-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Крісла для конференц-залів підвіщеної комфортності, крісла для актових залів та учбових аудиторій
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 15:51 - 24.07.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискваліфікації переможця
Номер:
81b6ef1858a8445d85094d293d66d7c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003717-c.c1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації переможця
Вимога:
Відповідно до п.2 Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі (далі – Документація) учасники зобов’язані надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки у довільній формі.
Учасником – ФОП Поповою Л.В. в складі своєї пропозиції надано Довідку від 29.07.2020р. (файл: довiдка_додаток3.pdf) в довільній формі, однак зазначена довідка не містить згоди з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 3) та гарантування їх виконання, що не відповідає умовам Документації Замовника.
Відповідно до п.3 Додатку 1 до Документації учасники зобов’язані надати довідку, яка містить відомості про учасника (згідно Додатку 5).
Учасником – ФОП Поповою Л.В. в складі своєї пропозиції надано Відомості про учасника від 29.07.2020р. (файл: вiдомостi_про_учасника.pdf) згідно Додатку 5 Документації, однак п.13 зазначеного документу не містить зразку підпису підписана документів тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Документації Замовника.
Відповідно до п.5 Додатку 1 до Документації учасники зобов’язані надати документи, які засвідчують якість та безпеку товару (його складових): гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи / технічний паспорт на виріб / декларація про відповідність вимогам технічних регламентів, інші документи, які учасник вважає за доцільним надати для підтвердження якості та безпеки товару; інструкція про використання та зберігання українською мовою (в разі наявності).
Учасником – ФОП Поповою Л.В. в складі своєї пропозиції надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/37909 від 04.09.2018р. на товар (файл: копия_сертификатов.pdf). Однак даним Учасником в складі пропозиції не надано в обов’язковому порядку, як то передбачено умовами Документації:
- документи, які засвідчують якість та безпеку складових товару;
- технічний паспорт на виріб;
- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів,
що не відповідає вимогам Документації Замовника.
Відповідно до п.7 Додатку 1 до Документації учасники зобов’язані надати довідку, складену у довільній формі з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору відповідно до предмета закупівлі із зазначенням номеру та дати договору, назви та адреси контрагента, ПІБ, номеру телефону контактних осіб замовника.
Невід’ємною частиною цієї довідки повинні бути підтверджуючі документи – копія(ї) раніше виконаного(их) договору(ів) відповідно до предмета закупівлі та копія(ї) видаткової(их) накладної(их) або копія(ї) акту(ів) приймання-передачі/акту(ів) виконаних робіт (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором).
*Під аналогічним договором слід розуміти раніше виконаний договір на поставку шкільних меблів.
Учасником – ФОП Поповою Л.В. в складі своєї пропозиції надано завірену нечитабельну копію Договору купівлі-продажу № 33/08/-2 (меблі офісні) від 29.08.2019р., що не є аналогічним у розумінні даної закупівлі, оскільки меблі офісні не є шкільними меблями, що не відповідає вимогам Документації.
Замовником в супереч вимогам Документації все ж було визнано Учасника – ФОП Попову Л.В. переможцем даної закупівлі на підставі Протоколу № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.07.2020р., чим порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.7 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«…"Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
{Абзац дванадцятий підпункту 1 пункту 7 розділу X в редакції Закону № 530-IX від 17.03.2020, з урахуванням змін, внесених Законом № 540-IX від 30.03.2020}
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";».
На підставі всього викладеного просимо розглянути питання щодо дискваліфікації пропозиції Учасника – ФОП Попової Л.В. як такої, що не відповідає встановленим Замовником умовам та вимогам Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на неправомірне рішення Замовника.docx 05.08.2020 05:10
- Протокол 6.pdf 06.08.2020 15:23
Дата подачі:
05.08.2020 05:10
Вирішення:
Протокол 6 від 06.08.2020
Статус вимоги:
Відхилено