-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження)
Торги не відбулися
1 507 192.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 976.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 4 976.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2020 14:31 - 03.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Номер:
11c06e569049409f9122f13e5c4e9367
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-005006-b.c3
Назва:
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Вимога:
Комунальним Закладом «Костянтинівський медичний коледж» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження.)», ідентифікатор у системі «Prozorro»
UA-2020-07-22-005006-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАРАНТ-СЕРВІС» прийняло участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію нашої компанії було відхилено, на нашу думку за суто формальними підставами (допущення однієї описки).
При цьому, тендерним комітетом, на адресу іншого учасника, а саме – ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), яке при цьому містить багато відхилень за суттю та змістом від умов тендерної документації Замовника, за рішенням тендерного комітету було визнано переможцем вказаної закупівлі.
Надаємо перелік (скорочений, але не виключний) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Учасником допущено кілька грубих порушень при складанні форми «Тендерна пропозиція», а саме:
- відсутня дата,
- юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правова форма господарювання, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація ,
- зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника;
- одиниця виміру вказана некоректно.
Вказане свідчить про недотримання цим учасником вимог п.1 розділу 3 та Додатку 5 тендерної документації.
2. Не наданий з боку учасника в повній мірі оформлений проект договору із додатками, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 та Додатку 4 тендерної документації.
3. Не надано оригіналу листа-згоди на обробку персональних даних, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації.
4. Не наданий гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати, чим порушено вимоги п.2 розділу 5 тендерної документації.
5. Не наданий протокол значний правочин сума угоди 50% і більше чистих активів, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації.
6. Не надано довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами, чим порушено вимоги п.4 розділу 6 тендерної документації.
7. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутнє обладнання, передбачене Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
8. Не надані копії особових медичних книжок працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, чим порушено вимоги Додатку 1 тендерної документації
9. Копію договору за предметом надання послуг: ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» надано без невід’ємної частини – договірної ціни.
10. Лист-відгук, наданий учасником, не містить суми виконання аналогічного договору, чим не дотримано умови п.п.3.3 таб.1 Додатку 1 тендерної документації.
11. Довідка «Загальні відомості про учасника» надана не за формою та не містить обов’язкових даних про: код ЄДРПОУ; основний напрямок діяльності; найменування обслуговуючого банку із зазначенням його реквізитів; поточний (розрахунковий) рахунок, чим порушено вимоги Додатку 1.4 тендерної документації.
12 Не надано копії Статуту із змінами, чим порушено вимоги Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження.
В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального Закладу «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 13:40
Вирішення:
Скасувати рішення про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИД-Д» переможцем процедури закупівлі за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 2 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №2 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж») у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-07-22-005006-b.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Номер:
05b4104aed9245fe936ba95d2cac8944
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-005006-b.a2
Назва:
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Вимога:
Комунальним Закладом «Костянтинівський медичний коледж» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження.)», ідентифікатор у системі «Prozorro»
UA-2020-07-22-005006-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАРАНТ-СЕРВІС» прийняло участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію нашої компанії було відхилено, на нашу думку за суто формальними підставами (допущення однієї описки).
При цьому, тендерним комітетом, на адресу іншого учасника, а саме – ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), яке при цьому містить багато відхилень за суттю та змістом від умов тендерної документації Замовника, за рішенням тендерного комітету було визнано переможцем вказаної закупівлі.
Надаємо перелік (скорочений, але не виключний) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Учасником допущено кілька грубих порушень при складанні форми «Тендерна пропозиція», а саме:
- відсутня дата,
- юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правова форма господарювання, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація ,
- зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника;
- одиниця виміру вказана некоректно.
Вказане свідчить про недотримання цим учасником вимог п.1 розділу 3 та Додатку 5 тендерної документації.
2. Не наданий з боку учасника в повній мірі оформлений проект договору із додатками, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 та Додатку 4 тендерної документації.
3. Не надано оригіналу листа-згоди на обробку персональних даних, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації.
4. Не наданий гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати, чим порушено вимоги п.2 розділу 5 тендерної документації.
5. Не наданий протокол значний правочин сума угоди 50% і більше чистих активів, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації.
6. Не надано довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами, чим порушено вимоги п.4 розділу 6 тендерної документації.
7. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутнє обладнання, передбачене Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
8. Не надані копії особових медичних книжок працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, чим порушено вимоги Додатку 1 тендерної документації
9. Копію договору за предметом надання послуг: ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» надано без невід’ємної частини – договірної ціни.
10. Лист-відгук, наданий учасником, не містить суми виконання аналогічного договору, чим не дотримано умови п.п.3.3 таб.1 Додатку 1 тендерної документації.
11. Довідка «Загальні відомості про учасника» надана не за формою та не містить обов’язкових даних про: код ЄДРПОУ; основний напрямок діяльності; найменування обслуговуючого банку із зазначенням його реквізитів; поточний (розрахунковий) рахунок, чим порушено вимоги Додатку 1.4 тендерної документації.
12 Не надано копії Статуту із змінами, чим порушено вимоги Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження.
В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального Закладу «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2020 13:28
Вирішення:
Скасувати рішення про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИД-Д» переможцем процедури закупівлі за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Лот 1 Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження в гуртожитку №1 Комунального закладу «Костянтинівський медичний коледж») у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-07-22-005006-b
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів
Номер:
baf1f43d172f4858840035bf66d35025
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-22-005006-b.a1
Назва:
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів
Вимога:
Комунальним Закладом «Костянтинівський медичний коледж» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження.)», ідентифікатор у системі «Prozorro»
UA-2020-07-22-005006-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАРАНТ-СЕРВІС» прийняло участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію нашої компанії було відхилено, на нашу думку за суто формальними підставами (допущення однієї описки).
При цьому, тендерним комітетом, на адресу іншого учасника, а саме – «Виробничо-комерційної фірми «МАРС» (мале підприємство) у формі товариства з обмеженою відповідальністю» (ЄДРПОУ 13880445), яка при цьому містить багато відхилень за суттю та змістом від умов тендерної документації Замовника, за рішенням тендерного комітету було надіслано «Вимогу про усунення невідповідностей», яка при цьому не містить переліку всіх невідповідностей пропозиції цього учасника, та в подальшому може призвести до визначення цього учасника переможцем вказаної закупівлі.
Надаємо перелік (скорочений, але не виключний) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Учасником допущено кілька грубих порушень при складанні форми «Тендерна пропозиція», а саме:
1) Не вірно вказано як повну так і конкретну назву предмета закупівлі.
2) За умовами тендеру, оплата послуг має здійснюватися протягом 15 банківських днів після підписання акту. В пропозиції учасника – відразу після підписання акту.
3) Відсутній зразок підпису уповноваженої особи.
Вказане свідчить про недотримання цим учасником вимог п.1 розділу 3 та Додатку 5 тендерної документації.
2. У наданому з боку учасника проекті договору про закупівлю не заповнено інформацію про ціну та невід’ємні додатки, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 та Додатку 4 тендерної документації.
3. Довідка про особу, що уповноважена підписувати договір у разі перемоги учасника у тендері не містить переліку статутних повноважень, але містить недостовірну інформацію про відсутність статутних обмежень у директора (які містяться у п.п.18 розділу «ВИЩІЙ ОРГАН ТОВАРИСТВА», п.п.«с» розділу «ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН» Статуту цього учасника).
4. Документи про повірку, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки, надані учасником не є чинними (прострочено дату чергової повірки, бо повірку проведено більше року тому), що є порушенням вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями" від 13.10.2016 року №1747 та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» від 08.02.2016 №193, чим також не дотримано умови п.п.1.2 таб.1 Додатку 1 тендерної документації.
5. Жоден лист-відгук, з числа наданих учасником, не містить суми виконання аналогічного договору, чим не дотримано умови п.п.3.3 таб.1 Додатку 1 тендерної документації.
6. Крім того, учасником не надано жодного дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які входять до складу технічного завдання за цією закупівлею, чим не дотримано вимоги п.3 таб.1 Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника надати роз’яснення, стосовно підстав, за якими Замовник вважає пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРАНТ-СЕРВІС» невідповідною умовам тендерної документації, враховуючи чисто формальний характер помилки, допущеної нашою компанією та в разі встановлення помилковості прийнятого рішення, просимо переглянути його по суті.
Крім того, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника «Виробничо-комерційна фірма «МАРС» (мале підприємство) у формі товариства з обмеженою відповідальністю» (ЄДРПОУ 13880445), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження.
В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального Закладу «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 10:00
Вирішення:
1. Відповідно до ст. 22 Тендерна документація пп.11., Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (нова редакція Закону) п.2 строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Згідно п.4 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. В тендерній пропозиції Учасника, згідно завантаженого Додатку 5 Тендерної документації, Зазначено: Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 60 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено