-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Охорона майна, приміщень та прилеглої території)
Торги не відбулися
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 13:51 - 27.07.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Досвід на ринку послуг
Номер:
5f6d55e65f1d4dbc89f33672e9d29c19
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-004391-b.b3
Назва:
Досвід на ринку послуг
Вимога:
Шановний Замовник, Вами встановлена вимога щодо досвіду на ринку послуг (п.15, Додатку № 1 Технічного завдання). Зазначено: Учасник повинен мати досвід роботи на ринку послуг не менше трьох років (на підтвердження надати копії ліцензій за попередні роки). Встановлюючи дану вимогу Ви обмежуєте інших учасників на можливість взяти участь у процедурі закупівлі, так як учасник може бути зареєстрованим рік чи два назад, і мати позитивний досвід, що є найважливішим. Також повідомляємо, що ліцензія на провадження охороонї діяльності видається на необмежений строк (лише одна).
Вимагаємо дану вимогу до учасників виключити повністю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 14:03
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Вважаємо, що запропоновані зміни до оголошення про спрощену закупівлю не є доцільними.
Згідно ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року №114-IX в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Нами було визначено що Учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг не менше трьох років. Ця вимога є необхідною для підтвердження надійності виконавця та надає нам гарантію та впевненість у виконанні замовлених послуг.
Об’єктом охорони є комплекс будівель та споруд. Територія та комплекс споруд є державною власністю. Захист території та збереження майна потребує високої відповідальності та наявності досвіду роботи з метою забезпечення отримання надійних охоронних послуг. Тобто кожен учасник має можливість подати пропозицію, але для ефективності, досвід роботи має бути не менше 3-х років.
Отже, вимоги, визначені у технічному завданні Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вік охоронців
Номер:
f23a6bd4540d4ff5931f836fc7f5b7b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-004391-b.b2
Назва:
Вік охоронців
Вимога:
Шановний Замовник, Вами встановлена вимога щодо віку охоронців (п.12, абз. 3 Додатку № 1 Технічного завдання). Зазначено: охоронці обов’язково повинні: - бути віком від 20 до 55 років, підготовлені у професійному відношенні. З огляду на це, зазначаємо Вам наступне. Згідно ч. 1 ст. 11 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 р. та п. 17 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" від 18 листопада 2015 р. № 960 "персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку". Як Ви бачите, законодавчо встановлений мінімальний вік для охоронників, а - це 18 років. Ваша вимога обмежує тих охоронників, які є молодшими 20-ти років. Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу. З Повагою!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 12:54
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення. Вважаємо, що запропоновані зміни до оголошення про спрощену закупівлю не є доцільними.
Згідно ч. 1 ст. 11 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 р. та п. 17 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" від 18 листопада 2015 р. № 960 "персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку". Також відповідно ч. 3 п. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року №114-IX, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В Технічному завданні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначалася така характеристика предмету закупівлі, як досвід роботи охоронцем не менше двох років 2 розряду. Відповідно цього охоронці, не можуть бути молодшими 20-ти років.
Отже, вимоги, визначені у технічному завданні Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Копія посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки
Номер:
020fb11709524119afd65e22e6fe23fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-004391-b.b1
Назва:
Копія посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки
Вимога:
Шановний Замовник!
Однією з вимог вказаних у Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю у пункті 14 вказано: "Учасник повинен надати копії посвідчень працівників, дійсних на весь період надання послуг, про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки". Повідомляємо, що у статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» не вказано, що охоронник повинен мати посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки та жодного разу не згадуються навіть термін "пожежної безпеки".
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг, яка діє на всій території України не вимагає у жодному з пунктів наявність посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки охоронника. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично дискримінуєте частину учасників даного тендеру або взагалі прописали цю вимогу вже під конкретного учасника тендеру, який повинен перемогти. Таким, чином Ви свідомо порушуєте принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі".
Тому наполягаємо, видалили вимогу надання копій посвідчень працівників, дійсних на весь період надання послуг, про проходження навчання з пожежної безпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 16:18
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення. Вважаємо, що запропоновані зміни до оголошення про спрощену закупівлю не є доцільними.
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Стаття 18 ЗУ «Про охорону праці» регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.Крім того, пунктом 30 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому охоронці зобов’язані проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у технічному завданні Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено