-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації (стадійність проєктування: ескізний проєкт «ЕП», проєкт «П», робоча документація «РД») по об’єкту: «Пожежне депо і два лісових кордони Дарницького лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Торги відмінено
5 884 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 421.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 421.52 UAH
Період оскарження:
22.07.2020 16:06 - 04.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні рішення Замовника - Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» щодо відхилення пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та визначення переможцем процедури ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НУВЕЛЬ»
Номер:
bdf53a41b26d4d2eaa9b360fb201843f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-006819-b.b4
Назва:
Неправомірні рішення Замовника - Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» щодо відхилення пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та визначення переможцем процедури ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НУВЕЛЬ»
Скарга:
Керуючись чинним законодавством України, Скаржник - Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» ПРОСИТЬ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» від 13.08.2020 №102/2.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення стосовно визначення переможцем процедури ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НУВЕЛЬ» від 14.08.2020 №102/3.
5. Зобов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 21.08.2020 12:20
- рішення від 26.08.2020 № 16053 + лист Замовнику.pdf 26.08.2020 21:18
- Інформація про перенесення розгляду скарги №13903.pdf 07.09.2020 21:23
- Інформація про перенесення розгляду скарги №14599.pdf 16.09.2020 23:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2020 №17544 .pdf 18.09.2020 16:24
- рішення від 17.09.2020 №17544 .pdf 22.09.2020 23:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2020 15:06
Дата розгляду скарги:
04.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 21:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.09.2020 23:28
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2020 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та скасовано рішення про визначення ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НУВЕЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
Вимога
Є відповідь
Визначення переможця торгів в порушення тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
505e43b71ca34cfaa92b737a399806fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-006819-b.a3
Назва:
Визначення переможця торгів в порушення тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Керуючись чинним законодавством України, Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» вимагає скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ», яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 14 серпня 2020 року №102/3 та прийняти рішення згідно.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника про кваліфікацію переможця 19.08.2020 16:03
Дата подачі:
19.08.2020 16:04
Вирішення:
Тендерною документацією п.п. 5.3.3, п.5.3. Розділу ІІІ встановлена наступна вимога:
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установлені статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі тендерної пропозиції:
3). Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка в довільній формі про наявність фахівців в штаті та працівників необхідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду;
- чинні (не призупинені, не анульовані) кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, на головного архітектора проєкту в частині архітектурного проєктування, головного інженера проєкту та інженера-проєктувальника в частині інженерно-будівельного проектування та сертифікат інженера-геодезиста, які будуть залучатись до виконання проєктних робіт.
В складі пропозиції переможця містяться наступні документи:
• Довідка №20-2 від 04.08.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
• Чинні кваліфікаційні сертифікати та інші документи, що вимагались тендерною документацією на Панасюка В.В., Валька О.М., Дождьова Д.О., Тимошока Д.О., Попенка С.О., Франчука О.А., Покотила О.І.
Зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог щодо знаходження даних працівників в штаті. Тендерною документацією передбачена вимога до працівників які будуть залучатись до виконання проєктних робіт.
Також тендерною документацією передбачено, що відповідальність за достовірність наданих в складі пропозиції документів та інформації несе учасник.
• Тендерна пропозиція ТОВ «ПБК «Нувель» містить в собі інформацію, що за умови неможливості визначити кошторисну вартість проєктних робіт шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проєктних робіт до розрахункової бази визначеної по об’єкту-аналогу, для обчислення вартості цих робіт, а також вишукувальних та науково-проєктних робіт застосовується положення додатків Ж та К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Вартість проєктно-вишукувальних робіт визначається на об’єкт в цілому за нормативами ціноутворення в одному з програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Розрахунок вартості проєктно-вишукувальних робіт виконується в нормативних показниках станом на 2020 рік за формою №2-П та №3-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни, з обов’язковим наданням електронної моделі кошторису (бази даних) (файли з розширенням APR, SPR тощо) для імпортування в програмні комплекси. Враховуючи положення тендерної документації про забезпечення такої можливості та інформацію, зазначену в тендерній пропозиції ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ» - вимоги тендерної документації – виконано, підстави для відхилення відсутні.
• П.17.2 Завдання на проєктування містить в собі наступну інформацію:
17.2 Архітектурно-планувальне рішення розробляється на основі технічного паспорту та базового проекту будівництва з врахуванням змін будівельних норм. За результатами оцінки технічного стану і експлуатаційної придатності незавершеної будівництвом будівлі по об’єкту проектується надбудова декілької поверхів приміщень для тимчасового перебування.
Твердження ДП «НДіПІМ» щодо включення їх до кошторису з метою завищення вартості робіт – хибне, адже завдання на проєктування містить в собі відповідну інформацію.
• П.6 Додатку 4 тендерної документації встановлено наступне:
Вартість проєктно-вишукувальних робіт визначається на об’єкт в цілому за нормативами ціноутворення в одному з програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Розрахунок вартості проєктно-вишукувальних робіт виконується в нормативних показниках станом на 2020 рік за формою №2-П та №3-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни, з обов’язковим наданням електронної моделі кошторису (бази даних) (файли з розширенням APR, SPR тощо) для імпортування в програмні комплекси. В складі пропозиції ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ» надано кошторис №10 на проєктно-вишукувальні роботи по благоустрою та озеленення території. Такий розрахунок ТОВ «ПБК «Нувель» виконало в ПК «АС-4ПИР» у відповідності до ДБН Д.1.1-7-2000 та наказу мінрегіонбуду України від 01.07.2008 №297, а також в складі пропозиції ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ» надано кошторис №11 на проєктно-вишукувальні роботи ПОБ. Такий розрахунок ТОВ «ПБК «Нувель» виконало в ПК «АС-4ПИР» у відповідності до ДБН Д.1.1-7-2000, та наказу Мінрегіонбуду України від 01.07.2008 №297.
Поряд з тим, ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ» в складі тендерної пропозиції надано кошторис №15 на проектно-вишукувальні роботи Візуалізація та розробка дизайн-проекту з системою внутрішньої навігації, вивісок, інформаційних зон для відвідувачів. Такий розрахунок ТОВ «ПБК «Нувель» виконало в ПК «АС-4ПИР» у відповідності до наказу Мінрегіонбуду України від 01.07.2008 №297.
Надані розрахунки відповідають вимогам тендерної документації.
• Кошторис №16, що наданий в складі пропозиції ТОВ «ПБК «НУВЕЛЬ» не містить в собі інформації про включення витрат на проходження саме будівельної експертизи, тому підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ПБК «Нувель» відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником права Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції
Номер:
fd31282c172d4d8eb9fcf6d101dd2f36
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-006819-b.a2
Назва:
Порушення Замовником права Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції
Вимога:
Замовником торгів – Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі по тексту – Замовник) 22 липня 2020 року розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-22-006819-b, виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації (стадійність проєктування: ескізний проєкт «ЕП», проєкт «П», робоча документація «РД») по об’єкту: «Пожежне депо і два лісових кордони Дарницького лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування).
Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі по тексту – Підприємство) прийняло участь у зазначеній процедурі як учасник, подавши відповідним чином 08 серпня 2020 року власну тендерну пропозицію.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняло три учасника:
Приватне виробничо - комерційне підприємство «Буд – Контур»
3 700 000,00
Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування»
4 463 479,39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НУВЕЛЬ» 5 680 699,00
За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Підприємства (рішення оформлене протоколом від 13 серпня 2020 року №102/2) на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі зазначено, що «…тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документація так як:
1. Документи пропозиції Учасника не містять електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Оплату проведення будівельної експертизи здійснюється Замовником, тому зазначені роботи повинні бути виключені з кошторису.
3. Розрахунок коефіцієнта для визначення договірної ціни виконано з помилками (застосовано показник середньомісячної тривалості робочого часу на 2020 рік – 166,08 люд/год, проте згідно законодавчих документів при визначені кошторисної вартості людино-години робітників на 2020 рік середньомісячна тривалість робочого часу становить – 166,83 люд/годин (лист Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 №1133/0/206-19)).
4. В кошторисі №5 на проєктні роботи враховано коефіцієнт 1,124, який необґрунтований.
5. В кошторисі №5 на проєктні роботи застосовано коефіцієнт 1,25, який необґрунтований згідно ДСТУ-Б.Д.1.1-7:2013.
6. При розрахунку кошторису №6; 7 не вказано об’єкт аналог. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 п. 5.5 Вибір об’єкта-аналога здійснюється на підставі реалізованих проектів будівництва, проектна документація яких затверджена в установленому порядку».
Підприємство вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Підприємства є безпідставним та неправомірним з огляду на наступне.
1. Документи пропозиції Учасника не містять електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
П. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерна пропозиція Підприємства була подана 08 серпня 2020 року.
При цьому, кожен аркуш тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» був завірений підписом директора та печаткою інституту.
У зв’язку з тим, що Замовником не було виконано ч. 2 п. 16 ст. 29 Закону, Підприємство 13 серпня 2020 року звернулось з листом до останнього в якому зазначило «…через те, що на авторизованому електронному майданчику держзакупівлі.онлайн, через який НДПІ подає свої тендерні пропозиції, не було вчасно викладено інструкції з користування новим сервісом (функціонал сервісу було змінено 07.08.2020), ДП «НДПІ містобудування» не змогло 08.08.2020 завірити свою тендерну пропозицію електронним підписом.
Враховуючи викладене, ДП «НДПІ містобудування» просить надати можливість накласти електронний цифровий підпис на етапі розгляду тендерної пропозиції підприємства…».
Водночас Замовником в протоколі від 13 серпня 2020 року №102/2, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено саме відсутність електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що є застосуванням дискримінаційного підходу до Підприємства.
2. Оплату проведення будівельної експертизи здійснюється Замовником, тому зазначені роботи повинні бути виключені з кошторису.
Вказані види робіт були включені до кошторису відповідно до положень Додатку 4 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація», де вказано, що до складу проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Пожежне депо і два лісових кордони Дарницького лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2 А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) - входять наступні види робіт, виконання яких забезпечується проєктною організацією:
І етап – Отримання вихідних даних;
ІІ етап – Розробка демонстраційних матеріалів;
ІІІ етап – Розробка проєктної документації;
ІV етап – Перевірка проєктно–кошторисної документації в експертизі та отримання позитивного експертного звіту.
3. Розрахунок коефіцієнта для визначення договірної ціни виконано з помилками (застосовано показник середньомісячної тривалості робочого часу на 2020 рік – 166,08 люд/год, проте згідно законодавчих документів при визначені кошторисної вартості людино-години робітників на 2020 рік середньомісячна тривалість робочого часу становить – 166,83 люд/годин (лист Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 №1133/0/206-19)).
Підприємство зазначає, що показник середньомісячної тривалості робочого часу на 2020 рік – 166,08 люд/год в кошторисі №5 – механічна описка. Загальна вартість розрахована з коефіцієнтом 166,83 люд/годин, як встановлено згідно листа Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 №1133/0/206-19.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Однак, Замовником даний факт розцінено не як формальну помилку, а як підставу для відхилення тендерної пропозиції, що є застосуванням дискримінаційного підходу до Підприємства.
4. В кошторисі №5 на проєктні роботи враховано коефіцієнт 1,124, який необґрунтований.
П. 6 Додатку 4 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація» передбачено, що «…Кошторисна вартість проєктних робіт визначається шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проєктних робіт до розрахункової бази об’єкта-аналога…», «…По об’єктах виробничого призначення та окремих об’єктах громадського призначення розрахунковою базою, до якої застосовуються усереднені відсоткові показники вартості проєктних робіт, є сума, яка складається з вартості будівельних робіт за підсумком глав 1-9, графа 4 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта-аналога (ЗКР), визначеної відповідно до 5.2 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, базою для обчислення частки вартості устаткування слугує вартість устаткування за підсумком глав 1-9, графа 5 ЗКР об’єкта-аналога, приведена у поточний рівень цін…».
У зв’язку з цим Підприємство і було застосовано коефіцієнт 1,124 як коефіцієнт інфляції з 2016 до 2020 відповідно до таблиці «Зведена таблиця індексів цін 2000-2020 Міністерства фінансів України»
5. В кошторисі №5 на проєктні роботи застосовано коефіцієнт 1,25, який необґрунтований згідно ДСТУ-Б.Д.1.1-7:2013.
Підприємство звертає увагу, що даний коефіцієнт – 1,25 – це коефіцієнт на збір, систематизацію вихідних даних.
Відповідно до положень Додатку 4 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація» до складу проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Пожежне депо і два лісових кордони Дарницького лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2 А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) - входять наступні види робіт, виконання яких забезпечується проєктною організацією:
І етап – Отримання вихідних даних;
ІІ етап – Розробка демонстраційних матеріалів;
ІІІ етап – Розробка проєктної документації;
ІV етап – Перевірка проєктно–кошторисної документації в експертизі та отримання позитивного експертного звіту.
6. При розрахунку кошторису №6; 7 не вказано об’єкт аналог. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 п. 5.5 Вибір об’єкта-аналога здійснюється на підставі реалізованих проектів будівництва, проектна документація яких затверджена в установленому порядку».
У складі тендерної пропозиції, Підприємством були надані кошториси на виконання проектно-кошторисної документації пожежного депо, які були виконанні згідно аналогів.
Що стосується лісових кордонів, Підприємство зазначає, що локальні кошториси вартості лісових кордонів були розраховані відповідно до таблиці «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України», т.я. ДСТУ не встановлено особливих вимог до будівництва вказаних обєктів.
З огляду на вищевикладене, Підприємство обґрунтовано вважає, що всі подані ним у власній тендерній пропозиції документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Відхиливши пропозицію Підприємства, Замовник порушив вимоги ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Підприємства, а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Підприємства, Замовник порушив право Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, Підприємство вимагає прийняти рішення згідно чинного законодавства України та тендерної документації.
У разі відмови у задоволені вимоги Підприємство буде змушене звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 17.08.2020 09:06
Дата подачі:
17.08.2020 09:07
Вирішення:
За результатами розгладу вимоги Державного підприємства "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" (далі - ДП «НДПІ містобудування»), щодо відхилення тендерної пропозиції на закупівлю робіт в рамках оголошення : "Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації (стадійність проєктування: ескізний проєкт «ЕП», проєкт «П», робоча документація «РД») по об’єкту: «Пожежне депо і два лісових кордони Дарницького лісопаркового господарства» (Пожежне депо за адресою: проспект Броварський 2А; Лісовий кордон №1 за адресою: вул. Радистів 1; Лісовий кордон №2 за адресою: проспект Броварський 20Б) (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)", повідомляємо наступне.
1. Документи пропозиції Учасника не містять електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової (службової) особи учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ч.2 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Окремо, звертаємо вашу увагу на те, що тендерною документацією встановлено документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції, а саме п.п.5.3.8, п.5.3 Розділу ІІІ Тендерної документації:
«8). Документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).»
Вимога про обов’язкове накладення на тендерну пропозицію ЕЦП/КЕП не є частиною документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, отже Замовник не мав права застосовувати дану норму Закону, оскільки Учасник у складі тендреної пропозіції надав документи які підтверджують повноваження керівника підприємства.
Відсутність ЕЦП/КЕП на тендерній пропозиції свідчить про відсутність виконання вимог тендерної документації та є підставою для відхилення.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, Законом передбачений перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких – невідповідність умовам тендерної документації.
Із цього випливає, що у випадку, якщо замовник зазначить у тендерній документації необхідність накладення саме електронного цифрового підпису на документи пропозиції, то його відсутність буде розцінена як невідповідність умовам документації.
2. Оплату проведення будівельної експертизи здійснюється Замовником, тому зазначені роботи повинні бути виключені з кошторису.
Надані в складі пропозиції Учасника не відповідають вимогам Завданню на проєктування Замовника, отже тенденра пропозиція підлягає відхиленню.
3. Розрахунок коефіцієнта для визначення договірної ціни виконано з помилками (застосовано показник середньомісячної тривалості робочого часу на 2020 рік – 166,08 люд/год, проте згідно законодавчих документів при визначені кошторисної вартості людино-години робітників на 2020 рік середньомісячна тривалість робочого часу становить – 166,83 люд/годин (лист Міністерства соціальної політики України від 29.07.2019 №1133/0/206-19)).
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Дана помилка не є формальною – вона впливає на вартість пропозиції учасника.
Замовник Зазначає, що це не може бути формальною помилкою через наявність відповідної інформації в подальших розрахунках
4. В кошторисі №5 на проєктні роботи враховано коефіцієнт 1,124, який необґрунтований.
Учасник не обґрунтував застосування коефіцієнту 1,124. Тендерна документація не містить посилань на застосування коефіцієнту відповідно до таблиці «Зведена таблиця індексів цін 2000-2020 Міністерства фінансів України»
5. В кошторисі №5 на проєктні роботи застосовано коефіцієнт 1,25, який необґрунтований згідно ДСТУ-Б.Д.1.1-7:2013.
Учасник не обґрунтував застосування коефіцієнту 1,25 за ДСТУ-Б.Д.1.1-7:2013.
6. При розрахунку кошторису №6; 7 не вказано об’єкт аналог. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 п. 5.5 Вибір об’єкта-аналога здійснюється на підставі реалізованих проектів будівництва, проектна документація яких затверджена в установленому порядку».
Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 п. 5.5 Вибір об’єкта-аналога здійснюється на підставі реалізованих проектів будівництва, проектна документація яких затверджена в установленому порядку. Інформації в складі тендерної пропозиції про об’єкти-аналоги – не зазначено.
З огляду на вищевикладене, Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника ДП «НДПІ містобудування» як таку, що не відповідає вимог тендерної документації торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дикримынацыйны вимоги
Номер:
2416f9baa12147eaa58472796b1ac1e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-006819-b.c1
Назва:
Дикримынацыйны вимоги
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовник звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме Додаок 1 п. 2.1 маляр не менше двох працівників. Ознайомтеся з ліцензійними умовами та поповніть свій багаж знань стосовно даної вимоги в закупівлі на "Встановлення систем пожежної сигналізації (системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)". Також вимагаємо обгрунтувати надання сертифікату ISO 28000:2007 "Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань". Вимагаємо прибрати ці вимоги. Ви навмисно обмежуєте коло потенційних учасників, які в змозі виконати свої роботи якісно та надаєте перевагу лише одному учаснику.!!!! Якщо наше рішення буде не задоволене вами та ви не внесете зміними будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 11:42
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
23.07.2020 11:43