-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт огорожі кладовища по вул. Миру у селі Широке, Василівського району, Запорізької області
Категорія замовника. згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган місцевого самоврядування). ДК 021:2015 – 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт огорожі кладовища по вул. Миру у селі Широке, Василівського району, Запорізької області)
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2020 11:00 - 24.07.2020 11:05
Вимога
Відхилено
Внесення змін до документації спрощеної закупівлі
Номер:
149d168f3aca4d64b9288050df97f2e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-21-002005-b.b1
Назва:
Внесення змін до документації спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК, уважно вивчивши Документацію спрощеної закупівлі UA-2020-07-21-002005-b повідомляю про наявність в Проекті договору значущої кількості нісенітниць та невідповідності пунктів одне одному і чинному законодавству. Одні з небагатьох наведено нижче.
1. Пункт 5.1.1. Проекту договору спрощеної закупівлі містить обов’язок Замовника «Передати ПІДРЯДНИКУ проектно-кошторисну і дозвільну документацію та надати будівельний майданчик по акту приймання-передачі протягом п’яти робочих днів з моменту підписання цього Договору». В той же час п. 5.3.25. Проекту договору містить обов’язок Підрядника «до початку виконання робіт представити та погодити з ЗАМОВНИКОМ проект виконання робіт на об’єкті.», що згідно чинного законодавства України здійснюється Підрядником у випадку, якщо забезпечення проектною документацією покладено на Підрядника. Також, незрозумілим є зміст п. 5.3.21. «Передати ЗАМОВНИКУ один примірник робочої документації (комплект креслень) і два примірника виконавчої документації». Що мається на увазі, повернення примірника РП Замовнику після завершення виконання робіт Підрядником? Приведіть Проект договору у відповідність пунктів одне одному.
2. Суперечливими є такі пункти Проекту договору, а саме: «5.3.24. До виконання будівельних робіт забезпечити об’єкт енергопостачанням, водопостачанням, заключивши договори з відповідними підприємствами на поставку енергоносіїв, їх контроль та проведення розрахунків за використані носії» і «10.1.22. Електроенергія, вода та інші енергоресурси мають використовуватися економно та за погодженням норм їх витрат із ЗАМОВНИКОМ», адже, погодження норм витрат води, електроенергії Споживачем (у разі укладання договору з постачальниками комунальних послуг з органом місцевого самоврядування є втручанням останнього у фінансово-господарську діяльність споживача. Договір на водопостачання укладіть, але послугою не користуйтеся. Повторююсь, приведіть Проект договору у відповідність пунктів одне одному.
3. Пункт 5.2.6.Проекту договору містить право Замовника «В будь-який час до здачі ПІДРЯДНИКОМ результатів усіх робіт або частини робіт, відмовитися від їх виконання ПІДРЯДНИКОМ, шляхом направлення ПІДРЯДНИКУ відповідного повідомлення з переліком робіт, від виконання яких ЗАМОВНИК відмовляється» - вкажіть нормативно обгрунтовану підставу для такої відмови. Більш того на даний час законодавство України не має жодної подібної норми в галузі будівництва. Як потенційним Учасникам розуміти даний пункт договору? Тобто Замовник в будь-який час може відмовитися від виконаних робіт? А який законний захист порушених прав тоді має використовувати Підрядник?
4. Так, як порядок фінансування є істотною умовою договору підряду, прошу прикріпити до Проекту договору План фінансування робіт (будівництва об’єкта), який є невід’ємною частиною договору підряду.
5. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, тож прошу прикріпити до Проекту договору підряду Додаток 2 (Графік виконання робіт) про який йдеться в тексті Проекту договору підряду з метою ознайомлення з даним графіком потенційних учасників.
6. Також, прошу надати роз’яснення, чи буде Замовником закупівлі після визначення електронною системою переможця аукціону застосовано порядок погодження Проекту договору, передбачений чинним законодавством, зокрема п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»?
Прошу здійснити корегування документації закупівлі, адже її умови суперечать вимогам діючого законодавства і більше того спотворюють чесні наміри Замовника на підтримання конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Дякую за відповідь!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 19:02
Вирішення:
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З Вашої вимоги не зрозуміло які норми законодавства нами порушено.
Повідомляємо, що в примітках проекту договору міститься наступна інформація: зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Таким чином, за необхідності, договір буде відкориговано при підписанні з переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено