• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

“ДК 021:2015 – 33160000-9. Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2019 – 32684. Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, біполярний, багаторазовий (Електрокоагулятор високочастотний зварювального ЕКВЗ-300 ПАТОНМЕД))"

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 23:09 - 27.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення закону при визначенні переможця

Номер: fcb69906faf74b1a8b8e8805fe233cfc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-008274-b.b1
Назва: Порушення закону при визначенні переможця
Вимога:
Незаконне відхилення більш економічно вигідних пропозицій за явно надуманими причинами
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 11 ст. 14 Закону, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА на предмет її відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (на підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та зазначені також такі вимоги та інформація у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). За результатами даного розгляду встановлено, що учасник ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі “ДК 021:2015 – 33160000-9. Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2019 – 32684. Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, біполярний, багаторазовий (Електрокоагулятор високочастотний зварювального ЕКВЗ-300 ПАТОНМЕД))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2020-07-21-008274-b ● 2b0adb8403df478d985a23e5b84457b7], оскільки: 1). Умовами п. 1.4 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При здійсненні учасником спрощеної закупівлі будь-яких заходів, пов'язаних з виконанням своїх обов'язків з постачання замовнику, зазначеного в даній документації, предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмета закупівлі. На підтвердження вищезазначеного, учасник спрощеної закупівлі, надає інформаційну довідку, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також усі супровідні послуги необхідні для його поставки передбачатимуть необхідні заходи із захисту довкілля. Натомість учасником процедури закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції довідку яка б містила відповідну інформацію та запевнення, а наданий гарантійний лист за вих. №193 від 29 липня 2020 р (файл - “5 Гарантійний лист про довкілля.pdf”) не відповідає вищезазначеним умовам п. 1.4 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки не є по своїй суті інформаційною довідкою та не містить запевнення та інформацію, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також усі супровідні послуги необхідні для його поставки передбачатимуть необхідні заходи із захисту довкілля. - чим порушено умови п. 1.4 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2). Відповідно до умов п. 1.6 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі повинен надати гарантійний лист , про те, що учасник та товар, який запропоновано ним до поставки, а також його виробник, постачальник не підпадають під санкції / заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України, та гарантує, що учасник спрощеної закупівлі не порушував Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 14.10.2014 № 1702-VII. Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного гарантійного листа, а надано у складі пропозиції документ за вих. №196 від 29 липня 2020 р (файл - “13 Гарантійний лист про санкції.pdf”), який не відповідає вимогам, оскільки не містить необхідних гарантій та запевнень. - чим порушено умови п. 1.6 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3). Відповідно до умов п. 1.8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник спрощеної закупівлі повинен надати у довільній формі лист про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та не надано у складі його пропозиції відповідного листа про його згоду з умовами та вимогами Проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а надано у складі пропозиції документ за вих. №194 від 29 липня 2020 р (файл - “6 Лист згода з умовами проекту.pdf”), який не відповідає вимогам, оскільки учасник надає згоду “...з усіма умовами проекту договору, наданим Замовником торгів у додатку до Тендерної документації цих торгів.”, що є недостовірною інформацією, оскільки Замовник не проводить процедуру відкритих торгів, а здійснює спрощену закупівлю, яка не передбачає наявність тендерної документації, оскільки відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а тендер (торги), згідно п. 13 ч. 1 цієї ж статі Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги норми статті 14 Закону, - для спрощеної закупівлі не передбачається наявність тендерної документації. - чим порушено умови п. 1.8 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 4). Відповідно до умов п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, подання пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником спрощеної закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа, та відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, опісля чого учасник повинен завірити свою пропозицію накладанням електронного підпису. Натомість учасником спрощеної закупівлі проігноровано дані вимоги та опісля заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження (прикріплення / долучення) через електронну систему закупівель до своєї пропозиції необхідних документів (файлів) не накладено електронного підпису, а накладено електронну цифрову печатку (що було встановлено шляхом здійснення перевірки кваліфікованої електронної печатки (файл — sign.p7s від 29 липня 2020 19:07) для електронних документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України - https://czo.gov.ua/verify та сервісу ДІЯ — https://ca.informjust.ua/verify) - чим порушено умови п. 3 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником правомірно відхилено пропозицію учасника ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА, у зв'язку з тим, що його пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено