-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (розробка детального плану території для розміщення об'їзної дороги, вулиці Промислової )
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 16:16 - 02.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
f71530cfc65043d08153f2e114f01397
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-002300-a.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Виконавчим комітетом Переяславської міської ради оголошено про
проведення тендеру на закупівлю послуги Код ДК 021:2015 71410000-5
Послуги у сфері містобудування (розробка детального плану території для
розміщення об'їзної дороги, вулиці Промислової), тобто розробку
містобудівної документації, яка визначена Законом України «Про
регулювання містобудівної діяльності».
Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»,
детальний план території - містобудівна документація, що визначає
планувальну організацію та розвиток території.
Разом з тим, в п.8 Додатку 4 до тендерної документації «Завдання
(технічна специфікація) на розробку проекту детального плану території в
районі вказано, що виконавець повинен виконати топогеодезичну зйомку
М 1:1000.
Топографо-геодезичні та картографічні роботи, згідно Закону України
«Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» це процес
створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, даних,
топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Тобто, Замовник у завданні вказав про необхідність виконання робіт не
передбачених предметом закупівлі, що є порушенням Закону України «Про
публічні закупівлі».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного
законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
22.07.2020 14:22
Вирішення:
Відповідно до п.7 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» частини 3 статті 2 містобудівна документація розробляється на паперових і електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування бази даних містобудівного кадастру. З метою виконання вимог законодавства України для формування бази містобудівного кадастру прописані вимоги для розроблення топографічної зйомки для розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (детальний план території).
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
Детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Відповідно до п.1, та п. 5, 6 ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»:
П. 1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
П. 5. Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.
П. 6. Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011 N 290 затверджений Порядок розроблення містобудівної документації, де уп.1.5 передбачено, що розробник містобудівної документації:
- готує проект договору на розроблення або внесення змін до
містобудівної документації;
- бере участь у складанні проекту завдання на розроблення або
внесення змін до містобудівної документації;
- збирає вихідні дані за дорученням замовника.
Відповідно до п.4.3 , 5.4 та 5.5 ДБН Б1.1-14:12 Склад та зміст детального плану територій:
У разі розроблення детального плану території громадського, виробничого, курортного, оздоровчого, ландшафтно – рекреаційного або багатофункціонального призначення, колективних садів, дач склад та зміст текстових і графічних матеріалів, а також техніко-економічних показників визначаються у завданні на розроблення детального плану (додаток А) з урахуванням відповідних будівельних норм і стандартів.
Для розроблення графічних матеріалів застосовуються геоінформаційні технології, цифровікарти з формуванням електронних карт та друком комп'ютерних зображень на твердих носіях.
5.5 Креслення 2,3,5,6 (таблиця 1), а також 2,3,5,6 (таблиця 2) виконуються на картографічній основі. Креслення 7,8,9 (таблиця 1), а також креслення 7,9,10 (таблиця 2) виконуються на копії проектного плану. Креслення 4 (таблиця 1), а також 4 (таблиця 2) виконуються на копії плану існуючого використання території.
Відповідно до додатку А та додатку Б цього ДБН 1.1-14:2012 “Склад та зміст детального плану” топогеодезична основа надається замовником для розроблення детального плану території та відноситься до складу вихідних даних.
У Примітці 3 Додатку Б цих норм (довідковий) Склад вихідних даних, які надає замовник для розроблення детального плану території (проекту внесення змін до детального плану території) вказано, що збір вихідних даних замовником може бути доручено розробнику детального плану території на договірних засадах.
З урахуванням змісту абзацу другого п.2 ст.33 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», де рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території, справедливим є застосування й норм ДБН А.2.1-1-2008Інженерні вишукування для будівництва, де зокрема п.1.3 передбачено, що Інженерні вишукування виконують на основі договору підряду згідно з технічним завданням та програмою виконання робіт.
Виходячи з наведеного вище, ми вважаємо, що виконання топогеодезичної зйомки відноситься до вихідних даних, збір яких можливо доручити виконавцю детального плану території на підставі завдання на проектування та договору на виконання робіт, який, за відсутності кваліфікованого фахівця у штаті організації, може залучати інших виконавців на договорі підряду .
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», п.5.1. ч.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник може для підтвердження своєї відповідності критеріям щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.08.2020 16:22