-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж та налагодження системи охоронної сигналізації в будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: бул. Центральний, 12а, м. Запоріжжя
Закупівля проводиться вдруге. Торги (UA-2020-07-02-001105-b) відмінено через відсутність пропозицій
Торги не відбулися
74 153.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 742.00 UAH
мін. крок: 1% або 742.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 16:26 - 24.07.2020 16:35
Вимога
Залишено без розгляду
«Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3)
Номер:
83c73186e4454a4da602cb9440ba5d64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-002336-a.b3
Назва:
«Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3)
Вимога:
Шановний Замовнику, коментуємо Вашу відповідь на нашу вимогу UA-2020-07-21-002336-a.b1: ми розуміємо, що оплата за надані послуги буде проведена через Державну казначейську службу, підставою для оплати є «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). З цього приводу питань до Замовника не виникає. Мова йде про надання в складі пропозиції даних актів по формі № КБ-2в і № КБ-3, як підтвердження виконання аналогічних договорів. Ще раз повідомляємо, що учасник не зобов'язаний складати дані акти з підприємствами недержавної форми власності або з підприємствами, які не є Замовниками в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". Тому ми не розуміємо, чому в якості підтвердження Ви не передбачаєте надання актів наданих послуг по іншій формі? Саме в цьому полягає дискримінація, а не в умовах оплати та виконання договору за результатами даної закупівлі. Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 10:06
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Аналогічними договорами вважаються виконані в повному обсязі договори укладені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.07.2013 № 293, для будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 14:44
Вимога
Вирішена
Сертифікат відповідності послуг з проектування, монтування систем охоронної сигналізації ВБН В.2.5-78.11.01-2003, ДСТУ 4030-2001
Номер:
87e5ae1f1ab445aa9187bb8126b1398a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-002336-a.b2
Назва:
Сертифікат відповідності послуг з проектування, монтування систем охоронної сигналізації ВБН В.2.5-78.11.01-2003, ДСТУ 4030-2001
Вимога:
Шановний Замовнику, у складі тендерної документації є вимога надання учасником сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування систем охоронної сигналізації ВБН В.2.5-78.11.01-2003, ДСТУ 4030-2001. Повідомляємо, що дана вимога є неправомірною та Ви не маєте права вимагати даний сертифікат від учасників. Даний сертифікат видається Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ДЦС ЗОП), який є департаментом поліції охорони. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізаці повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі - Закон) - "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Також, згідно з ч.11 ст.26 Закону - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." Тому, з метою підтвердження якості надання послуг з даного виду закупівлі Учасникам потрібно надавати лише Ліцензію МВС України щодо послуг з охорони, а вимогу надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) (сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування систем охоронної сигналізації ВБН В.2.5-78.11.01-2003, ДСТУ 4030-2001) ВИМАГАЄМО виключити зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та призводить до недобросовісної конкуренції. З повагою!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 12:43
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У разі ненадання документів, що вимагаються документацією спрощеної закупівлі, учасник повинен надати довідку з роз’ясненням причин ненадання документів з посиланням на діючі законодавчі або інші нормативно-правові акти України. Тобто, якщо в складі своєї пропозиції Ви надасте відповідного листа, підстав для відхилення такої пропозиції не буде.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
«Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3)
Номер:
e81e162539414f28bba54e14e7c62ecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-002336-a.b1
Назва:
«Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3)
Вимога:
Шановний Замовнику, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу надання учасником наступних документів:
«Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Повідомляємо, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.07.2013 № 293, даний стандарт носить обов'язковий характер при визначенні
вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування даного стандарту обумовлюється договором. Тобто, кошторис, який визначає вартість виконаних будівельних робіт не обов'язково повинен бути складений за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Їх використання визначається в договорі за домовленістю сторін. Сторони вправі підтверджуавти факт надання послуг, виконання робіт актом наданих послуг/виконаних робіт, типова форма якого не встановлена законодавством, а отже може бути довільною. Тому незрозуміло на підставі чого Вами вимагається надання учасником в складі пропозиції копій «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Дана вимога призводить до дискримінації учасників, так як маючи досвід виконання аналогічного договору та підтвердження його виконання (акти наданих послуг), учасник не зможе взяти участь у Вашій закупівлі, так як той самий документ за своєю суттю, але іншої форми не буде прийнятий Вами як такий що відповідає вимогам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації або викласти у такій редакції:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки; - Акт наданих послуг/виконаних робіт, відповідно до наданого (их) договору (ів). Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 11:51
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Нагадуємо, що закупівля проводиться за рахунок бюджетних коштів, оплата за надані послуги буде проведена через Державну казначейську службу, підставою для оплати є «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). За інших умов ми не зможемо розрахуватись з Підрядником. Тобто, мова іде не про дискримінацію, а про можливість виконати умови договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 09:29