-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 15:15 - 24.07.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"
Номер:
35c75224092344d18cb7f886a6f87786
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-001860-a.a2
Назва:
ВИМОГА ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" тендерній закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до п.4 Додатку №2 учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (ПДВ), або витяг з реєстру платників ПДВ, або свідоцтво платника єдиного податку (витяг з реєстру платників єдиного податку), або документ про іншу форму оподаткування.
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" не надано вказаних документів.
Керуючись зазначеним, просимо відхилити пропозицію ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2020 16:10
Вирішення:
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР" надано Витяг з реєстру платників ПДВ, який знаходиться у документах, що підтверджують кваліфікаційні вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.08.2020 12:59
Вимога
Вирішена
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Номер:
d42be9a00a3548fc86ea42c27e551ddb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-001860-a.a1
Назва:
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Головне управління ДПС у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 43142449
Адреса: 33023 Україна Рівненська область
м.Рівне, вул.Відінська, 12
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-07-21-001860-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-21-001860-a
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа Головного управління ДПС у Рівненській області (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині відхилення пропозиції учасника даної закупівлі ТОВ Т Трейд.
Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» від 04 серпня 2020 року (далі – Документація) Замовником даної закупівлі було вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» поскільки, цитуємо: «згідно ч.З додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 21.07.2020 року, учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність відповідно до положень його статуту...».
ТОВ «Т ТРЕЙД» не надано вказану довідку.».
Стверджуємо, що ч.3 Додатку 2 Документації визначено, цитуємо: «Довідка в довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність відповідно до положень його статуту. Статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.».
Звертаємо увагу на останнє речення ч.3 Додатку 2 Документації, що «…У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.».
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що ми, у визначений Вами час, у визначеній Вами формі, у визначеній Вами вимозі в ч.3 Додатку 2 Документації – надали відповідний документ о 16,56 год. 29 липня 2020 року, шляхом завантаження в систему електронних закупівель окремий файл, а саме: «Рішення засновника №2_Згідно з оригіналом.pdf»
Стверджуємо, що рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду.
Зауважуємо, що п.2 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що «Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.».
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, за «…відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);…».
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення, щодо відхилення нашої пропозиції.
5 серпня 2020 року.
директор ТОВ Т Трейд - Лагода О.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- ГУДПС Рів обл_1.jpg 05.08.2020 11:09
- ГУДПС Рів обл_2.jpg 05.08.2020 11:09
- ГУДПС Рів обл_3.jpg 05.08.2020 11:09
Дата подачі:
05.08.2020 11:09
Вирішення:
Згідно п.3 додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 21.07.2020 року, затвердженого рішення Уповноваженої особи №27 необхідно надати «Довідка в довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність відповідно до положень його статуту…» не залежно від інших документів, які є в переліку даного пункту.
ТОВ «Т Трейд» не надано необхідної довідки, чим не виконано вимогу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 21.07.2020 року.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні