• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

3 558 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 210.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2020 16:33 - 05.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 570146d193ea4085ae307fd0f4412005
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-007856-b.c4
Назва: СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником торгів було встановленно, що Учасники процедури закупівлі мають надати підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку № 2 до тендерної документації).”(цитата). Скаржник надає в складі тендерної пропозиції файл “Таблиця відповідності.pdf”, в якому міститься таблиця відповідності запропонованого товару вимогам замовника. По позиції 4 Замовником торгів встановленна швидкість випадкового читання блоків 4 КВ. Скаржником по даній позиції зазначенно, що пропонуємий товар відповідає вимогам Замовника торгів. Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності тендерної пропозиції службовій записці та відкритим джерелам. Вимогами тендерної документації було встановленно, що Учасники закупівлі повинні надати підтвердження інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. Скаржником було виконанно данну вимогу Замовнику згідно файлу “Таблиця відповідності.pdf”. Разом з тим, інформація щодо відповідності пропонуємого товару в частині швидкості випадкового читання блоків підтверджується посиланням: https://www.ixbt.com/news/2016/12/14/adata-ultimate-su900-3d-mlc-nand.html Де зазначено: «и 90 000 IOPS — в режиме чтения.»(цитата). Зазначенна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11418 від 10.06.2020 р. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2020 10:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.09.2020 23:21
Автор: ТОВ "МІНТЕРН", Спесивцев Дмитро Олегович +380669151860 nadunbv8@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 11f0b201ac2d41ef9c21d68822214547
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-007856-b.c3
Назва: ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне. Зокрема, у Вашій пропозиції вказано недостовірну інформацію щодо параметру «швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS». Так, в Технічному завданні вимагалось значення параметру «Швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS:90000 не менша» тобто на рівні 90,000 IOPS або більше, однак швидкість запропонованої Вами моделі, т.ч. зазначеної на сайті виробника та в відкритих джерелах – 80,000 IOPS. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31 «Відхилення тендерних пропозицій», якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації замовник відхиляє таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, про що Вам було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету. В підтвердження нашої аргументації у своїй скарзі від 19.08.2020 Ви надали витяг з сайту виробника про запропонований Вами товар в якому чітко зазначено, що швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS встановлено на рівні 80 000. Скріншот додається.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: f41f6fe0c1dd4b658c9f9c1fb511fe59
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-007856-b.a2
Назва: ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником торгів було встановленно, що Учасники процедури закупівлі мають надати підтвердження пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку № 2 до тендерної документації).”(цитата). Скаржник надає в складі тендерної пропозиції файл “Таблиця відповідності.pdf”, в якому міститься таблиця відповідності запропонованого товару вимогам замовника. По позиції 4 Замовником торгів встановленна швидкість випадкового читання блоків 4 КВ. Скаржником по даній позиції зазначенно, що пропонуємий товар відповідає вимогам Замовника торгів. Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності тендерної пропозиції службовій записці та відкритим джерелам. Вимогами тендерної документації було встановленно, що Учасники закупівлі повинні надати підтвердження інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. Скаржником було виконанно данну вимогу Замовнику згідно файлу “Таблиця відповідності.pdf”. Зазначенна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11418 від 10.06.2020 р. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне. Зокрема, у Вашій пропозиції вказано недостовірну інформацію щодо параметру «швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS». Так, в Технічному завданні вимагалось значення параметру «Швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS:90000 не менша» тобто на рівні 90,000 IOPS або більше, однак швидкість запропонованої Вами моделі, т.ч. зазначеної на сайті виробника та в відкритих джерелах – 80,000 IOPS. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31 «Відхилення тендерних пропозицій», якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації замовник відхиляє таку тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, про що Вам було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету. В підтвердження нашої аргументації у своїй скарзі від 19.08.2020 Ви надали витяг з сайту виробника про запропонований Вами товар в якому чітко зазначено, що швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS встановлено на рівні 80 000. Скріншот додається.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 4974afb97be54256ae1dc2cbac56a4cc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-23-007856-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Замовник послідовно виступає проти порушення авторського права та запобігання закупівлі будь-якої нелегальної продукції, однак не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію вимогою надання "Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ".
Статус вимоги: Відхилено