-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 13:15 - 28.07.2020 15:00
Вимога
Відкликано скаржником
Обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі(протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 187 від 05.08.2020 року).
Номер:
cda9650af47947c4b4b0885ed9371893
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.c9
Назва:
Обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі(протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 187 від 05.08.2020 року).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня 4» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 01280527. Адреса 49102, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Новокодацький район, вулиця Ближня, будинок 31.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстава подання вимоги: Обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі. (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 187 від 05.08.2020 року).
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 187 від 05.08.2020 року було прийнято рішення:
Визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015 КОД 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – ТОВ «ДСЛ-2010» (далі-Переможець)
Ми не погоджуємось з рішенням Уповноваженою особи з наступних підстав:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Додатком 2 зазначені «Вимоги до кваліфікації учасників».
Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
• Цінова пропозиція. Якщо під час аукціону суму буде зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після закінчення аукціону.
Форма «Цінова пропозиція» передбачена Додатком 3 до оголошення, де зазначене наступне: Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від змісту даної форми.
Учасник ТОВ «ДСЛ – 2010» в складі пропозиції надав документ: ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 4 гор.боль. (1).docx. Цінова пропозиція, яку надав Учасник ТОВ «ДСЛ-2010» подана не на фірмовому бланку та не за формою, яка зазначена в Додатку 3 до оголошення.
Відповідно, цінову пропозиція ТОВ «ДСЛ-2010» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі
Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
• Контактні дані Учасника із зазначенням реквізитів: назва, код ЄДРПОУ, юридична, фактична адреса, телефони, електронна пошта, відомості про уповноважену на підписання пропозиції та договору особу, відомості про контактну особу – ПІБ, телефон;
Учасник ТОВ «ДСЛ – 2010» не надав вищезазначений документ.
Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
• довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
В складі пропозиції Учасника ТОВ «ДСЛ – 2010» відсутня зазначена довідка.
• копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань:
з питань пожежної безпеки;
на право виконання робіт підвищеної небезпеки;
з питань охорони праці,
про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами;
В складі пропозиції Учасника ТОВ «ДСЛ – 2010» відсутні зазначені посвідчення або сертифікати про навчання та перевірку знань.
• довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в довільній формі з зазначенням номеру, дати договору, предмету договору, назви контрагенту з адресою та контактними даними (для документального підтвердження надати копію зазначеного в довідці договору (-ів) з актом (-ами) виконаних послуг в повному обсязі або відгуком від замовника);
В складі пропозиції Учасника ТОВ «ДСЛ – 2010» відсутня зазначена довідка.
• наявність Ліцензії, на поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Учасник «ДСЛ – 2010» в складі пропозиції надав Ліцензію, яка видана Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (придбання, зберігання, перевезення, знищення наркотичних засобів (списку 1 таблиці II та списку 1 таблиці ІІІ_, психотропних речовин (списку 2 таблиці ІІ та списку 2 таблиці ІІІ), прекурсорів (списку 1 таблиці IV та списку 2 таблиці ІV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів» . Дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії: 22 вересня 2016 року № 308.
Надана Учасником «ДСЛ – 2010» Ліцензія не відповідає умовам спрощеної закупівлі.
• довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних медичних відходів категорії В,С з підтверджуючими документами:
свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів);
у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу;
• свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів;
• підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі;
• інформацію про застосування заходів по захисту довкілля, дотримання природоохоронних заходів та санітарно-гігієнічних вимог при наданні послуг;
В складі пропозиції Учасника ТОВ «ДСЛ – 2010» відсутні вищезазначені документи.
Відповідно, пропозиція Учасника ТОВ «ДСЛ-2010» підлягає відхиленню на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі
Вимагаємо:
1.Відмінити рішення Уповноваженої особи про обрання Переможця ТОВ «ДСЛ-2010», оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі. (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 187 від 05.08.2020 року).
2. Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій у відповідності до вимог ч.12 Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_ДСЛ-2010_МКЛ 4_Дніпро.pdf 05.08.2020 15:26
Дата подачі:
05.08.2020 15:26
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.09.2020 09:42
Вимога
Вирішена
Повторна вимога по позитивному висновку СЕС на операції
Номер:
b19b680320a7455684103c29f911484e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b8
Назва:
Повторна вимога по позитивному висновку СЕС на операції
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги:
Подаємо повторно вимогу, оскільки Замовник надав відповідь на попередню вимогу про те, що вимогу задовольнив та у коментарі зазначив: «повідомляєм - сертифікати видалено». Однак у вимозі мова йшла зовсім не про сертифікати, а про позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій.
Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С згідно вимог чинного Законодавства, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки разом із протоколом експертизи (надати копію).
Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше.
Прописавши вимогу про надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність саме операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками «позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С згідно вимог чинного Законодавства, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки разом із протоколом експертизи (надати копію)» привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «-позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С згідно вимог чинного Законодавства, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки разом із протоколом експертизи (надати копію)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Повторна вимога позитивний висновок СЕС.docx 27.07.2020 11:22
- Повторна вимога позитивний висновок СЕС.pdf 27.07.2020 11:22
Дата подачі:
27.07.2020 11:22
Вирішення:
Вимогу про надання «позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С згідно вимог чинного Законодавства, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки разом із протоколом експертизи (надати копію)» - виправлено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
c64d90d629824fae835726b1230b1634
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b7
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК!
