-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні парти та меблі
Завершена
920 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2020 15:16 - 03.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЕМО СКАСУВАТИ ПРОТОКО ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Номер:
23411281fa2948009344eb965f2fdc94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.a7
Назва:
ВИМАГАЕМО СКАСУВАТИ ПРОТОКО ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Вимога:
Шановний Замоник!!!
Вимагаємо надати розяснення, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ Компанію “ГАМАЮН” так як в складі пропозиції присутні невідповідності у документах які засвідчують якість товару та копію сертифікатів відповідності на вироби, які вимагались Замовником у Тендерній документації, також Учасником в свою чергу не надані документи засвідчують якість товару та копії сертифікатів у повному об’ємі на вироби визначені Замовником у Додатку 3 Тендерної документації відсутні зокрема, сертифікати відповідності, зокрема, саме на стілець Т-подібний на круглій трубі, що регулюється по висоті на ростові групи №3-5, стіл учнівський 1-місний з полицею та регулюванням кута нахилу сітльниці, 4-7 ростові групи, стінка універсальна для дидактичних матеріалів!
Вимагаємо звернути увагу що в складі пропозиції наявні позиції Стіл учнівський 1-місний з площадкою і полицею, антискаліозний, регулюється на ростові групи №4-7 на ПЛОСКООВАЛЬНІЙ трубі а повинен бути НА КРУГЛІЙ!!!! Аналогічна ситуація з стілець Т-подібний на круглій трубі, що регулюється по висоті на ростові групи №3-5 містить стілець Т-подібний регульований №3-5 на ПЛОСКООВАЛЬНІЙ трубі а повинен бути НА КРУГЛІЙ.
Також в складі пропозиції дозвільні документи стінка універсальна для дидактичних матеріалів.
Учасником-переможцем надані дозвільні матеріали на ЛДСП, ПВХ, фарбу, клей, фурнітуру.
Але це не всі матеріали які використовуються в виготовлені предметів закіпвілі відсутні сертифікати на ДВП (що є задньою стінкою стінки) сертифікат на круглу трубу, фанера, лак, стакани, пенаои та заглушки. А сертифікат на який надано на фурнітуру в ньому відсутні гачки, гвинти, гайки, єврогвинти, ручки меблеві хромовані, мініфікси, роликові направляючі . Та взагалі сертифікати на матеріали не вимагалися учасником.
Вимагаємо скасувати протокол про визнання ТОВ Компанію Гамаюн перможцем даної закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2020 12:39
Вирішення:
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне: Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» проведено закупівлю ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», предмет закупівлі «Шкільні парти та меблі» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 Шкільні меблі) Ідентифікатор закупівлі UA – 2020-07-22-001877-а для забезпечення потреб територіальної громади.
Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
14.08.2020 року пропозицію ФОП «Покотило Любов Семенівна» було відхилено. Не поголившись з цим рішенням 19.08.2020 року ФОП «Покотило Любов Семенівна» звернулася до ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 19.08.2020 року . Рішенням №17473 від 16.09.2020 року скаргу було відхилено.
Відповідно до прийнятого рішення виникла необхідність на виконання вимог частини одинадцятої ст. 29 Закону, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною за процедурою відкриті торги.
Відповідно до протоколу від 25.09.2020 року №25 ТОВ «Компанія "ГАМАЮН", Код згідно з ЄДРПОУ учасника 37726414 визнана такою, що відповідає встановленим вимогам щодо фактичних потреб Замовника та умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2020 11:51
Підтвердження вирішення:
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на даний час не вбачає будь-яких порушень чинного законодавства в процесі проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», предмет закупівлі «Шкільні парти та меблі» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 Шкільні меблі). Ідентифікатор закупівлі UA – 2020-07-22-001877-а та визначення переможця. Повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.
Скарга
Відхилено
Скарга на дії замовника
Номер:
19e421f1c9c642f289f709ee523d85d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.a6
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Управлянням гуманітарної політики Таїровської селищної ради проводиться закупівля UA-2020-07-22-001877-a, предметом якої є ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (Шкільні парти та меблі).
