-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт по облаштуванню теплих внутрішніх вбиралень Киблярівської ЗОШ І-ІІ ст. в с.Кибляри,173 Ужгородського району)
Завершена
753 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 766.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 766.75 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 16:58 - 27.07.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e71573ed644244829b9b874e0d0f4f05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-004430-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції від 19.09.2019 року (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Учасником закупівлі, ТзОВ «Ірбудтранс», яка проводиться відділом освіти Ужгородської райдержадміністрації ("Капітальний ремонт по облаштуванню теплих внутрішніх вбиралень Киблярівської ЗОШ І-ІІ ст.в с. Кибляри, 173 Ужгородського району») при проведенні аукціону було зазначено найбільш вигідну цінову пропозицію. ТзОВ «Ірбудтранс» було надано пропозицію яка на 121 470 тис. грн. менша за пропозицію учасника якого визнано переможцем вказаної закупівлі. Замовником при оголошенні вказаної закупівлі було звернено увагу учасників, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «ЦІНА».
Проте, Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ІРБУДТРАНС», було відхилено дану пропозицію з підстав визначених в протоколі уповноваженої особи Мельникова О. № від 05 серпня 2020 року, де зазначається, що пропозиція учасника ТзОВ «Ірбудтранс» не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: у довідці в довільній формі про наявність чинної ліцензії відсутнє посилання на ліцензію/ посилання на дозвільний документ у відкритому доступі, мережі інтернет.
Вважаємо, що підстави з яких відхилено пропозицію учасника є необґрунтованими, крім того такими, що порушують основні принципи проведення публічних закупівель відповідно до Закону, з наступних підстав:
Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надання довідки саме в довільній формі в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Крім того, зазначено про надання посилання на ліцензіє/посилання на дозвільний документ у відкритому доступі, мережі інтернет, якщо таке посилання наявне. Крім того, ТзОВ «ІРБУДТРАНС» надано сканований оригінал ліцензії з всією необхідною інформацією. Водночас, ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно з ЗУ « Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівлі.
Звертаємо увагу також на те, що учасником, який визнаний переможцем вказаної закупівлі у довідці про наявність ліцензії також не зазначається посилання на ліцензіє/посилання на дозвільний документ у відкритому доступі, мережі інтернет, а тільки посилання на орган що видав дозвіл.
Отже, з аналізу випливає, що Замовником при розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Ірбудтранс» не було дотримано норм Законодавства та порушено основні принципи та засади Закону Укаїни «Про публічні закупівлі».
На підставі вище викладеного, просимо,-
Скасувати протокол уповноваженої особи Мельникова О. № від 05 серпня 2020 року та переглянути пропозицію учасника ТзОВ «ІРБУДТРАНС».
Скасувати протокол про визнання переможцем учасника ТОВ «ЕКО БУД СЕРВІС».
У випадку невиконання та/або ігнорування дій зазначених вище будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших контролюючих і правоохоронних органів з проханням притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника за вчинення дій, які суперечать та порушують норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ .pdf 10.08.2020 10:03
Дата подачі:
06.08.2020 17:25
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
10.08.2020 м. Ужгород
За результатами розгляду Вимоги Учасника ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", Код ЄДРПОУ:37406974 UA-2020-07-21-004430-c.a1, розміщеної в системі електронних закупівель «Прозорро» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-21-004430-c 06 серпня 2020 в 17:25, Уповноваженою особою встановлено наступне.
Згідно частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Період уточнення інформації (Звернення за роз’ясненнями) за спрощеною закупівлею UA-2020-07-21-004430-c завершився 27 липня 2020 о 10:00. Жодних звернень чи вимог від потенційних учасників закупівлі у зазначені строки через електронну систему закупівель не поступало.
Згідно частини чотирнадцятої статті 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Для забезпечення максимальної відкритості та прозорості процедур закупівель Уповноваженою особою було детально розглянуто подану Вимогу. За результатами розгляду Вимоги по суті повідомляємо наступне.
Документацією спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі Замовника, вимогам до предмета закупівлі, було встановлено вимогу до учасника у складі пропозиції надати, зокрема, наступні документи:
- Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/ посилання на дозвільний документ у відкритому доступі, мережі інтернет, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У наданій Учасником ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", Код ЄДРПОУ:37406974 Довідці про наявність ліцензії Вих. № 630 від 30.07.2020 р. відсутнє посилання на ліцензію/ посилання на дозвільний документ у відкритому доступі, мережі інтернет. Крім того, Учасником надано неякісно скановану копію ліцензії, в якій ускладнено розпізнання окремих областей, що містять важливу інформацію, зокрема, реквізити документу, а сторінка друга документу (Додаток до ліцензії) відсканована не повністю та не відображає частину інформації оригінального документу. Згідно практики розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, у випадку, якщо у складі пропозиції Учасником подано неповну копію документу (відсутні або не можуть бути прочитані його окремі частини) – такий документ вважається не поданим та не підлягає розгляду.
Отже, пропозиція Учасника ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", Код ЄДРПОУ:37406974, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та правомірно відхилена Замовником на підставі частини 13 статті 14 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
Уповноважена особа Мельникова О.З.
Статус вимоги:
Відхилено