• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

Торги не відбулися

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2020 13:34 - 28.07.2020 13:39
Вимога
Залишено без розгляду

техумови

Номер: 588e9c43cd604a71ac211862c927121e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002382-c.c4
Назва: техумови
Вимога:
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-22-002382-c.c1 дана не в повному обсязі а саме: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Зазначене в технічному завданні Замовник вважає достатнім для оцінки потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи. Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт погоджені Замовником із Пенсійним фондом України до оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт Замовник не вважає необхідним. ПИТАННЯ Не зрозуміло ,хто має :1.дофарбовувати стіни після шпаклювання в кількості-42.9 м2?(61.28-18.38) 2.обробляти стіни перед нанесенням шпаклівки в кількості-38.64м2? (штукатурка ,ГКЛ,або інше),якщо в тендерній документаціі сказано,що підрядник має передати замовнику ЗАКІНЧЕНІ РЕМОНТО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ,ЗГІДНО АКТУ ВИКОНАНИХ РОБІТ,та й яка відповідальна особа його підпише,якщо роботи будуть не закінчені в повному обсязі? ПОВТОРНА ВИМОГА Внесіть зміни в тендерну документацію,зокрема технічний опис, надайте реальні обсяги робіт в зв’язку з тим,що Підрядник має передати актом виконаних робіт закінченні ремонтно-будівельні роботи
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Всі обсяги робіт є реальними. Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт погоджені Замовником із Пенсійним фондом України до оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт Замовник не може. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2020 16:49
Вимога
Залишено без розгляду

техумови

Номер: c364c9dc2c13499eb3e03a425d85f93c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002382-c.a3
Назва: техумови
Вимога:
Держбуд України роз'яснив, що капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкту. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. . До конструкцій та обладнання відносяться фундаменти, колони, стіни, перегородки, перекриття та підвісні стелі, покриття, покрівлі, сходи і ліфти, вікна, двері, ворота, ліхтарі, інженерне устаткування та санітарно-технічне улаштування Елементи будівель діляться на 2 основні групи: 1 група — несучі, сприймаючі на себе навантаження від маси будівлі, які знаходяться в ньому — людей, устаткування і внутрішні навантаження від дії снігу, вітру; основними несучими конструктивними елементами є фундаменти, стіни та перекриття будівель. 2 група — огороджуючі, які служать для захисту приміщень від атмосферних дій, а також для ізоляції одного приміщення від іншого, що огороджують елементами будівель, служать зовнішні та внутрішні стіни, перегородки, перекриття, підлога та двері, заповнення і ліхтарі. Роботи,які треба виконати, ,згідно інформаційної довідки ,відносяться до капітального ремонту,в зв’язку з тим,що - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання,а саме: 1.Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3м2 з металопластику у кам’яних стінах 2.Облицювання стін листами сухої штукатурки гіпсовими чи гіпсоволокнистими 3. Улаштування каркасу під облицювання стін сухою штукатуркою 4.Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води 5.Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним бачком ВИМОГА 1.ВНЕСІТЬ ЗМІНУ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ,стосовно виду ремонту.з відповідним перерахунком вартості ремонтно-будівельних робіт та терміну іх виконання. Відповідь на вимогу має податися на фірмовому бланку ,завірена підписом уповноваженоі особи та печаткою.ДЯКУЮ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Перелік робіт за кожним видом та їх обсяги до оголошення закупівлі погоджені Замовником із Пенсійним фондом України. Замовник не має право самостійно змінювати види ремонту для деяких робіт та їх вартість. Окрім того, Замовник повідомляє, що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено надання відповіді на вимогу на фірмовому бланку Замовника зі скріпленням печаткою. Також звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника не має права підпису на документах, що оформляються на фірмовому бланку. Таке право надано виключно керівнику чи його заступнику. Однак, відповідальною за проведення спрощеної закупівлі є виключно уповноважена особа. Тому дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:23
Вимога
Залишено без розгляду

