-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальні засоби 80520000-5 ДК 021:2015 (Навчальні засоби)
1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Завершена
4 218 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 187.78 UAH
мін. крок: 1% або 42 187.78 UAH
Період оскарження:
23.07.2020 22:05 - 04.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Докази
Номер:
2e5dedc539a24801b0849cb160beda41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-009072-b.c4
Назва:
Докази
Вимога:
Щоб краще Вам було зрозуміти,щодо прописаної Вами тендерної документації під конкретного учасника,а також щоб краще Ви змогли розібратись з прикладами закупівель які перелічені в попередній вимозі,а також щоб Ви чітко зрозуміли,що Вашу закупівлю можна також сміливо додати до переліка.
В перелічених закупівлях учасник-переможець звісно різний, але всіх їх об єднує один цікавий документ. Яка зараз Ваша думка цікаво?
Пов'язані документи:
Учасник
- ТУ кабінети навчальні.PDF 28.07.2020 23:15
- ТУ на кабінети навчальні.PDF 28.07.2020 23:15
- ТУ.pdf 28.07.2020 23:15
Дата подачі:
28.07.2020 23:15
Вирішення:
Шановний Учаснику, в системі наявні закупівлі різних замовників, в яких учасниками надаються документи від різних виробників, залежно від складності предмету закупівлі та вимог тендерної документації. Вимоги до тендерної документації встановлюються замовниками самостійно згідно вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Інформація для ознайомлення Вам як замовнику,контролюючим органам,та всім бажаючим.
Номер:
00d987055972440f9eab9491c8b7acf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-009072-b.c3
Назва:
Інформація для ознайомлення Вам як замовнику,контролюючим органам,та всім бажаючим.
Вимога:
Рекомендую ознайомитись Вам і всім бажаючім з закупівлями які так само як і Ваша прописани під одного учасника. У Вас напевно є своя думка і Ви напевно мабуть будите стверджувати,що тендерну документацію Ви готували самі,проводили засідання тендерного комітету,сперечались та думали що вимагати від учасників,а що ні.Так ? Тоді поясніть будь ласка шановній громаді,як ось ця фраза "Зразки мають на 100% відповідати товарам, запропонованим у пропозиції учасника торгів. В разі укладення договору, зразки, на вимогу замовника, можуть залишатися в останнього для порівняння з поставленими за Договором. В разі не надання учасником - переможцем зразків у строк 10 календарних днів з моменту отримання вимоги замовника, або невідповідності наданих зразків технічним вимогам замовника, учасник-переможець визнається таким, що відмовився від підписання договору. У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист, щодо надання зразків товару на вимогу замовника." з явилась в додатку 3 після технічних вимог та ще і іншим шрифтом. І як можна пояснити, що саме ця фраза слово в слово повторюється в наведених нижче закупівлях?
UA-2020-06-26-001332-a Відділ освіти Новопсковської районної державної адміністрації Луганської області
UA-2020-06-25-011385-a УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ БЕРЕГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
UA-2020-06-25-001563-a ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
UA-2020-06-30-002399-a Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
UA-2020-07-08-003503-c Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
UA-2020-07-17-004552-b Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
UA-2020-07-13-001313-a Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 22:55
Вирішення:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо, що за наданими Вами посиланнями розміщено закупівлі різних замовників, які перебувають у статусі як подання пропозицій так і завершені, що вказує на правомірність проведення зазначених закупівель. Вимоги замовників про надання зразків обладнання спрямована на перевірку фактичних характеристик запропонованого учасниками обладнання та обґрунтовано використовується замовниками з метою запобігання поставок не якісного обладнання.
Крім того, нами,як Замовником цієї закупівлі здійснювалося вивчення ринку цього товару, у тому числі закупівлі у системі, зокрема, досвід проведення закупівель іншими Замовниками, у тому числі застосовані ними вимоги у тендерній документації. Отже, деякі вимоги та положення нашої тендерної документації або часткова їх редакція дійсно можуть частково перекликатись з вимогами інших Замовників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог,та явних ознак змови!!!!
Номер:
9b18245e940d4552897c2dbf05ccfde2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-009072-b.c2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог,та явних ознак змови!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику дуже прикро що у вас принцип розгляду звернень і вимог від потенційних учасників зводиться до "моя хата скраю нічого незнаю" ну то і зрозуміло. Спокуса "нагріти" руки на такій суммі дуже велика.
Звертаю Вашу увагу на те,що Ваша вимога надати "- копію Титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти та науки України (надати копію документу, що підтверджує погодження технічних умов), підписані виробником;" є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. З доданих листів, а саме листа-відповіді від директорату шкільної освіти МОН Ви чітко можете побачити, що ТУ виробника не погоджуються.Також з листа ДНУ"Інститут модернізації змісту освіти" Ви чітко можете бачити,що ІМЗО не приймає супровідні документи на засоби навчання та обладнання ,а саме проектно-технічну документацію (технічні умови,технічний опис),з метою погодження. Тому ще раз підкреслюю,що данна вимога в тендерній документації є дискримінаційною.Данна вимога прописана Вами умисно під конкретного учасника і не приведення тендерної документації у відповідність до закону"про публічні закупівлі" є грубим порушенням закону тендерним комітетом. Такі умисні дії приведуть до явної корупційної складової та розтрати бюджетних коштів. З усього вищевикладеного прошу внести відповідні зміни в тендерну документацію або в іншому випадку будемо вимушені звернутись до Дасу,щодо перевірки данної закупівлі та притягненні всіх відповідальних осіб до адміністративної відповідальності.Також будемо вимушені звернутись до керівництва якому підпорядковане Управління освіти Миколаївської міської ради,щодо ініциативи звільнення керівника та тендерного комітету як таких,що не відповідають займаним посадам та "плодять"корупцію в органах місцевого самоврядування.
Дякую за увагу!!!
Гарного Вам дня!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 22:36
Вирішення:
Шановний учаснику, у наданому Вами листі директорату шкільної освіти зазначено наступне: «Саме Комісія з засобів навчання та обладнання закладів освіти Науково методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки розглядала листи клопотання щодо засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, до яких додавалася проектно-технічна документація (технічні умови, технічний опис) на виріб (або комплект чи комплекс) з попереднім погодженням їх з головною організацією МОН з питань стандартизації засобів навчання і обладнання закладів освіти для отримання грифа МОН».
Таким чином, у наданому Вами документі підтверджено, що Комісія з засобів навчання та обладнання закладів освіти Науково методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки здійснювала погодження технічних умов виробників обладнання. У системі наявні завершені закупівлі різних замовників, у яких різними учасниками надавались погоджені технічні умови різних виробників. Замовник вправі самостійно визначати вимоги до учасників, щодо виробництва обладнання на підставі ч 3 ст. 22 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вказаних норм Закону, замовник вправі зазначити технічні умови конкретного виробника обладнання, із зазначенням виразу «або еквівалент». Таким чином, підстави для внесення змін до документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Корупційна закупівля!!!
Номер:
72e0848e4dc34f13b44400f78c786262
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-009072-b.b1
Назва:
Корупційна закупівля!!!
Вимога:
Шановний Замовнику,дуже погано,що тендерну документацію Ви складали не самостійно,а опублікували готову документацію яку Вам надав заздалегіть відомий Вам учасник. Вимагаємо уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист відповідь ІМЗО.pdf 23.07.2020 22:55
- Директорат шкільної освіти_QR.pdf 23.07.2020 22:55
Дата подачі:
23.07.2020 22:55
Вирішення:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги щодо закупівлі Навчальні засоби 80520000-5 ДК 021:2015 (Навчальні засоби) повідомляємо, що надані Вами документи не мають відношення до закупівлі Навчальні засоби 80520000-5 ДК 021:2015 (Навчальні засоби), оскільки вони адресовані конкретному суб'єкту господарювання у відповідь на його конкретний запит.
Учасником не зазначено конкретних положень тендерної документації, які він вважає за необхідне змінити. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено