-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Придбання комп’ютерного обладнання для кабінетів інформатики)
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 14:48 - 02.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ-2000»
Номер:
2f384c36f7a84d33bda99bbaa093422e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003069-c.a2
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «КОМПАКОМ-2000»
Вимога:
Шановний Замовнику з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню . У випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені:
- подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
Позиція АМКУ з цього приводу викладена в рішенні яке додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТК Спеціалізована школа Деснянка 18.08.2020.docx 18.08.2020 16:06
- АМКУ Спеціалізована школа Деснянка 18.08.2020.docx 18.08.2020 16:06
- рішення від 19.06.2020 №12189 нет виробника клавіатури і миши.pdf 18.08.2020 16:06
Дата подачі:
18.08.2020 16:06
Вирішення:
ШАНОВНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК. В ЗВ'ЯЗКУ З ВИЯВЛЕНИМИ ОБСТАВИНАМИ. МИ ПРИЙМАЄМО ВАШУ ВИМОГУ.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
947373980602471b822d30002ce4e7bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003069-c.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановні Замовники Згідно тендерної документації ТД повторна процедура П 5.1, учасник повинен надати Порівняльну таблицю в обов’язковому порядку зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" подано документ Порівняльна таблиця.pdf із якого видно, що:
1. Персональний комп’ютер вчителя для кабінету інформатики від Всесвітнього виробника системних блоків Dell Optiplex 3070 MFF (конфігурація: Intel Core i5-9500T/8GB/256GB SSD/WLAN + BT/Kb/Mouse/W10Pro)
Замінений на - Системний блок Фаховий ПК-08 Тип 1 (конфігурація: Intel Core i5- 9500T/8GB/256GB SSD/WLAN + BT/Kb/Mouse/W10Pro), українського походження, крім цього не надано згідно П 5.1 (виробник та модель) на комплектуючі системного блоку, кріплення на монітор, миши, клавіатури. Звертаємо увагу замовника на те, що процесор Intel Core i5-9500T не продається в вільному доступі, відповідно не зрозуміле походження процесора.
2. Персональний комп’ютер учня для кабінету інформатики в порівняльній таблиці учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", не надано ЖОДНОГО виробника та модель на Процесор, Материнська плата, оперативна пам’ять, SSD, Монітор та ін..
3. Портативний комп’ютер учня (ноутбук) в порівняльній таблиці учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", не надано модель виробника ноутбука.
Відповідно до вище вказаного, перевірити відповідність запропонованого учасником товару НЕ є можливим.
Даними діями тендерний комітет не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету.
Дії тендерного комітету порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2020 14:10
Вирішення:
Шановне ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" , повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Статус вимоги:
Не задоволено