технічні питання

Номер: b5d3b503ca4746938f9992f1ab9bd09f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002382-c.b2
Назва: технічні питання
Вимога:
Роботи по поточному та капітальному ремонту мають бути виконані одночасно,практично у всіх приміщеннях ,терміни виконання робіт стислі.Згідно ДБН, санітарно-гігієнічні норми,Замовник має виділити Підряднику :1.приміщення для складування,зберігання будівельних матеріалів ,інструменту 2.приміщення для приймання іжі,загалом два приміщення. Після відбування торгів ,окремо по кожній закупівлі Пенсійного фонду,може бути два підрядника для виконання цих робіт.При одночасному виконанні робіт в стислі строки у Замовника не буде можливості надати Підрядникам аж 4 приміщення ,не порушивши вже зробленого ремонту в інших приміщеннях. ВИМОГА;1Внести зміни в тендерну документацію,зокрема в проект договору,а саме,добавити : Замовник має виділити Підряднику :1.приміщення для складування,зберігання будівельних матеріалів ,інструменту2.приміщення для приймання іжі,загалом два приміщення. 2.ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ,об`єднавши закупівлі № 6555609 та №6555317 в одну,розбивши на лоти,з обов`язковим вказанням про виконання робіт по двом лотам тільки одним Підрядником,внести зміни в кошторисну документацію з урахуванням фактичних обсягів робіт(послуг),які треба виконати. Відповідь на ВИМОГУ надати на фірмовому бланку,за підписом уповноваженоі особи та завірену печаткою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Зазначені Вами приміщення будуть надані виконавцю. Вносити зміни щодо цього до проекту договору замовник не вбачає необхідним. Замовник не має можливості об’єднати зазначені закупівлі в одну, оскільки видатки Замовника на капітальний та поточний ремонт передбачені кошторисом за різними статтями та різними кодами економічної класифікації видатків. Тому Замовником оголошено різні закупівлі. Більше того, поділ на лоти не виключає перемогу різних підрядників по різних лотах. Встановлювати вимогу виконання робіт по двом лотам одним підрядником Замовник не може, оскільки це суперечитиме Закону України “Про публічні закупівлі”. Окрім того, Замовник повідомляє, що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено надання відповіді на вимогу на фірмовому бланку Замовника зі скріпленням печаткою. Також звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника не має права підпису на документах, що оформляються на фірмовому бланку. Таке право надано виключно керівнику чи його заступнику. Однак, відповідальною за проведення спрощеної закупівлі є виключно уповноважена особа. Тому дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:23
Вимога
Залишено без розгляду

технічний опис

Номер: bdb81945720949a9938cfe06d8d4d231
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002382-c.c1
Назва: технічний опис
Вимога:
Закупівля по поточному ремонту відбувається другий раз. В Перший раз було задане питання ,на яке не було надано змістованоі відповіді. Шановний учаснику дякуємо за запитання. В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Зазначене в технічному завданні Замовник вважає достатнім для оцінки потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи. Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт визначені в дефектному акті, що готувався замовником для оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт Замовник не вважає необхідним. Не зрозуміло,чи Замовнику потрібно зробити оцінку потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи чи ці роботи дійсно Виконати!!!? Є підозра на: 1.дискримінацію Учасників(«договорняк») 2.На підгонку кошторису на суму виділених коштів на поточний ремонт-80тис.грн. Тому це питання ставиться знову: Надайте характеристику дверних блоків площею більше 3м2??? у вас вказано 5 м2 всього (то буде 1,6 штук дверних блоків) з металопластику(з доводчиком або без нього ,товщина та ширина профілю,глухі .зі склом кількість камер та інше)Дайте пояснення,чому Знімання сухої штукатурки 100м2 0,6128 ,а демонтаж каркасу тільки 10 м2?,Облицювання стін листами сухої штукатурки гіпсовими чи гіпсоволокнистими 100м2 0,2264,а каркасу тільки 10м2? Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою «Cerezit» 100м2 0,6128,а фарбування тільки 18,38 м2?.Якщо демонтовано сухоі штукатурки 61,28 м2,а облицювання вказано тільки 22,64 м2.ТО РЕШТА 38.64м2,то решта як обробляється,перед тим,як наносити шпаклівку?НАДАЙТЕ РЕАЛЬНІ ОБСЯГИ РОБІТ,які треба виконати та вкажіть в яких це приміщеннях..!! Не зрозуміло ,хто має :1.дофарбовувати стіни після шпаклювання в кількості-42.9 м2?(61.28-18.38) 2.обробляти стіни перед нанесенням шпаклівки в кількості-38.64м2? (штукатурка ,ГКЛ,або інше) ВИМОГА Внесіть зміни в тендерну документацію,зокрема технічний опис, надайте реальні обсяги робіт в зв’язку з тим,що Підрядник має передати актом виконаних робіт закінченні ремонтно-будівельні роботи Відповідь на запитання та вимога мають бути на фірмовому бланку Організатора за підписом уповноваженою особою та скріплені печаткою ,подані та відкриті на тендерному майданчику. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Зазначене в технічному завданні Замовник вважає достатнім для оцінки потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи. Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт погоджені Замовником із Пенсійним фондом України до оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт Замовник не вважає необхідним. Окрім того, Замовник повідомляє, що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено надання відповіді на вимогу на фірмовому бланку Замовника зі скріпленням печаткою. Також звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника не має права підпису на документах, що оформляються на фірмовому бланку. Таке право надано виключно керівнику чи його заступнику. Однак, відповідальною за проведення спрощеної закупівлі є виключно уповноважена особа. Тому дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:23