ВАМИ В ДОКУМЕНТАЦІЇ ВКАЗАНА ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ
"позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В,С згідно вимог чинного Законодавства, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію)"
ХОЧЕМО ПОВІДОМИТИ, ЩО ВКАЗАНІ ВИСНОВКИ НАДАЮТЬСЯ НА ПІДСТАВІ ПРОТОКОЛУ ЕКСПЕРТИЗИ, ЯКИЙ Є ЙОГО НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ
У ВКАЗАНОМУ ПРОТОКОЛІ МІСТИТЬСЯ УСЯ НЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ЧАСТКОВО ЧИ В "БАЖАНІЙ" РЕДАКЦІЇ МОЖЕ БУТИ НЕ ВІДОБРАЖЕНА У САМОМУ БЛАНКУ ВИСНОВКУ.
ТОМУ, ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА ПРОВЕДЕННЯ В ПОДАЛЬШОМУ НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛАСТИ ЦЮ ВИМОГУ ТАКИМ ЧИНОМ
"Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи разом із протоколом експертизи"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 13:40
Вирішення:
задовільнили вимогу - доповнили разом із протоколом експертизи
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
77aae325f28f40e0be5cdfa4671b4032
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b6
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
23.07.2020 Вами було надана відповідь на
(ВИМОГУ УЧАСНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОСТІ ВИМАГАННЯ ВИСНОВКУ СЕС У ЗАЗНАЧЕНІЙ ВАМИ РЕДАКЦІЇ), НАСТУПНОГО ХАРАКТЕРУ
«ВІДПОВІДЬ ОРГАНІЗАТОРА ЗАКУПІВЛІ
ОПИС –ПОВІДОМЛЯЄМО СЕРТИФІКАТИ ВИДАЛЕНО
«ВИМОГА ЗАДОВОЛЕНА»
Але, в процесі перевірки Ваших дій щодо реального задоволення вимоги Учасника, нами було виявлено ЩО ФАКТИЧНО ВИ НЕ ВНЕСЛИ ЗМІН ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАКУПІВЛІ.
ПРОСИМО ВАС ЗВЕРНУТИ НА ЦЕ ВАШУ УВАГУ.
ВИПРАВИТИ ЦЮ «ПОМИЛКУ».
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКІ БУЛИ ОПИСАНІ У ВИМОЗІ, ЯКУ ВИ «НАЧЕБТО Ж ЗАДОВІЛЬНИЛИ» ТА ПІДТРИМАНІ ВАМИ
НЕ ВЧИНЯТИ ДІЇ ЯКІ СУПЕРЕЧАТЬ ПЕРЕЛІЧНЕМ ПУНКТАМ СТ. 5 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 13:25
Вирішення:
на Ваше повідомлення - виправили 24.07
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
f24121abfe9744038dad04997aea3d23
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b5
Назва:
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами була в системі поставлена позначка про задоволення вимоги щодо надання Висновку СЕС в дискримінаційні та такій, що не відповідає законодавству редакції. Вами було зазначено "Вимога задоволена" "Сертифікати видалені".
Просимо Вас звернути увагу на задоволення саме вимоги щодо усунення дискримінації в частині надання висновку СЕС с назвою та формулюванням, які СУПЕРЕЧАТЬ законодавству України.
ВИМАГАЄМО ЗАДОВІЛЬНИТИ ВИМОГУ ЩОДО ВИСНОВКУ СЕС, ЯКА ВИКЛАДЕНА РАНІШЕ ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
ЗАКЛИКАЄМО ВАС НЕ ПОРУШУВАТИ ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 13:08
Опис причини скасування:
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВИМОГИ
Дата скасування:
24.07.2020 13:09
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
2504f63a02b64e6480feaf5b54dfc6b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b4
Назва:
ДИСКРИМІНАЦЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник!
. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше. Прописавши вимогу про надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність саме операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи у сфері поводження з небезпечними медичними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі).».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 13:02
Вирішення:
виправили - разом із протоколом експертизи
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Позитивний висновок СЕС на операції
Номер:
7147d2f19907471386ddb664f6e91ed1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b3
Назва:
Позитивний висновок СЕС на операції
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше.
Прописавши вимогу про надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність саме операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, С (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи у сфері поводження з небезпечними медичними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі).».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога позитивний висновок СЕС.pdf 22.07.2020 16:19
Дата подачі:
22.07.2020 16:20
Вирішення:
Повідомляєм - сертифікати видалено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікат ISO 14001:2015
Номер:
9318b9fc0c374849b1d127bdef9df7bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b2
Назва:
Сертифікат ISO 14001:2015
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю.
Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель шляхом внесення змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога сертифікат ISO 140012015.pdf 22.07.2020 15:46
Дата подачі:
22.07.2020 15:46
Вирішення:
Повідомляєм- сертифікат видалено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікат ISO 9001:2015
Номер:
e7179cf78719437e917e7cb111879e35
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-003895-b.b1
Назва:
Сертифікат ISO 9001:2015
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-21-003895-b за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю.
Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 9001:2015 установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. Тобто, сам по собі цей сертифікат не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель шляхом внесення змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога сертифікат ISO 90012015.pdf 22.07.2020 15:17
Дата подачі:
22.07.2020 15:17
Вирішення:
Повідомляєм , що сертифікат видалено
Статус вимоги:
Задоволено