-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Пакети для сміття - 3 найменування
Протокол №8 від 23.07.2020
Завершена
54 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 546.00 UAH
мін. крок: 1% або 546.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2020 14:32 - 28.07.2020 17:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
7482d5cd50454be4b77de9fd5444a82e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-005455-b.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вважаємо вимогу щодо фасування товару (Пакети д/сміття 120л 10шт/упак., Пакети д/сміття 35л 50шт/упак., Пакети д/сміття 60л 20шт/упак.) дискримінаційною, оскільки значно зменшує конкуренцію та вказує на штучне звуження кола потенційних учасників та/або «лобіювання» інтересів певного конкретного учасника, що свідчить про не дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.5) таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них і запобігання корупційним діям та зловживанням.
Крім того, кожен виробник самостійно вирішує щодо виду фасування та кількості штук в упаковці. Водночас, кількість штук в упаковці пакетів для сміття жодним чином не впливає на якість товару.
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом усунення дискримінаційних вимог, а саме зміни кількості штук в упаковці.
В разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над замовником та до Державної аудиторської служби, яка відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням і збереженням державних та комунальних фінансових ресурсів, сприяє їх законному та ефективному використанню та досягненню економії. Державна аудиторська служба вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 13:03
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо про наступне: у відповідності до абзацу 2 пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» Тобто, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В оголошеній нами спрощеній (допороговій) процедурі закупівлі, надання аналогів не передбачається. У випадку наявності в пропозиції Учасника аналогів (еквівалентів) потрібної нам продукції, такого Учасника буде дискваліфіковано.
Статус вимоги:
Відхилено