Фізична особа-підприємець Покатило Любов Семенівна взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 20 від 14 серпня 2020 року пропозицію ФОП Покатило Л.С. визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації відхилено на підстав п.п. 1, 2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає відхилення пропозиції ФОП Покатило Л.С., що не відповідають умовам тендерної документації, дії Замовника такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», законн права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Пов'язані документи:
Учасник
- прот 20 (1).pdf 19.08.2020 14:31
- скарга.pdf 19.08.2020 14:31
- платіжне дорученя 5520.pdf 19.08.2020 14:46
- 5520 (1).pdf 20.08.2020 12:59
- рішення від 25.08.2020 № 15956 + лист Замовнику.pdf 26.08.2020 10:33
- Інформація про перенесення розгляду скарги №13799.pdf 04.09.2020 12:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2020 № 17473.pdf 17.09.2020 20:58
- рішення від 16.09.2020 № 17473.pdf 21.09.2020 22:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2020 12:59
Дата розгляду скарги:
03.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 10:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.09.2020 22:25
Вимога
Є відповідь
Шановний ЗАМОВНИК!!!!!!!!!!!
Номер:
3f3c666d3ca44b9e89ed0ff35d183515
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.b5
Назва:
Шановний ЗАМОВНИК!!!!!!!!!!!
Вимога:
Поросимо надати адекватну підставу щодо відхилення нашої тендерної пропозиції!!!!!!!!!! Та більш детальніше вказати відхилення пропозиції, Просимо звернути увагу що в складі пропозиції надані документи які належним чинном підтверджують технічні якісні характеристики, а саме - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до постачання ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 16371:2016 “Меблі. Загальні технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 19917-2014 “Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови”(чинний на дату розкриття пропозицій);
- сертифікат відповідності на товар, що пропонується до постачання, виданий органом сертифікації ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 16371:2016 “Меблі. Загальні технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 19917-2014 “Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002 IDT» п. п.5.1, 5.2.4, 5.2.8-5.2.13, 5.2.14; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT)» п.п.2.2.29 табл. 3, 2.2.30 табл.4; п.п 5.2.30, 5.2.31; ДСТУ prEN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці і столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (prEN 1729-1:2004, IDТ)», р.3,4; п.3 табл. А.1; А.2; ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDТ)», р.5,6; п.п.5.1; 5.2; 6.1; 6.2; ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови (ГОСТ 19917-2014, IDT)», п.5.2.16 табл.3; 5.2.5 табл.1. (чинний на дату розкриття пропозицій);
Копія чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Сертифікат на систему управління якості та ДСТУ ISO 14001:2015 Сертифікат на систему екологічного управління. які ще потрібні підтвердження якості, хоча просимо звернути увагу що на території України сертифікація меблів не є обовязковою та не встановлена на законодавчому рівні!!!!!!! Вимагаємо скасувати протокол щодо дискваліфікації та визнати нас переможцем за даною закупівлею, Інакше будему змушені звернутися до АМКУ щодо розтлумачення тендерного комітету Закону України "Про публічні закупівлі" та звернутися до контролючих органів щодо дотримання Закону України "Про запобігання корупції"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 14:47
Вирішення:
Шановний учасник!
Тендерною документацією, затвердженою Тендерним комітетом, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі. Додатком 3 до Тендерної документації визначено, що Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії товару, а також у складі тендерної пропозиції Учасник повинен був завантажити у складі тендерної пропозиції копії документів які засвідчують якість товару та сертифікати відповідності на дані вироби.
Вами не було надано в повному обсязі сертифікати відповідності та документи які засвідчують якість товару.
З приводу не обов’язкової сертифікації меблів на території України:
Замовником замовляються меблі до навчальних закладів, та ці меблі будуть експлуатуватися дітьми, відповідно до ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, власники і адміністрація навчально-виховних закладів та громадяни, які організують або здійснюють навчальні та виховні процеси, зобов'язані забезпечити для цього умови, що відповідають вимогам санітарних норм, здійснювати заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров'я, гігієнічне виховання відповідних груп населення та вивчення ними основ гігієни.
Виходячи з норм встановленим вищевказаним законом, Замовником було прийняте рішення про витребування Учасників сертифікатів на предмет закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено Замовника встановлювати додаткові вимоги, а більш того ч. 5 ст.. 23 Закону встановлено, що Замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що пропонованим учасником товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Ч. 6 ст. 23 Закону встановлено, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Що, в свою чергу не було Вами надано у складі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2020 16:55
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене. Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.
Вимога
Відхилено
Розмір спинки стільця не відповідає ГОСТ!
Номер:
645a9dc6592c4d2ab668b6649d62988e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.c4
Назва:
Розмір спинки стільця не відповідає ГОСТ!
