• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна

Торги відмінено

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 15:54 - 24.07.2020 15:59
Вимога
Без відповіді

Щодо скасування вимоги про обов'язкове надання Учасником в складі пропозиції документа під назвою «Акт обстеження об’єкту».

Номер: cdef94ffb4674550ad8948cbb0ff4819
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-002150-a.c2
Назва: Щодо скасування вимоги про обов'язкове надання Учасником в складі пропозиції документа під назвою «Акт обстеження об’єкту».
Вимога:
Доброго дня! Дійсно, частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію. Але ж ІНФОРМАЦІЮ, яка надасть можливість Учаснику оцінити та спрогнозувати порядок, терміни та вартість надання послуг, а не додаткові ВИМОГИ, не передбачені Законом. Відповідно до вимог ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, жоден з яких не передбачає «просіювання» потенційних учасників через особисті зустрічі із Замовником, які Вами завуальовано під «обстеження об’єкту». Наполягаємо, що вимога надати в складі пропозиції документ під назвою «Акт обстеження об’єкту» є незаконною. Просимо внести відповідні виправлення до тендерної документації. PS. Для оцінки порядку, термінів та вартості надання зазначених послуг цілком достатньо інформації про адресу, кількість, площу, буд.об'єм будівель та споруд, а також відомості про наявність/відсутність попередніх техпаспортів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Незаконні кваліфікаційні вимоги

Номер: a9ff919aeb8d4ff2a34dee750242d278
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-002150-a.c1
Назва: Незаконні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до додатку №1 кваліфікаційні критерії серед інших містять наступну вимогу: "- учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника у період уточнень, та на підтвердження цього надати в складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту»". Водночас відповідно до вимог ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зазначений перелік критеріїв є чітко визначеним, і вимога "оглянути об’єкт Замовника у період уточнень" до нього не входить. Надання в складі пропозиції документа під назвою «Акт обстеження об’єкту» документально ніяк не підтвердить (і не спростує) інформацію про відповідність Учасника жодному з встановлених Законом кваліфікаційних критеріїв. Отже, вказана вимога є незаконною. Просимо внести відповідні виправлення до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію, то включення вимог ст. 17 Закону до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є правом замовника, а не його обов’язком, тому радимо учасникам закупівлі для уникнення непорозумінь чітко дотримуватись вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначених замовником. Те ж саме і зі статтею 16 Закону, де зазначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, знову ж таки, дана норма Закону встановлюється під час проведення процедур закупівель передбачених ч. 1 ст. 13 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні