-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги (бензин А-92, відповідний код - 09132000-3, бензин А-95, відповідний код - 09132000-3, дизельне пальне, відповідний код - 09134200-9) (за талонами): лот 1 - ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо для заправки автомобілів Станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполя (87506, Донецька область, м. Маріуполь, вулиця Бахмутська, будинок 20 б) (бензин А-92, відповідний код - 09132000-3, дизельне пальне, відповідний код - 09134200-9) (за талонами); лот 2 - ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо для заправки автомобілів Станції швидкої медичної допомоги м. Мирнограда (85323, Донецька обл., м. Мирноград, вулиця Соборна, будинок 20 Д) (бензин А-92, відповідний код - 09132000-3, бензин А-95, відповідний код - 09132000-3, дизельне пальне, відповідний код - 09134200-9) (за талонами)
1. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: АЗС Учасника відповідно до лоту. 2. Мережа місць розташування об’єктів, автомобілі яких здійснюватимуть заправку паливом, обсяг поставки товару – згідно з Додатком №3; Кількість – 215 000 літрів 3. Строк поставки товарів: не пізніше 5 робочих днів після надання Замовником заявки на отримання Товару (заявка надається факсимільним зв’язком або електронною поштою
Торги відмінено
5 272 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 775.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2020 17:17 - 01.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
aca0173057b44072804226b16b411c2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.a3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну умову, щодо наявності в учасників талонів єдиного уніфікованого зразка на всі АЗС .
3. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну умову, щодо надання учасником у складі пропозиції листа-гарантії від партнерів Учасника (третіх осіб) про гарантування безумовного та належного отоварення талонів Учасника незалежно від будь-яких обставин (фінансових, юридичних, інших), які склалися між Учасником та його партнерами, та обов’язковою умовою, що відповідний діючий партнерський договір буде пролонгований на 2021, 2022 та 2023 роки, із посиланням на номер і дату цього партнерського договору. Зазначені листи-гарантії повинні бути підписані уповноваженими особами партнерів (третіх осіб), які мають право вчиняти відповідні дії (мають відповідне доручення (довіренність), яке надається в складі тендерної пропозиції Учасника) та/або особами, зазначеними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (https://kap.minjust.gov.ua) як керівники та/або підписанти від імені юридичної особи. Листи-гарантії повинні бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа та завірені печаткою партнерів Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ТОВ Брент+.jpg 18.08.2020 16:31
- Лист ТОВ МультІ Топ.jpg 18.08.2020 16:31
- СКАРГА.pdf 18.08.2020 16:31
- Скарга_текст.docx 18.08.2020 16:31
- Лист АЗС Екстра.pdf 18.08.2020 16:31
- Лист ПП Маршал.jpg 18.08.2020 16:31
- Додаткові матеріали.pdf 27.08.2020 20:26
- Додаткові матеріали.docx 27.08.2020 20:26
- 3. Паспорт А-95.jpg 27.08.2020 20:26
- 2. Паспорт А-92.jpg 27.08.2020 20:26
- 1. Паспорт ДП.jpg 27.08.2020 20:26
- Рішення від 21.08.2020 №15883.pdf 21.08.2020 21:46
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №13578.pdf 01.09.2020 15:33
- інформація про резулятивну частину рішення від 15.09.2020 №17363.pdf 16.09.2020 18:11
- Рішення від 15.09.2020 №17363.pdf 18.09.2020 19:39
- Пояснення_по_сутi_скарги.pdf 26.08.2020 14:02
- Пояснення_по_сутi.docx 26.08.2020 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2020 17:21
Дата розгляду скарги:
31.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 21:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2020 19:40
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2020 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації на підставі Рішення №17363-р/пк-пз від 15.09.2020р. Антимонопольного комітету України.
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА (повторно)
Номер:
328131b64eed4f08b88ed63c3f8a036d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.a2
Назва:
ВИМОГА (повторно)
Вимога:
ВІДЗИВ на відповідь на Вимогу:
На виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері.
В рамках опрацювання питання, яка поведінка вважається етичною чи неетичною серед учасників/потенційних учасників публічних закупівель Мінекономіки було здійснено он-лайн опитування представників бізнесу, у тому числі Замовників.
За результатами проведеної роботи Мінекономіки напрацьовані Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (далі - Настанови), метою яких є надання методично-консультативної допомоги щодо забезпечення системного підходу до формування, підтримки та розвитку етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях в Україні.
Оскільки у закупівельному процесі недотримання етичної поведінки суб’єктами сфери публічних закупівель негативно відображається на кінцевих результатах закупівель, негативно впливає на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономіки з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, пропонує учасникам використовувати розроблені Настанови.
Відповідно до Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, які були опубліковану Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019року - Під етичною поведінкою в Настановах розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн.
Фактором, що впливає на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель, в тому числі є Законність. Дотримання учасником вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативно-правових актів, своєчасне та ефективне вживання вичерпних заходів щодо запобігання та усунення порушень.
Нами, як учасником закупівлі було дотримано ч. 1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ми скористалися своїм правом на звернення з вимогою щодо усунення порушень законодавства, які ми виявили в тендерній документації.
Одним із принципів проведення закупівель, який закріплений в ст.5 Закону є принцип «не дискримінації» учасників.
Умови тендерної документації встановлено, що учасники мають надати Замовнику талон єдиного зразку на всі запропоновані АЗС.
Однак, технічними умовами Замовником було обмежено в участі всіх потенційних учасників, а саме:
Лот №1: В сукупності вимогу щодо розташування АЗС в м. Маріуполь, смт. Нікопольське, смт. Мангуш зможе виконати лише той учасник, який має таку мережу АЗС, яка знаходиться одночасно в вищезазначених населених пунктах. Лише одна мережа АЗС знаходиться одночасно в цих населених пунктах, і це АЗС Мотто.
Лот №2: В сукупності вимогу щодо розташування АЗС в м. Покровськ та м. Селидове зможе виконати лише той учасник, який має таку мережу АЗС, яка знаходиться одночасно в вищезазначених населених пунктах. Лише одна мережа АЗС знаходиться одночасно в цих населених пунктах, і це АЗС Паралель.
Таким чином, умови тендерної документації прописані під конкретні мережі АЗС, оскільки за кожним лотом тільки по одній з цих мереж зможуть надати Замовнику талони єдиного зразка.
Вами було зазначено, що ми, як учасник «продемонстрували не тільки нешанобливе ставлення до замовників торгів взагалі, але й бажання контролювати, здійснювати вирішальний вплив на їх господарську діяльність та прийняття ними рішень щодо закупівлі окремих товарів, адаптувати “під себе” весь паливний ринок. Розповсюдження недостовірної та вигаданої інформації – не найкращий шлях домагатися своєї мети.»
З приводу Такої Вашої заяви нам є що сказати:
По-перше: Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019року, фактором, що впливає на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель, в тому числі є Законність.
Вами, як Замовником не дотримано Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема складено тендерну документацію, яка містить дискримінаційний характер.
По-друге: Доброчесна та відповідальна поведінка на усіх стадіях участі у публічних закупівлях, сумлінне, своєчасне та якісне виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю – є також фактором, який впливає на мінімізацію конфліктності.
Ми, як доброчесний потенційний учасник закупівлі, при виявлені порушення Законодавства подали вимогу про усунення таких порушень, оскільки на першому місці як для Замовників, так і для учасників є Закон, а не мета адаптувати “під себе” весь паливний ринок.
Ми, як суб’єкт господарювання маємо право на доброчесну участь у закупівлі а також на недискримінацію нас, як учасника. І ми відстоюємо свої права, які установлені Законом. Доречі право на відстоювання своїх прав теж закріплено Законом за нами.
По-третє: Розповсюдженням недостовірної та вигаданої інформації – не найкращий шлях домагатися своєї мети. Вами, як Замовником неодноразово було проведено закупівлі, переможцями яких ставали учасники ТОВ «МОТТО КАРД» та ТОВ «ПАРАЛЕЛЬ М-ЛТД». Чи не є це тим самим шляхом Замовника домогтися мети співпрацювати з вищезазначеними суб’єктами господарювання, оскільки умови документації знову прописані тільки під них?
Інформація, що надана Вами у відповіді на нашу Вимогу є недостовірною та вигаданою, оскільки фактично документація містить дискримінаційну умову, яка має бути виключена.
Отже, базуючись на вищезазначеному:
1. Закликаємо Замовника дотримуватися Норм поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель.
2. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вилучити дискримінаційну вимогу про наявність у учасника єдиного талону на всі запропоновані ним АЗС.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДЗИВ на відповідь на Вимогу ОЦЕМД та МК Донецьк.docx 05.08.2020 12:16
Дата подачі:
05.08.2020 12:16
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо, що 30 липня тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» на ваші питання вже була надана вичерпна відповідь: технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів різних брендів не дають змоги Замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону єдиного зразка. Замовником дотримані всі принципи здійснення закупівель, передбачені Законом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 14:05
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
903dcf8f0d784852b93d1f604bdb2172
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Про приведення тендерної документації у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.07.2020 16:57
Вирішення:
1. Щодо поділу закупівлі на лоти
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Поділ предмета закупівлі на 2 лоти зумовлений наявністю у Замовника відокремлених структурних підрозділів – станцій швидкої медичної допомоги (далі – СШМД), які розташовані на всій території Донецької області. До складу СШМД належать підстанції, розташовані на прилеглій до СШМД території.
Так, до складу СШМД м. Маріуполя – відокремленого структурного підрозділу Замовника, належать підстанції, розташовані в м. Маріуполь, смт Мангуш та смт Нікольське. А підстанції в м. Покровськ та м. Селидове входять до складу СШМД м. Мирнограда - відокремленого структурного підрозділу Замовника. Ведення обліку автомобільного палива, яке використовується для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги, здійснюється Замовником в розрізі СШМД. Тому здійснювати поділ предмета закупівлі на більшу кількість лотів - по підстанціям - не є доцільним. До того ж, як зазначалось вище, рішення щодо визначення окремих частин предмета закупівлі Замовник приймає самостійно.
Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці, повідомляємо, що кількість АЗС та їх місце розташування визначено Замовником з метою забезпечення економії коштів Замовника за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів, які для заправки паливом повинні подолати певну відстань від місця своєї дислокації до АЗС.
2. Щодо талонів єдиного зразка
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів різних брендів не дають змоги Замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону єдиного зразка. Разом з тим, умовами тендерної документації Замовника передбачена можливість учасника, який не має власної мережі АЗС чи орендованих АЗС, а має можливість укладати договори з партнерами, здійснювати постачання палива через мережі АЗС партнерів. Тож ніщо не перешкоджає нікому із учасників укладати такі договори з власниками АЗС, які знаходяться в певній конкретній адміністративній одиниці, місті чи смт.
Щодо максимальної економії коштів, пов’язаних із зміною ціни на паливо на роздрібному ринку, повідомляємо, що Замовник неодноразово мав змогу переконатися в тому, що ціни на власних мережах АЗС, як правило, значно нижчі цін, які установлюються учасниками-постачальниками за укладеними партнерськими договорами. І саме таким чином і відбувається «дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону)».
3. Щодо листів-гарантій від партнерів
Додатком 3 до Тендерної документації Замовника передбачено, що талони, які пропонує учасник, повинні мати термін дії – не менше одного року з дати їх отримання. При цьому учасник здійснює продовження їх дії до 3 (трьох) років в разі, якщо Замовник не скористається своїм правом отримати паливо в період протягом одного року з дати їх отримання. Загальний термін зберігання палива у учасника за талонами складає 1098 календарних днів.
Виходячи із цього, для підтвердження учасником цієї спроможності, Замовник і вимагає надати листи-гарантії від партнерів учасника (третіх осіб) про гарантування безумовного та належного отоварення талонів учасника незалежно від будь-яких обставин (фінансових, юридичних, інших), які склалися між учасником та його партнерами, та обов’язковою умовою, що відповідний діючий партнерський договір буде пролонгований на 2021, 2022 та 2023 роки, тобто на 3 роки, протягом яких Замовник зможе скористається своїм правом отримати паливо за придбаними талонами в разі, якщо він не використає всі талони протягом одного року.
Додатково повідомляємо, що в результаті медичної реформи Замовник з січня 2020 року вже не є бюджетною організацією, а є Комунальним некомерційним підприємством, тому в своїй діяльності керується не Бюджетним, а Господарським кодексом України.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації. Замовником дотримані всі принципи здійснення закупівель, передбачені Законом.
А от з боку автора вимоги продемонстровано не тільки нешанобливе ставлення до замовників торгів взагалі, але й бажання контролювати, здійснювати вирішальний вплив на їх господарську діяльність та прийняття ними рішень щодо закупівлі окремих товарів, адаптувати “під себе” весь паливний ринок. Розповсюдження недостовірної та вигаданої інформації – не найкращий шлях домагатися своєї мети.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 14:05
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
68fcd6b3fd034549a2144de175d192c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.a5
Назва:
СКАРГА
Скарга:
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» скасувати рішення щодо допуску до аукціону Учасників ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СІНТЕЗ ОЙЛ» та ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» та відхилити зазначені тендерні пропозиції учасників - ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СІНТЕЗ ОЙЛ» та ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 20.10.2020 13:35
- СКАРГА текст.docx 20.10.2020 13:35
- Технічний регламент Дизельне паливо.pdf 20.10.2020 13:35
- додатк_поясн_до_скарги_допуск_до_аукціону_UA_2020_07_22_004521_c (2).docx.pdf 29.10.2020 16:58
- додатк_поясн_до_скарги_допуск_до_аукціону_UA_2020_07_22_004521_c (2).docx 29.10.2020 16:58
- рішення від 23.10.2020 №19750+лист замовнику.pdf 23.10.2020 20:01
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 №17402.pdf 03.11.2020 11:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 №21256.pdf 17.11.2020 21:29
- рішення від 16.11.2020№21256.pdf 20.11.2020 00:44
- Пояснення по суті лот 2.docx 28.10.2020 16:02
- Пояснення по суті лот 2.pdf 28.10.2020 16:02
- додаток 1 до протоколу №387_рішення суда 640 31520 20.pdf 06.12.2021 12:25
- Протокол №387_відміна закупівлі_палива.pdf 06.12.2021 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2020 14:38
Дата розгляду скарги:
02.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2020 20:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 00:44
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна закупівлю по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів за нею, згідно р.1 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
ef174974815542d192f66518d88cd01a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.a4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» скасувати рішення щодо допуску до аукціону Учасників ТОВ «АФЕС РЕСУРС», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СІНТЕЗ ОЙЛ» та ТОВ «ВІКО2015» та відхилити зазначені тендерні пропозиції учасників - ТОВ «АФЕС РЕСУРС», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СІНТЕЗ ОЙЛ» та ТОВ «ВІКО2015».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 20.10.2020 13:33
- СКАРГА .pdf 20.10.2020 13:33
- Технічний регламент Дизельне паливо.pdf 20.10.2020 13:33
- додатк_поясн_до_скарги_допуск_до_аукціону_UA_2020_07_22_004521_c.docx 29.10.2020 16:27
- додатк_поясн_до_скарги_допуск_до_аукціону_UA_2020_07_22_004521_c.docx.pdf 29.10.2020 16:27
- рішення від 23.10.2020 № 19757+ лист Замовнику.pdf 23.10.2020 20:23
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 №17402.pdf 03.11.2020 11:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 №21268.pdf 17.11.2020 21:43
- рішення від 16.11.2020№21268.pdf 20.11.2020 00:58
- Пояснення по суті лот 1.docx 28.10.2020 15:54
- Пояснення по суті лот 1.pdf 28.10.2020 15:55
- додаток 1 до протоколу №387_рішення суда 640 31520 20.pdf 06.12.2021 12:24
- Протокол №387_відміна закупівлі_палива.pdf 06.12.2021 12:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2020 14:38
Дата розгляду скарги:
02.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2020 20:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 00:58
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2021 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відміна закупівлю по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів за нею, згідно р.1 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
щодо невідповідності пропозиції
Номер:
5cdb744d27864412968f92e421eca37c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-004521-c.b6
Назва:
щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
опис у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо невідповідності.pdf 20.10.2020 17:30
Дата подачі:
20.10.2020 17:30
Вирішення:
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття решення по учаснику ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" було розміщено 15 жовтня 2020 року (протокол засідання тендерного комітету №357 від 15.10.2020р.).
Статус вимоги:
Не задоволено