка про еквівалентні матеріали згідно п.8 дод.1 тендерної документації. 8. Відсутній сертифікат ISO:9001, згідно Додатку 2 р.3 п.14. 9. Відсутній опис документів до статуту, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». 10. Згідно Додатка 2 п. 3 документально не підтверджено досвід виконання аналогічного договору, а саме: не в повному обсязі надані Акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в за наданим договором. Згідно Додатка 2 п. 3 пп.3.4 Відсутній лист-відгук, який повинен містити: (інформацію про реквізити договору, якість виконаних робіт, дотримання діючих будівельних норм та правил, дотримання строків виконання робіт).
Статус вимоги: Відхилено