-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 99999999-9, Не відображене в інших розділах (обладнання для спеціальних шкіл Одеської області)
Завершена
3 560 128.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 800.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 800.64 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 18:25 - 02.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
щодо внесення змін у Тендерну документацію
Номер:
4d5ce151d6c94bf5b8e6001ae645edee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-007956-b.a1
Назва:
щодо внесення змін у Тендерну документацію
Вимога:
В И М О Г А
щодо внесення змін у Тендерну документацію
з метою запобігання суттєвому обмеженню конкуренції
Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника, ми виявили в ній вимоги, які, не відповідають чинним стандартам і законодавству та можуть призвести до штучного обмеження конкуренції, а саме:
Тендерною документацією Замовника передбачено постачання наступних предметів закупівлі:
- Дидактичний набір з підсвіченням для осіб зі зниженим зором (8 комплектів)
- Дошка текстильна настільна (фланелеграф) (8 комплектів)
- Засоби для розвитку дрібної моторики та дотикового сприймання (17 комплектів)
- Комплект обладнання для початкового навчання (6 комплектів)
- Комплект обладнання для проведення занять з математики (6 комплектів)
- Комплект обладнання для проведення творчих занять (10 комплектів)
- Комплект обладнання для слухового кабінету (2 комплекти)
- Посібник математичний для вивчення складу числа "Типу Абак» (15 комплектів)
- Сенсорний набір для розвитку зорового сприймання (2 комплекти)
- Пристрій для створення тактильної графіки (5 шт)
- Механічна брайлівська друкарська машинка (16 шт)
- Тифлопристрій з озвученою навігацією (10 шт)
- Електронний ручний відео збільшувач (15 шт)
- Набір геометричних фігур для вивчення геометрії (5 комплектів)
- Комплект конструкторів (3 комплекти)
- Програмно-апаратний комплекс для корекційно-розвиткової роботи (4 шт)
- Пісочниця з підсвіткою для пісочної терапії (1 шт)
- Аудіометр (обладнання для слухового кабінету, діагностична апаратура) (1 шт)
- Терапевтичне логопедичне дзеркало (2 шт)
Тобто, Замовник здійснює закупівлю з кількох різних груп (категорій) товарів:
— спеціальне обладнання для людей з порушеннями слуху.
— спеціальне обладнання для людей з порушеннями зору.
— вироби медичного призначення та медичне обладнання.
— дитячі іграшки .
Для кожної з цієї груп товарів існує сталий ринок і учасники кожного з цих ринків як правило не займаються постачанням товарів з інших таких груп або ринків, оскільки вони мають іншу специфіку та, відповідно, різне коло споживачів. До того ж частина з цього обладнання має вузьку спеціалізацію, та, відповідно, невелику кількість компаній, з якими співпрацюють виробники. Тобто, компанії, що на професійній основі здійснюють постачання іграшок, не займаються постачанням спеціальних пристроїв для осіб з глибокими порушеннями слуху, зору та постачанням виробів медичного призначення, у той же час, як компанії-постачальники виробів медичного обладнання не продають іграшки, тощо.
При цьому Замовник у тендерній документації висуває вимогу до Учасників здійснити: «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів».
Крім того, Замовник у тендерній документації висуває вимогу до Учасників щодо надання Авторизаційних листів від виробників або їх офіційних дистриб’юторів на території України, що підтверджує статус Учасника як партнера виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України на частину обладнання та приладдя.
Таким чином, для того, щоб виконати вимоги Тендерної документації Замовника (у частині надання Авторизаційних листів від виробників або їх офіційних дистриб’юторів на території України, що підтверджує статус Учасника як партнера виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України) Учасник має здійснювати діяльність одночасно на щонайменше трьох різних ринках, що суттєво обмежує конкуренцію і неминуче призведе до суттєвого завищення ціни закупівлі та грубо порушить принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника розглянути питання щодо можливості розподілу предмету даної Закупівлі на окремі лоти або щодо скасування вимоги надання Учасниками листів від виробників або їх офіційних дистриб’юторів на території України, що підтверджують статус Учасника як партнера виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 17:51
Вирішення:
Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
П.4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у разі потреби тендерна документація може інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 99999999-9 «Не відображене в інших розділах» (обладнання для спеціальних шкіл Одеської області)» (далі – Технічне завдання) сформоване замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти».
Технічне завдання не передбачає закупівлю виробів медичного призначення та медичного обладнання, т.я. обладнання закуповується для шкіл з інклюзивними та спеціальними класами (групами), а не для медичних закладів.
Оскільки школи з інклюзивними та спеціальними класами (групами) передбачають наявність осіб з різними особливими освітніми потребами, Технічне завдання включає потребу в такому обладнанні.
Слід зазначити, що потенційний учасник має хибну позицію відносно розділення ринків за напрямами типу спеціальне обладнання для людей з порушеннями слуху та спеціальне обладнання для людей з порушеннями зору.
У даному випадку мають місце закупівлі спеціального обладнання, що використовується в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти.
І учасники займаються поставками саме обладнання для вказаних закладів освіти, а не по напрямках, визначених потенційним учасником.
Таке твердження замовника підтверджується практиками закупівель різноманітного обладнання в рамках реалізації проекту «Нова українська школа» протягом 2018-2019 рр.
З огляду на відсутність розділення ринків за напрямами типу спеціальне обладнання для людей з порушеннями слуху та спеціальне обладнання для людей з порушеннями зору, вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції оригіналу листа від виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України щодо підтвердження статусу Учасника як партнера виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України замовник не вважає дискримінаційною та такою, що обмежує потенційне коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено