• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33695000-8 Продукція медичного призначення,крім лікарських засобів.

Згідно специфікації

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2020 09:49 - 27.07.2020 09:46
Вимога
Відхилено

Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству

Номер: ce18dd425e2b40cdbbea6aabd39f3174
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-21-000914-b.b1
Назва: Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– ДК 021:2015 33695000-8 Продукція медичного призначення,крім лікарських засобів., повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Уважно проаналізувавши Вашу вимогу доводимо до вашого відома,що: 1.У спільному листі Мінекономрозвитку і МОЗ України «Щодо закупівлі лікарських засобів» п.8. Замовнику не рекомендується висувати вимоги ,щодо подання постачальникам гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки ,оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію учасників закупівлі Наша закупівля,як ви самі зазначили «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– ДК 021:2015 33695000-8 Продукція медичного призначення,крім лікарських засобів., У п.4.Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції детальний опис товару, відомості про виробника та документальне підтвердження від виробника обладнання повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару та гарантію роботи та сумісність з вищезазначеним аналізатором. Запропонований еквівалент повинен мати офіційне підтвердження еквівалентності: наприклад висновок ДП «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України», або іншого Державного органу, акредитованого чи підпорядкованого Міністерству охорони здоров'я України . * Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є товар, якість, діюча речовина препарату, дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі. товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах (МТВ), учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями, щодо відповідності вимогам Замовника. Шановний Учасник за кошти Держави ми бажаємо отримати ,якісний товар від виробника з гарантійним листом. З повагою.
Статус вимоги: Відхилено