• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання )

п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Кошти НСЗУ.

Завершена

452 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 10:10 - 02.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 74b7b95257e946e1a5c8018d5e1b2159
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000631-c.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця по Закупівлі. Додається окремими файлами.
Дата розгляду скарги: 03.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2020 20:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.09.2020 00:40
Автор: ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Моїсеєнко Володимир Сергійович +380506308333 v.moiseienko@tirex.in.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 5bdda6863e9b4ecc9c9706d0a542909b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000631-c.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Зміст скарги в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Що стосується тендерної пропозиції ТОВ «Профтел», то членами тендерного комітету після її опрацювання було узгоджено, що всі документи подані у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам заявленим в тендерної документації. Учасника, за рішенням тендерного комітету, було визначено переможцем. Повідомляємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені в ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Серед них окремо передбачені підстави, які стосуються учасників, і окремо - суто учасника-переможця (тобто, того учасника, який вже отримав повідомлення про намір укласти договір). При цьому законом передбачено, що відхиляти учасника-переможця на підставах, які передбачені для учасників, не можна (наприклад через невідповідність його пропозиції тендерній документації чи невідповідність кваліфікаційним критеріям). Пунктом 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено лише чотири підстави, на основі яких замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця закупівлі. Інших підстав для відхилення учасника-переможця законодавством не передбачено. Тому, Вашу вимогу стосовно перегляду рішення щодо визначення переможця ТОВ «Профтел» та дискваліфікувати його пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерній документації, неможливо виконати. Додатково інформуємо, що у разі виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник може прийняти рішення про відміну торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 8196c772d4de4db1b135a5f4fe6c4a20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000631-c.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Скарга в доданому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Що стосується тендерної пропозиції ТОВ «Профтел», то членами тендерного комітету після її опрацювання було узгоджено, що всі документи подані у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам заявленим в тендерної документації. Учасника, за рішенням тендерного комітету, було визначено переможцем. Повідомляємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені в ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Серед них окремо передбачені підстави, які стосуються учасників, і окремо - суто учасника-переможця (тобто, того учасника, який вже отримав повідомлення про намір укласти договір). При цьому законом передбачено, що відхиляти учасника-переможця на підставах, які передбачені для учасників, не можна (наприклад через невідповідність його пропозиції тендерній документації чи невідповідність кваліфікаційним критеріям). Пунктом 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено лише чотири підстави, на основі яких замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця закупівлі. Інших підстав для відхилення учасника-переможця законодавством не передбачено. Тому, Вашу вимогу стосовно перегляду рішення щодо визначення переможця ТОВ «Профтел» та дискваліфікувати його пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерній документації, неможливо виконати. Додатково інформуємо, що у разі виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник може прийняти рішення про відміну торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: 3faa1fc0de884c589fd5bc905e42c265
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000631-c.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника "Учасник повинен здійснити монтаж, встановлення, підключення та введення в експлуатацію запропонованого обладнання. На підтвердження надати гарантійний лист про забезпечення монтажу, встановлення, підключення та введення в експлуатацію обладнання». Звертаємо увагу, що ця вимога суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно п. 34 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Ст. 22 ч. 2 п. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). ч. 3 ст. 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації». В ст. 23 зазначається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Враховуючи викладене, тендерний комітет не вважає, що умова стосовно здійснення монтажу, встановлення, підключення та введення в експлуатацію запропонованого обладнання обмежує конкуренцію чи призводить до дискримінації Учасників. Ця вимога була передбачена Замовник для того, щоб встановлення придбаного обладнання здійснювалося саме постачальником, оскільки це сприятиме правильному та безпечному установленню обладнання та попередить поломку обладнання через незнання Замовника всіх тонкощів установки нового обладнання. Крім цього, ця умова є необхідною для Замовника, також виходячи з того, що монтаж, встановленням, підключення та введення в експлуатацію обладнання постачальником забезпечить змогу перевірити якість товару при його поставці. Встановлення вимоги, що міститься в Тендерній документації не суперечить Закону і є правом Замовника, що ні в якому разі не дискримінує Учасників, а навпаки згідно ст. 5 забезпечує рівне ставлення до Учасників та добросовісну конкуренцію. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2020 10:36
Підтвердження вирішення: Вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.