-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини
Завершена
311 347.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 556.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 556.74 UAH
Період оскарження:
22.07.2020 17:08 - 03.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Номер:
bb5833b3d2c84d49bc080c1d1f7aad37
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-007697-b.a2
Назва:
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №56 засідання тендерного комітету від 14.08.2020р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» по закупівлі «ДК 021:2015 - 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-22-007697-b) у зв’язку із запропонованою ТОВ «ІМЕД» «аномально низькою ціною».
Ознайомившись із протоколом відхилення виникає враження, що всі члени тендерного комітету навіть не читали до кінця наше Обґрунтування щодо аномально низької ціни, і знайшли формальну підставу для відхилення нашої пропозиції з одночасним визнанням іншого учасника переможцем.
Таке безпідставне та надумане відхилення не піддається жодній критиці, адже все розпочалось з тендерного комітету та «інших відповідальних осіб (якщо залучались)» котрі визначали в кошторисі закладу кошти, які надалі були визначені як очікувана вартість спочатку в річному плані, який як не дивно був опубліковано в один день з оголошеним тендером не промоніторивши (не пересвідчившись) ціни дезінфікуючих засобів на ринку таких засобів, можливо тендерний комітет визначив очікувану вартість лише на підставі наданих цін одного з учасників закупівлі, оскільки рідко зустрічаються закупівлі, де очікувана вартість йде з копійками, як у замовника 311 347,50 UAH з ПДВ, а в інших двох учасників майже ідентична ціна 311 325,00 UAH з ПДВ та 310 858,50 UAH з ПДВ відповідно, і за збігом напевне цінова пропозиція також з 50 копійками.
Тож, щодо зазначеного Замовником в протоколі відхилення, то інформуємо вдруге, що окрім зазначеного фактору щодо звільнення від ПДВ дезінфікуючих засобів, про що нами було проінформовано в Обґрунтуванні, також є ще один фактор на підставі якого ми можемо пропонувати ціни на антисептичні та дезінфікуючі засоби за спеціальною ціною (знижкою) від виробника товарів ТОВ «Бланідас», з яким у нас є довгострокові, партнерські відносини і за рахунок продажу нашою компанією ТОВ «ІМЕД» великих об’ємів антисептичних та дезінфікуючих засобів ми отримуємо від виробника знижки на товар, про що нами було зазначено в Обґрунтуванні. Крім того, нами було надано інформацію щодо торгів по іншим аналогічним тендерам, де наша компанія пропонувала і постачала товар за аналогічними цінами, тобто ми доводимо вкотре замовнику, що ми є відповідальними постачальниками, які продають товар за ринковими цінами, а завищені Замовником в очікуваній вартості ціни на товар є «недопрацюванням» відповідальних осіб, котрі мають нести відповідальність.
Повторно інформуємо, що ціна запропонованих дезінфікуючих засобів відповідає середньо ринковим цінам на аналогічну продукцію. ТОВ «ІМЕД» у публічних закупівлях, наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-17-000008-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-002754-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-28-004107-b
Відповідно до п. 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством», нами зазначена інформація в Обґрунтуванні щодо аномально низької ціни, як вже вами зазначено у Протоколі №56 про звільнення від податку на додану вартість, що якраз і являється «отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством», за яким Замовник мав планувати свою закупівлю без врахування податку на додану вартість, що на 20% Замовник міг би більше замовити дезінфікуючих засобів (зважаючи на карантин спричинений коронавірусом) або використати зекономлені кошти на інші товари для запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19. Також нами зазначено було в Обґрунтуванні щодо аномально низької ціни про нашу можливість продавати товар від виробника за спеціальною ціною (знижкою), нажаль вами було проігнорований такий факт, який підтверджувавсь нашим обґрунтуванням з посиланням на аналогічні закупівлі з аналогічними цінами на товар. Даний фактор характеризується як сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. На підтвердження наших «слів» ви маєте повне право звернутись до виробника.