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 з/п № 5 Стілець учнівський зі змінною висотою. Стілець Т-подібний, регульований по висоті, 3-5 ростові групи.Сидіння розміром 320х330 мм повинно мати анатомічний вигин для колін. Спинка розміром 320х160 мм повинна мати анатомічний вигин для спини. Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Розмір спинки – 320х160мм Розмір сидіння - 320х330мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 22:07
Вирішення:
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне:
Додатком 3 до Документації передбачено, що стілець учнівський «Т-подібний» з регулюванням висоти повинен бути 4-7 ростової групи. . Сидіння розміром 320х330 мм повинно мати анатомічний вигин для колін. Спинка розміром 320х160 мм повинна мати анатомічний вигин для спини Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо розміру спинки та розміру сидіння обумовлена фактичними потребами Замовника. Окрім того, зауважуємо, що ГОСТ 11016-93 має рекомендований характер. Також доводимо до вашого відома, що за відповідними розмірами виготовляються стільці декількома виробниками, таким чином норма закону щодо технічних, якісних характеристик виконується та не порушує конкурентоспроможності Учаників.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2020 09:54
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене. Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.
Вимога
Відхилено
Розмір спинки стільця не відповідає ГОСТ!
Номер:
0d4634d3dc7c462d836f91b450f1aa74
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.c3
Назва:
Розмір спинки стільця не відповідає ГОСТ!
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 з/п № 3 Стілець учнівський зі змінною висотою. Стілець Т-подібний, регульований по висоті, 4-7 ростові групи тендерної документації Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм. Вага : не більше 5 кг.
Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250) В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Розмір спинки – 380х200мм Розмір сидіння - 380х350мм Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 22:06
Вирішення:
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне:
Додатком 3 до Документації передбачено, що стілець учнівський «Т-подібний» з регулюванням висоти повинен бути 4-7 ростової групи. Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм
Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо розміру спинки та розміру сидіння обумовлена фактичними потребами Замовника. Окрім того, зауважуємо, що ГОСТ 11016-93 має рекомендований характер. Також доводимо до вашого відома, що за відповідними розмірами виготовляються стільці декількома виробниками, таким чином норма закону щодо технічних, якісних характеристик виконується та не порушує конкурентоспроможності Учаників.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2020 09:53
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене. Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.
Вимога
Відхилено
Регулювання стільця!
Номер:
450faa3585aa4158822650be743e420a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.c2
Назва:
Регулювання стільця!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання Додаток 3, з/п №3 Стілець учнівський зі змінною висотою. Стілець Т-подібний, регульований по висоті, 4-7 ростові групи
Габаритні розміри: 396х457х738/778/818/858 (для учнів 4-7 ростових груп).
Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-7 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині на привести її у відповідність до зазначеного стандарту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 22:05
Вирішення:
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне:
Додатком 3 до Документації передбачено, що стілець учнівський «Т-подібний» з регулюванням висоти повинен бути 4-7 ростової групи. Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо регулювання висоти саме на 4-5 ростові групи обумовлена фактичними потребами Замовника. Окрім того, зауважуємо, що ГОСТ 11016-93 має рекомендований характер. Виходячи з вищевикладеного, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2020 09:52
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене. Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.
Вимога
Відхилено
Регулювання стола!
Номер:
6a6e060545a64862a966070ad74b69a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-001877-a.c1
Назва:
Регулювання стола!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання Додаток 3, № з/п №2 Стіл антисколіозний з регулюванням висоти зазначено, що Стіл учнівський 1-місний з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці, 4-7 ростові групи. Габаритні розміри: 700х590х640/700/760/820мм (для учнів 4-7 ростових груп). Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Відповідно до п.2.5 ГОСТ 11015-93 "столы должны регулироваться на три номера - 3-5 и 5-7". Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з регулюванням 4-7 ростових груп! Регулювання висоти повинно здійснюватися виключно на 3-5 або 5-7 ростові групи! Колір маркування столу повинно відповідати ростовим групам 3-5 або 5-7 ростові групи! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 22:05
Вирішення:
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про наступне:
Додатком 3 до Документації передбачено, що стіл з полицею та регулюванням висоти повинен бути 4-7 ростової групи. Зазначаємо, що у відповідності до ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) « ученические столы должны изготовляться одноместными или двухместными двух типов:
I - столы с постоянными параметрами;
II - столы с регулируемыми параметрами».
Столы типа II должны регулироваться по высоте:
на пять номеров - 3-7;
на три номера - 3-5 и 5-7» (мовою оригіналу).
Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо регулювання висоти саме на 4-7 ростові групи обумовлена фактичними потребами Замовника. Окрім того, зауважуємо, що ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) має рекомендований характер.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2020 09:51
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене. Тендерний комітет Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради повідомляє про відсутність обґрунтованих підстав для задоволення вимоги.