• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщень Герцаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 450 учнів в м.Герца по вул. Г.Асакі Герцаївського району Чернівецької області». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

3 832 955.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 164.78 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 10:12 - 08.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування рішення

Номер: 900229e1a7344e2ca79a1458c8031d6f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000644-c.a4
Назва: Вимога на скасування рішення
Вимога:
Неправомірне рішення тендерного комітету
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. З 01.01.2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету міністрів «Про стандартизацію і сертифікацію». Відповідно з вказаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Згідно вище вказаного виробника зобов’язано надавати постачальнику інформацію про обов’язкову сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція. Відповідно до статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, – ціна; – у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), – ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. В Законі критеріями оцінки тендерної пропозиції встановлено: – ціну; або – вартість життєвого циклу; або –ціну/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Нами як Замовником розглянуто документи подані учасниками для участі в аукціоні за закупівлею: «Реконструкція приміщень Герцаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 450 учнів в м.Герца по вул. Г.Асакі Герцаївського району Чернівецької області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), проаналізовано, зокрема, документи подані ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» (далі-Учасник), повторно, у зв’язку із наявністю рішення Антимонопольного комітету України за №18013-р/пк-пз від 24.09.2020. Згідно інформації, що містять подані документи Учасника, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного рахунку який містить перелік матеріалів, що будуть використані при виконанні робіт за об’єктом закупівлі, наявністю пояснення Учасника, щодо можливості надання інформації стосовно сертифікатів якості матеріальних ресурсів за запитом Замовника, рішення про визнання переможцем Учасника, тендерним комітетом прийнято згідно вимог Закону. Отже, беручи до уваги вищевикладене, керуючись Законом, Законом України «Про місцеве самоврядування» та Конституцією України, тендерним комітетом Герцаївської міської ради прийнято таке рішення у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже вимога ТОВ «ВПБ»ВАЙКОН» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування непровомірного рішення тендерного комітету

Номер: 8a113611396d494ba955618c178af06e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000644-c.a3
Назва: Вимога про скасування непровомірного рішення тендерного комітету
Вимога:
ТОВ "ВБП"ВАЙКОН" не погоджується з рішенням тендерного комітету Герцаївської міської ради, прийнятого 05.10.2020 року за № 40 з визначення переможцем закупівлі UA-2020-07-21-000644-c ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" виходячи з наступного: І. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником процедури закупівлі зазначено: «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного рахунку (з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) у разі пониження цін більше як на 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі» Вартість поданої пропозиції Учасника ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" складає 3 288 877.69 грн. що на 14.19% нижче очікуваної вартості закупівлі, тобто Учасник повинен був надати Відомість ресурсів до зведеного кошторисного рахунку (з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Учасником ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" дана вимога тендерної документації не виконана. У відомості ресурсів учасника зазначена Примітка - «всі ціни взяті із даних які є публічною інформацією та містяться в мережі інтернет, зокрема за посиланням: https://epicentrk.ua/ua/shop/stroitelstvo-i-remont/, сертифікати якості матеріальних ресурсів будуть надані постачальником за вимогою. Серед відкритих даних, що є публічною інформацією містяться сертифікати на продукцію за посиланням: https://ceresit.ua/documenti.В разі визнання нас переможцем зобов’язуємось надати відповідні документи в паперовому вигляді на вимогу Замовника», хоча в документації трогів чітко прописано - «• Відомість ресурсів до зведеного кошторисного рахунку (з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) у разі пониження цін більше як на 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі згідно з Додатком 4 Тендерної документації)» Особливу увагу просимо звернути на наступні матеріали із відомості ресурсів учасника ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ": 1) Позиція №39 «Внутрішній блок GWH(09)QB-K6DNB6І/І (SMАRT R32)» за ціною 1500грн (без ПДВ), хоча середньоринкова ціна на даний виріб – 6800грн (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена в 3,7 рази. Посилання - https://mobileplanet.ua/ua/gree-smart-r32-gwh-09-qb-k6dnb6i-i-159803 та http://www.brostore.com.ua/внутрішній-блок-gree-gwh09qb-k6dnb6i-i-smart-купить-бростор-бровари-київ.html 2) Позиція №40 «Зовнішній блок GWHD(24)NK3MО» за ціною 4500грн (без ПДВ), хоча ціна на сайті фірмового інтернет-магазину кондиціонерів GREE на даний виріб – 40711 грн (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена у 7,5 разів. Посилання - https://www.gree.kiev.ua/air-conditioner/bytovye-multisistemy/naruzhnye-bloki-serii-free-match/naruzhnyj-blok-gree-gwhd24nk3eo.html та https://bt-service.ua/gree-gwhd-24-nk3eo-3-port.html 3) Позиція №41 «Інверторний кондиціонер СООРЕR&HUNTЕR СH-S09FTХTB-W / СH-S09FTХTB-W» за ціною 2500грн (без ПДВ), хоча ціна у офіційного дилера СООРЕR&HUNTЕR на даний виріб – 22320 грн (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена у 7,44 рази. Посилання - https://cooper-hunter.com.ua/prodazha/konditsionery-bytovye/nastennye/cooperhunter/icy-inverter-wi-fi/cooperandhunter-ch-s09ftxtb/ та http://mklimat.com.ua/kondicioner/nastennaya-split-sistema/cooper-hunter-ch-s09ftxtb-w.html?click_id=219457773 4) Позиція №42 «Інверторний кондиціонер СООРЕR&HUNTЕR СH-S09FTХTB-W / СH-S09FTХTB-W» за ціною 12500грн (без ПДВ), хоча ціна у офіційного дилера СООРЕR&HUNTЕR на даний виріб – 27930 грн (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена у 1,9 рази. Посилання - https://cooper-hunter.com.ua/prodazha/konditsionery-bytovye/nastennye/cooperhunter/veritas-inverter/cooperandhunter-ch-s24ftxlq-ng-r32-wi-fi/ 5) Позиція №43 «Інверторний кондиціонер GUD85T/А-T/GUD85W/NhА-T» за ціною 12000грн (без ПДВ), хоча середньоринкова ціна на даний виріб – 58819 грн (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена у 4 рази. Посилання - https://aersun.com.ua/kondicionery-kassetnye/6877-kondicioner-gree-gud85ta-tgud85wnha-t.html 6) Позиція №73 «ПВХ покриття Tаrkеtt Nеw Ассzеnt Tеrrа Futur 01» за ціною 75грн/м2 (без ПДВ), хоча середньоринкові ціна на даний виріб – 335 грн/м2 (з ПДВ). Ціна пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" занижена у 3,7 рази. Посилання - https://vigmas.kiev.ua/ua/catalog/kommercheskij-linoleum/linoleum-tarkett-new-acczent-terra.html та https://pidloga.ua/ua/tarkett-65/acczent-terra/ Виходячи із вищенаведеного учасник ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" зазначає завідомо неправдиву інформацію. Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;» Беручи до уваги з вище зазначеного, пропозиція Учасника ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" не відповідає вимогам ст.22 Закону. З огляду протоколу тендерного комітету №40, члени тендерного комітету розглядали Учасника тільки на вимоги ст.16 та ст.17 Закону, щодо інших вимог розгляду не проводилось. ІІ. Відповідно до вимог ч.16 ст.29 закону « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.» Відповідно до п.п.5.1 п.5 « Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником процедури закупівлі зазначено наступні Кваліфікаційні критерії до Учасників: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Повідомлення з Вимогою яку Замовник надав Учаснику ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" для виправлення невідповідностей (витяг з електронної системи закупівель): «Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації просимо Вас надати відповідні дозвільні документи (ліцензії) на встановлення протипожежних систем або інформацію про залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, з наданням копії договору субпідряду та копії дозвільних документів (ліцензій) цих субпідрядників на виконання відповідних робіт» Як видно із повідомлення, воно ґрунтується на п.6 розділу тендерної документації, який відноситься до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а не до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону чи підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник мав право звернутися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тільки відповідно до п.п.5.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» а саме : 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Беручи до уваги з вище викладеного, Замовник неправомірно застосував норми ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» . Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В ст.5 Закону зазначено що Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо від тендерного комітету скасувати протокол №40 від 05 жовтня 2020 року, та здійснити неупереджений розгляд пропозицій Учасників щодо процедури закупівлі «Реконструкція приміщень Герцаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 450 учнів в м.Герца по вул. Г.Асакі Герцаївського району Чернівецької області». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження АМКУ, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області та правоохоронних органів що до неправомірних дій тендерного комітету Герцаївської міської ради.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. З 01.01.2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету міністрів «Про стандартизацію і сертифікацію». Відповідно з вказаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Згідно вище вказаного виробника зобов’язано надавати постачальнику інформацію про обов’язкову сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція. Відповідно до статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, – ціна; – у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), – ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. В Законі критеріями оцінки тендерної пропозиції встановлено: – ціну; або – вартість життєвого циклу; або –ціну/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Нами як Замовником розглянуто документи подані учасниками для участі в аукціоні за закупівлею: «Реконструкція приміщень Герцаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 450 учнів в м.Герца по вул. Г.Асакі Герцаївського району Чернівецької області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), проаналізовано, зокрема, документи подані ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» (далі-Учасник), повторно, у зв’язку із наявністю рішення Антимонопольного комітету України за №18013-р/пк-пз від 24.09.2020. Згідно інформації, що містять подані документи Учасника, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного рахунку який містить перелік матеріалів, що будуть використані при виконанні робіт за об’єктом закупівлі, наявністю пояснення Учасника, щодо можливості надання інформації стосовно сертифікатів якості матеріальних ресурсів за запитом Замовника, рішення про визнання переможцем Учасника, тендерним комітетом прийнято згідно вимог Закону. Отже, беручи до уваги вищевикладене, керуючись Законом, Законом України «Про місцеве самоврядування» та Конституцією України, тендерним комітетом Герцаївської міської ради прийнято таке рішення у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже вимога ТОВ «ВПБ»ВАЙКОН» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на кваліфікацію

Номер: 82adf29da429499aaa0be56c5829c7f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000644-c.c2
Назва: Скарга на кваліфікацію
Скарга:
Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", грубо порушено майнові права ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
Дата розгляду скарги: 08.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.08.2020 23:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.09.2020 23:40
Дата виконання рішення Замовником: 05.10.2020 12:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Герцаївської міської ради скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДОР -БУД ІНВЕСТ СВ" та рішення про визначення ТОВ "ВБП"ВАЙКОН" переможцем закупівлі та перейшов до повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОР -БУД ІНВЕСТ СВ"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ", Николайчук Сергій 380502336728 DORBUDINVEST@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 0b57639b26124e0d8639bcd1bf0399e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000644-c.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Зобовязання щодо перегляду та повторній оцінці пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник повідомляємо Вас, що Вами не надано дозвільні документи на проведення робіт протипожежного призначення, що регламентується Ліцензійними умовами затвердженими постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. І порушено при цьому п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме невідповідність технічним вимогам Замовника, де зазначено, що у складі тендерної пропозиції Учасники надають всі необхідні дозвільні документи для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Таким чином Ваша пропозиція відхилена не по причині відсутності матеріально-технічної бази (тобто відповідності кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону), а у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз.2 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи, що порушення не стосувалось ані відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю тендерним комітетом прийнято рішення відхилити Вашу пропозицію. Щодо неякісного наданого Вами договору надання транспортних послуг, повідомляємо, що у разі не виявлення вищенаведеного порушення (в частині відсутності дозволу на проведення робіт протипожежного призначення) Замовником надано б можливість для усунення даного порушення протягом 24 годин відповідно до абз.2 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено