-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області
Генпідрядник гарантує якість виконаних робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у кошторисній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2020 10:18 - 28.07.2020 12:00
Вимога
Вирішена
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
6f7ce56502554e57bf67c788104887b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-000731-c.c2
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти),а всановити надання інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 1(одного).
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 11:46
Вирішення:
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-23-000731-c.c2 від 28.07.2020 11:49
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
014cc78c998b40878d6cf666c407dc71
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-23-000731-c.c1
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо:
- пункту 9: З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)-виключити.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 27.07.2020 20:46
Дата подачі:
27.07.2020 20:46
Вирішення:
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-23-000731-c.c1 від 27.07.2020 20:50
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Статус вимоги:
Задоволено