• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги мобільного телефонного зв’язку

Детальний опис предмету Закупівлі надається в технічних вимогах як Додаток № 1 до Закупівлі, кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтредження надається як Додаток № 2 та проект договору.

Завершена

127 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 637.50 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 14:18 - 24.07.2020 17:30
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги

Номер: 2b87bd28978f4bac884e7e8997148eca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-002770-c.a1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Проаналізувавши документацію закупівлі, що оголошена Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-21-002770-c), виявлено та встановлено наявність дискримінаційних положень, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015, код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток №1 до документації) - його пункти суперечать Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п. 1 та п.4 даної статті "добросовісна конкуренція серед учасників", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". В технічному завданні є дискримінаційна вимога, яку може виконати лише один з учасників на ринку мобільного звязку. А саме: вимоги до особистого кабінету самообслуговування (пункт 6 Додатку №1 до документації.). Просимо технічні вимоги до сайту з самообслуговування Замовника (Управління Адміністратором Клієнта) привести у відповідність стандартних характеристик для всіх Операторів мобільного зв’язку. Задані в технічному завданні характеристики можуть бути надані як послуга не лише через один канал обслуговування - WEB інтерфейс, але й через інші канали – кол-центр, особистий менеджер корпорації). В результаті чого, у нас відсутня можливість запропонувати еквівалент даної послуги. Просимо Внести зміни в тендерну документацію в пункт 6 Додатку 3 до документації і викласти в наступній редакції: Пункт 6. «Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає: - Перегляд усіх О/Р підприємства з найменуванням енергосистем, та ПІБ для абонентів вторинної корпоративної мережі. • Повна інформація за всіма номерами підприємства, не зважаючи на О/Р ( у т.ч. введення неповного номеру ) що включає: - № абонента; - № SIM картки; - PUK код; - тарифний пакет, абонплата; - витрати абонента у реальному часі, з початку місяця; - залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру; - перелік підключених послуг ( роумінг, міжн. зв’язок і т.п.) • Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час. • Переключення ( зміна ) тарифного пакету протягом доби. • Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний та попередній місяці ( у ел. вигляді ). • Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у ел. вигляді). • Можливість створення для номерів – загального та особистого рахунків. • Підключення «ЗАБОРОНА» чи «ДОСТУП» номеру до загального рахунку понад тарифний пакет. Для підтвердження достовірності інформації своїх функціональних можливостей, Учасник надає скріншоти чи фотороздруківки «Управління Віддаленим Адміністратором Клієнта», через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, які підтверджують наявність вказаного вище функціоналу.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2020 17:27
Підтвердження вирішення: Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань. Щодо твердження учасника про те що вимоги до предмету закупівлі містять дискримінаційні вимоги щодо учасників не відповідає дійсності, оскільки вказані у технічній документації вимоги стосуються виключно предмету закупівлі і жодним чином не стосуються кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі. Система самообслуговання з доступом через WEB інтерфейс це можливість в будь-який час в будь-якому місці здійснювати операції з номерами та отримувати повну інформацію по мобільному зв’язку без сторонньої допомоги, це дозволяє бути повністю мобільним та не залежати від графіку роботи інших організацій та їхніх процедур на відміну кол-центру або особистого менеджеру корпорації, що може призвести до неналежного виконання Замовником своїх функцій. Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до своїх потреб. Вимоги для особистого кабінету самообслуговування є однією з істотних умов для Замовника. Можливість безоплатного та цілодобового контролю дзвінків та витрат по корпоративним номерам компанії з боку технічного та адміністративного персоналу являє собою комерційну та функціональну необхідність для Замовника. Замовник не володіє інформацією про те, хто з учасників ринку мобільного зв’язку має можливість виконати умови, до вказаного предмету закупівлі. Звертаємо також Вашу увагу на те, що технічні вимоги до предмету закупівлі містять чітку потребу у безоплатному отриманні інформації щодо корпоративних номерів. Із наведених вище підстав вказана вимога не підлягає задоволенню.