• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень

Торги не відбулися

448 803.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 967.96 UAH
Період оскарження: 23.07.2020 17:06 - 04.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі

Номер: 677b48bc9f464d828351ae9fac80bda7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-002233-a.b4
Назва: ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі
Вимога:
25 серпня 2020 року № 4 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-07-23-002233-a ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі Рішеннями тендерного комітету ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (протокол засідання тендерного комітету № 52 від 18.08.2020 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020) ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) визнано переможцем процедури закупівлі за результатами електронних торгів згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 2 – Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a, та повідомлено про намір укласти договір з Учасником. Також цими рішеннями за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства не встановлено підстав для її відхилення. Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією у визначений законом строк. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацією на закупівлю Код ДК 21:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 1 – Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ, Лот № 2 – Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандарт-метрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 44 від 30.07.2020, передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема й Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оформлена відповідно до Додатку 3 тендерної документації (з вказівкою характеристик, зазначених Замовником в Додатку 3 тендерної документації). Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що Учасник повинен надати в пропозиції: кошторисну документацію (роздруковану та підписану учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «СТЕП СОЛАР» зазначаємо, що подана Учасником кошторисна документація підписана інженером-проектувальником Бойчук Галиною Михайлівною, кваліфікаційний сертифікат АР010956. З метою реалізації вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», передбачено проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, з отриманням відповідного кваліфікаційного сертифіката. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, здійснюється Атестаційною архітектурно-будівельною комісією. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 (надалі – Постанова № 554), в Україні здійснюється професійна атестація інженерів-проектувальників. Згідно пункту 13 Постанови № 554 комісія після прийняття рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката вносить до реєстру атестованих осіб відомості про особу, що його отримала. Згідно з пунктом 20 Постанови № 554 рішення про позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката приймається Комісією на підставі оформлених у встановленому порядку, зокрема: акта про виявлення контролюючими органами фактів порушення виконавцем вимог нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері містобудування. Пунктом 21 Постанови № 554 визначено, що у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п'яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Інформація про виконавців, що пройшли професійну атестацію, вноситься до Реєстру атестованих осіб, порядок ведення якого визначено в Положенні про атестаційну архітектурно-будівельну комісію (наказ Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрований у Мін’юсті 15.07.2011 за № 878/19616), а повідомлення про внесення до Реєстру відомостей про виконавця, визначених п. 6.5 цього Положення, розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону. За даними Реєстру атестованих осіб (http://asdev.com.ua/itn/list.php) міститься запис № 2007590 про те, що сертифікат інженера-проектувальника АВ 010956 від 30.08.2013 Бойчук Галини Михайлівни є нечинним, оскільки нею допущено порушення статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». За даними Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2282707643577402857?obj_type=4) кваліфікаційний сертифікат АР010956 виконавця Бойчук Галини Михайлівни призупинений. Відтак, Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) подано пропозицію з порушенням умов тендерної документації Замовника, а саме: кошторисну документацію підписано підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, сертифікат якого є нечинним. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене, керуючись приписами статей 5, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» і базуючись на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників прошу надати додаткову інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі і про те, чи справді подана Учасником, визнаним Переможцем процедури закупівлі за результатами електронних торгів, тендерна пропозиція дійсно відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства, зокрема, відповідно до п.п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), в частині подання кошторисної документації, підписаної та скріпленої печаткою інженера-проектувальника, сертифікат якого є нечинним. Директор ТОВ «СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ» В.В. Демчук
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу про надання додаткової інформації про тендерну пропозицію переможця ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) процедури закупівлі послуг згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот №2 - Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a повідомляємо, що Тендерним комітетом Замовника інформація зазначена у Вашій Вимозі взята до уваги, опрацьована та готується відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі

Номер: 70058d4d6bce480aa21b4230c5532e80
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-002233-a.b3
Назва: ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі
Вимога:
25 серпня 2020 року № 3 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-07-23-002233-a ВИМОГА про надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі Рішеннями тендерного комітету ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (протокол засідання тендерного комітету № 51 від 18.08.2020 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020) ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) визнано переможцем процедури закупівлі за результатами електронних торгів згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 1 – Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськ-стандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a, та повідомлено про намір укласти договір з Учасником. Також цими рішеннями за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства не встановлено підстав для її відхилення. Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією у визначений законом строк. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацією на закупівлю Код ДК 21:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 1 – Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ, Лот № 2 – Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандарт-метрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 44 від 30.07.2020, передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема й Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оформлена відповідно до Додатку 3 тендерної документації (з вказівкою характеристик, зазначених Замовником в Додатку 3 тендерної документації). Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що Учасник повинен надати в пропозиції: кошторисну документацію (роздруковану та підписану учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «СТЕП СОЛАР» зазначаємо, що подана Учасником кошторисна документація підписана інженером-проектувальником Бойчук Галиною Михайлівною, кваліфікаційний сертифікат АР010956. З метою реалізації вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», передбачено проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, з отриманням відповідного кваліфікаційного сертифіката. Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, здійснюється Атестаційною архітектурно-будівельною комісією. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 (надалі – Постанова № 554), в Україні здійснюється професійна атестація інженерів-проектувальників. Згідно пункту 13 Постанови № 554 комісія після прийняття рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката вносить до реєстру атестованих осіб відомості про особу, що його отримала. Згідно з пунктом 20 Постанови № 554 рішення про позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката приймається Комісією на підставі оформлених у встановленому порядку, зокрема: акта про виявлення контролюючими органами фактів порушення виконавцем вимог нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері містобудування. Пунктом 21 Постанови № 554 визначено, що у разі прийняття Комісією рішення про позбавлення кваліфікаційного сертифіката протягом п'яти робочих днів виконавцю надсилається повідомлення із зазначенням підстав прийняття такого рішення та вимогою повернути кваліфікаційний сертифікат, а до реєстру атестованих осіб вносяться відповідні відомості. Кваліфікаційний сертифікат втрачає чинність з дати внесення до реєстру атестованих осіб відомостей про позбавлення виконавця такого сертифіката. Інформація про виконавців, що пройшли професійну атестацію, вноситься до Реєстру атестованих осіб, порядок ведення якого визначено в Положенні про атестаційну архітектурно-будівельну комісію (наказ Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрований у Мін’юсті 15.07.2011 за № 878/19616), а повідомлення про внесення до Реєстру відомостей про виконавця, визначених п. 6.5 цього Положення, розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону. За даними Реєстру атестованих осіб (http://asdev.com.ua/itn/list.php) міститься запис № 2007590 про те, що сертифікат інженера-проектувальника АВ 010956 від 30.08.2013 Бойчук Галини Михайлівни є нечинним, оскільки нею допущено порушення статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». За даними Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2282707643577402857?obj_type=4) кваліфікаційний сертифікат АР010956 виконавця Бойчук Галини Михайлівни призупинений. Відтак, Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) подано пропозицію з порушенням умов тендерної документації Замовника, а саме: кошторисну документацію підписано підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, сертифікат якого є нечинним. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене, керуючись приписами статей 5, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» і базуючись на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників прошу надати додаткову інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі і про те, чи справді подана Учасником, визнаним Переможцем процедури закупівлі за результатами електронних торгів, тендерна пропозиція дійсно відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства, зокрема, відповідно до п.п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), в частині подання кошторисної документації, підписаної та скріпленої печаткою інженера-проектувальника, сертифікат якого є нечинним. Директор ТОВ «СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ» В.В. Демчук
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу про надання додаткової інформації про тендерну пропозицію переможця ТОВ «СТЕП СОЛАР» (код згідно з ЄДРПОУ 43408780) процедури закупівлі послуг згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот №1 - Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a повідомляємо, що Тендерним комітетом Замовника інформація зазначена у Вашій Вимозі взята до уваги, опрацьована та готується відповідне рішення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 5a4fac08e8a940edb34199287b545f3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-002233-a.b2
Назва: ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
23 серпня 2020 року № 2 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-07-23-002233-a ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації Рішенням тендерного комітету ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (Протокол № 49 від 13.08.2020) при розгляді тендерної пропозиції Учасника, яка визнана найбільш економічно вигідною за результатами електронних торгів згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 2 – Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандарт-метрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ (Код згідно з ЄДРПОУ 39919345) відповідно до п.п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а саме: 1) Учасником у складу документів тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про субпідрядника згідно ч. 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) Тендерна пропозиція не містить у своєму складі «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру)» згідно ДОДАТКУ 6 до тендерної документації; 3) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній «Лист-згода на обробку персональних даних» згідно ДОДАТКА 7 до тендерної документації. Частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією у визначений законом строк. 1. Частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» при поданні тендерної пропозиції було заповнено окреме поле електронної форми «Інформація про субпідрядника», яке було нами заповнено і у якому було вказано, що немає. 2. Тендерною документацією не передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Проекту договору надання послуг (для переможця тендеру) згідно Додатку 6 до тендерної документації. Крім того, у тендерній прозиції ЛОТ № 1 (вих. № 10 від 07.08.2020) Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" зазначило, що погоджується виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній документації, і якщо нас визначено переможцем тендеру, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір відповідно до Додатку 3 («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») до тендерної документації. І також, крім того, у дужках у назві Додатку 6 зазначено, що Проект договору надання послуг тільки для переможця тендеру, а не для всіх учасників відкритих торгів. 3. Тендерною документацією не передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Листа-згоди на обробку персональних даних згідно Додатку 7 до тендерної документації. У Розділі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та й у самій тендерній документації немає вимоги Замовника про надання Учасником у складі його тендерної пропозиції ані Додатку 6 «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру), ані Додатку 7 «Лист-згода на обробку персональних даних». Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. За таких обставин, керуючись приписами статей 5, 26, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і базуючись на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності згаданої пропозиції Учасника умовам тендерної документації: 1) щодо нібито ненадання інформації у довільній формі про субпідрядника, якщо таку інформацію було надано; 2) щодо нібито порушення інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації в частині ненадання Додатку 6 «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру) та Додатку 7 «Лист-згода на обробку персональних даних», якщо надання таких документів не передбачено тендерною документацією. Директор ТОВ «СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ» В.В. Демчук
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ 39919345) умовам тендерної документації щодо закупівлі послуг згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот №2 - Поточний ремонт приміщень лабораторій випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a повідомляємо, що згідно з частиною 3 статті 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, а саме: 1) Відповідно до розділу ІІІ п.7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) зазначено наступне: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Таку інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" не було надано, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник вважав недостатньо інформативним заповнення окремого поля електронної форми «Інформація про субпідрядника» одним словом «немає». 2) З метою перевірки інформації, що надається Учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому Учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання «Листа-згоди на обробку персональних даних» для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 7 до тендерної документації). Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тож, Замовником було прийняте рішення включити до складу тендерної документації ДОДАТОК 7, що є його невід’ємною частиною, котрий надано як зразок для обов’язкового заповнення та подальшої подачі Учасником в складі своєї тендерної пропозиції. В тексті «Листа-згоди на обробку персональних даних» зазначено наступне : «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин». Лист-згода на обробку персональних даних згідно ДОДАТКУ 7 у складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" відсутній. 3) Відповідно до розділу VІ п. 3 Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовник визначив в ДОДАТКУ 6 проект договору про закупівлю, який буде підписаний з переможцем тендеру. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Учасником ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" не було надано (завантажено) в складі пропозиції скан копію підписаного проекту договору згідно ДОДАТКУ 6. В зв’язку з вищенаведеним, Замовником було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ (Код згідно з ЄДРПОУ 39919345) відповідно до п.п.1 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 94a30f78816a47d7b6b3762bfae5410d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-002233-a.a1
Назва: ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
23 серпня 2020 року № 1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-07-23-002233-a ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації Рішенням тендерного комітету ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІВАНО- ФРАНКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (Протокол № 48 від 13.08.2020) при розгляді тендерної пропозиції Учасника, яка визнана найбільш економічно вигідною за результатами електронних торгів згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 1 – Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ (Код згідно з ЄДРПОУ 39919345) відповідно до п.п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а саме: 1) Учасником у складу документів тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про субпідрядника згідно ч. 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) Тендерна пропозиція не містить у своєму складі «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру)» згідно ДОДАТКУ 6 до тендерної документації; 3) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній «Лист-згода на обробку персональних даних» згідно ДОДАТКА 7 до тендерної документації. Частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією у визначений законом строк. 1. Частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» при поданні тендерної пропозиції було заповнено окреме поле електронної форми «Інформація про субпідрядника», яке було нами заповнено і у якому було вказано, що немає. 2. Тендерною документацією не передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Проекту договору надання послуг (для переможця тендеру) згідно Додатку 6 до тендерної документації. Крім того, у тендерній прозиції ЛОТ № 1 (вих. № 9 від 07.08.2020) Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" зазначило, що погоджується виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній документації, і якщо нас визначено переможцем тендеру, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір відповідно до Додатку 3 («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») до тендерної документації. І також, крім того, у дужках у назві Додатку 6 зазначено, що Проект договору надання послуг тільки для переможця тендеру, а не для всіх учасників відкритих торгів. 3. Тендерною документацією не передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Листа-згоди на обробку персональних даних згідно Додатку 7 до тендерної документації. У Розділі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та й у самій тендерній документації немає вимоги Замовника про надання Учасником у складі його тендерної пропозиції ані Додатку 6 «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру), ані Додатку 7 «Лист-згода на обробку персональних даних». Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. За таким обставин, керуючись приписами статей 5, 26, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і базуючись на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності згаданої пропозиції Учасника умовам тендерної документації: 1) щодо нібито ненадання інформації у довільній формі про субпідрядника, якщо таку інформацію було надано; 2) щодо нібито порушення інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації в частині ненадання Додатку 6 «Проект договору надання послуг (для переможця тендеру) та Додатку 7 «Лист-згода на обробку персональних даних», якщо надання таких документів не передбачено тендерною документацією. Директор ТОВ «СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ» В.В. Демчук
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ 39919345) умовам тендерної документації щодо закупівлі послуг згідно Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 1 – Поточний ремонт приміщень загального призначення ДП «Івано-Франківськстандартметрологія», вул. Вовчинецька, 127, м. Івано-Франківськ), номер процедури закупівлі UA-2020-07-23-002233-a повідомляємо, що згідно з частиною 3 статті 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, а саме: 1) Відповідно до розділу ІІІ п.7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) зазначено наступне: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Таку інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" не було надано, окрім заповненого окремого поля електронної форми «Інформація про субпідрядника» одним словом «немає», що Замовник вважав недостатньо інформативним. 2) З метою перевірки інформації, що надається Учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому Учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання «Листа-згоди на обробку персональних даних» для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 7 до тендерної документації). Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тож, Замовником було прийняте рішення включити до складу тендерної документації ДОДАТОК 7, що є його невід’ємною частиною, котрий надано як зразок для обов’язкового заповнення та подальшої подачі Учасником в складі своєї тендерної пропозиції. В тексті «Листа-згоди на обробку персональних даних» зазначено наступне : «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин». Лист-згода на обробку персональних даних згідно ДОДАТКУ 7 у складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" відсутній. 3) Відповідно до розділу VІ п. 3 Результати торгів та укладання договору про закупівлю (проект договору про закупівлю) Замовник разом з тендерною документацією надав проект договору про закупівлю, який буде підписаний з переможцем тендеру. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Учасником ТОВ "СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ" не було надано (завантажено) в складі пропозиції скан копію підписаного проекту договору згідно ДОДАТКУ 6 . В зв’язку з вищенаведеним, Замовником було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ СТАНДАРТ-БУДІНВЕСТ (Код згідно з ЄДРПОУ 39919345) відповідно до п.п.1 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Статус вимоги: Задоволено