-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі страхування орендованого майна (нежитлових приміщень)
Завершена
46 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 14:55 - 24.07.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Номер:
a1d8c17477d14f189752135f9ae60f3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003146-c.b1
Назва:
дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
1) Предметом закупівлі є добровільне страхування НЕРУХОМОГО майна, яке знаходиться за певною адресою та не може змінити місце дислокації, тому вважаємо частину пункту 2 Додатку 3 тендерної документації "Мати відокремлені підрозділи (філії, представництва, точки продажу) в областях України" дискримінаційною вимогою, яка обмежує доступ до участі у тендерній закупівлі більшості представників страхового ринку України. Для обслуговування договору страхування та проведення ймовірного врегулювання страхових випадків достатньо мати представництво в м. Києві (де знаходиться об"єкт страхування). 2) Дискримінаційними є також пункти 4 та 8 Додатку 3. Членство в МТСБУ та Ядерному страховому пулі не мають відношення до предмету закупівлі. Членство в Лізі страхових організацій здійснюється на добровільних засадах. Ліга не являється представництвом, яке регулює відносини в сфері страхування майна. Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати представляє на території України сучасні тенденції бізнесу та сприяє розвитку міжнародного співробітництва, надає консультування великому та середньому бізнесу в усіх сферах діяльності. 3) Пункт 7 Додатку 3 теж є безпідставним та дискримінаційним, вимагаючи наступне: "Рівень виплат по договорам страхування не менше 40%". Законом України "Про страхування" та іншими нормативно-правовими актами в сфері страхування не встановлено мінімальних чи максимальних показників щодо розміру/рівня страхових виплат та страхових премій, що їх мали б виконувати страховики, тим більше, за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування. 4) Пункт 8 Додатку 3 вимагає наступне: "За даними журналу Insurance TOP страхова компанія має входити до десятки лідерів страхового ринку України". Дане видання (журнал) не є визначеним на законодавчому рівні офіційним виданням у сфері страхування, а є онлайн-журналом про страхування в Україні. Брати участь у рейтингах вказаного видання та відповідати певним місцям будь-яких рейтингів не входить до обов"язків страховика та не є передумовою провадження страхової діяльності. 5) Пункт 9 Додатку 3 вимагає : "Рівень фінансової стійкості страхової компанії на рівні uaAA". Рейтингування страхових компаній не є обов'язковим, проводиться не за єдиною затвердженою методикою та виражає незалежну думку певного рейтингового агентства. Враховуючи викладене, вважаємо вимоги пунктів 4,7,8,9 та 2 (частково) Додатку 3 документації такими, що порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключити вищезазначені дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 11:42
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 23.07.2020р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2020 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2020 11:34
Підтвердження вирішення:
Із зауваженнями, викладеними потенційним учасником процедури закупівлі ДК 021:2015 код CPV«66510000-8 Страхові послуги» («66515000-3 Послуги страхування від пошкодження або втрат») не погоджуємося з наступних підстав:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.
Очікувана вартість оголошеної процедури закупівлі складає 46 000,00 грн., що надає їй статус «допорогової». Отже, застосування сформульованого Законом поняття «дискримінація учасників» є не коректним по відношенню до даної конкретної закупівлі.
З іншого боку, Додаток 3 до Оголошення не містить обов’язкових вимог до учасників. Це додаткова інформація, яку Замовник бажає отримати для створення більш повного уявлення про потенційного учасника.
Вимоги до кваліфікації учасників та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Додатком 2 до Оголошення. Уважне вивчення цього переліку дає можливість переконатися у тому, що жодного документа на підтвердження вимог до страхової компанії, викладених в Додатку 3, Замовником не вимагається.
Отже, не подання інформації, окресленої вимогами до страхової компанії, жодним чином не перешкоджає будь-якому суб’єкту страхової діяльності прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі.
Затверджено Протокольним рішенням № 15 від 23.07.2020р. Уповноваженої Особи ТВЗК "Київський акодемічний театр" Мартинюк В.В.