Крім того, в аналогічних торгах (UA-2020-07-10-002664-c, UA-2020-06-05-003063-b, UA-2020-06-02-008714-b) інші замовники приймали наші практично ідентичні обґрунтування аномально низької ціни і тільки ви не дослідивши наші твердження прийняли на нашу думку необґрунтоване та незаконне рішення щодо відхилення нашої пропозиції, яка повністю відповідає вимогам встановленим замовником в тендерні документації, і нажаль економія бюджетних коштів в розмірі - 155 707,50грн тендерний комітет не цікавить, але маємо надію зацікавить контролюючі органи з Державної аудиторської служби України, а також представників Громадського контролю за витрачанням місцевих коштів.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення тендерного комітету від
14.08.2020р (Протокол №56) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимагаємо відмінити (скасувати) рішення тендерного комітету про переможця (Протокол №57 від 14.08.2020).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 16:45
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ «Імед» повідомляємо наступне: згідно обґрунтування аномально низької ціни, ТОВ «Імед» надало розрахунок щодо відсутності в пропозиції ПДВ, в зв’язку з законодавчими змінами, та кваліфікує звільнення від сплати ПДВ як «отримання учасником державної допомоги» а саме Учасник посилається на пункт 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Але п.71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено «71. Тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України.» Хоча в зазначеному пункті зазначена мета впровадження даної норми, а саме: … «з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19)»…, та жодним чином не передбачено, що ця норма є державною підтримкою, чи державною допомогою суб’єктам господарювання.
До того ж в статті 1 Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» державна допомога суб’єктам господарювання – підтримка у будь-якій формі суб’єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
Згідно з наданими відповідями Антимонопольного комітету які розміщенні за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/derzhavna-dopomoga/vidpovidi-na-poshireni-pitannya - державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
1. підтримка надається суб’єкту господарювання;
2. фінансування підтримки здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
3. підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
4. підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
Уразі невиконання хоча б однієї з чотирьох умов, перелічених вище, державна підтримка не є державною допомогою.
Враховуючи вищевикладене, пояснення викладені в обґрунтуванні аномально низької ціни ТОВ «Імед» як державна допомога не відповідає нормам Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання», та не є державною підтримкою,чи державною допомогою.
Також ТОВ «Імед» проведено розрахунок в якому зазначено, що навіть в разі включення в пропозицію ТОВ «Імед» ПДВ, цінова б пропозиція становила 187768,00 грн.,
Провівши порівняння отриманої ціни ТОВ «Імед» з ПДВ та наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону отримано різницю де ціна ТОВ «Імед» менша на 39,59%, що відповідає визначенню «Аномально низька ціна тендерної пропозиції»
Згідно п. 3 ч. l ст. l Закону України «Про публічні закупівлі» - Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота);
В обґрунтуванні аномально низької ціни, ТОВ «Імед» було зроблено посилання на п. 3 ч. l ст. l Закону України «Про публічні закупівлі» лише частково, а саме зазначено, що аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону), при цьому не зазначено іншу частину даної статті (та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону), та, відповідно, не обґрунтовано ціну яка більша на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Тому провівши аналіз наданого обґрунтування та законодавства, тендерний комітет обґрунтовано визначив, що пропозиція ТОВ «Імед» є аномально низькою, навіть враховуючи можливість додавання ПДВ, про що було повідомлено протоколом №56
Додатково повідомляємо, що включення ПДВ в очікувану вартість пояснюється тим, що постачання зазначених товарів буде проводитися частинами до кінця 2020 року, а п.71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, діє Тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину.
На даний час Кабінетом Міністрів України продовжено дію адаптивного карантину до 31 серпня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив на засіданні 22 липня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до предмету закупівлі
Номер:
65f85c8b81194d56a7a5c112c64e62b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-007697-b.b1
Назва:
Внесення змін до предмету закупівлі
Вимога:
Упереджені дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- центр транспл..pdf 24.07.2020 13:44
Дата подачі:
24.07.2020 13:44
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено