• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.)

ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.)

Торги відмінено

2 777 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 889.50 UAH
Період оскарження: 20.07.2020 17:00 - 26.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 276ac341b38e480e86b57048956e63b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга дарниця.pdf"
Дата розгляду скарги: 24.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.12.2020 20:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.12.2020 13:15
Дата виконання рішення Замовником: 04.01.2021 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Скасувати рішення № 4194 від 03.12.2020 р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 39830000-9 "Продукція для чищення" (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-20-004183-c
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: bffdbf8712de4ee19973207cddb4b321
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Дарницьке.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.11.2020 21:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2020 01:04
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2020 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.), та викласти в новій редакції:
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a291345985094e1fb29557dff64aae81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Дарницьке.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2020 21:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2020 22:17
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2020 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Внести зміни до п.4.4. розділу 1 тендерної документації , Додатку № 3 до тендерної документації та п.4.1. Додатку № 5 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.), та викласти в новій редакції
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: aae7e93a3644449ea0f029210129ab2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Дарницьке"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2020 10:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.10.2020 21:35
Дата виконання рішення Замовником: 08.10.2020 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Внести зміни до п.3 розділу ІІІ тендерної документації та п.3 Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.), відповідно до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», та викласти в новій редакції
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c9ccadac77a04d4087fa32fbf3acaec1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Дарницьке.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2020 18:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2020 22:33
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2020 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Внести зміни до до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39830000-9 «Продукція для чищення» (Миючі засоби для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва.) на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16281-р/пк-пз від 28.08.2020, та викласти в новій редакції::
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Вимога
Відхилено

Зміни в тендерну документацію

Номер: f29a74fb8103422686be3e7f38a5b558
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-004183-c.c1
Назва: Зміни в тендерну документацію
Вимога:
Вивчивши вимоги тендерної документації та проаналізувавши їх відповідність до норм чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, ми звертаємось до Замовника з проханням внести зміни в тендерну документацію та підтримувати прозору конкуренцію. Додатком №3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги, які обмежують потенційне коло учасників закупівлі: 1) Позиція №3 – «Рідке мило антибактеріальне». Технічні та якісні вимоги: Мило антибактеріальне з ЧАС. Такого технічного показника (параметра) як «ЧАС» для рідкого мила не існує. 2) Підтвердити показники протоколом випробувань на запропоновану продукцію у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2020 року акредитованою уповноваженим органом у відповідній галузі лабораторії. Додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію лабораторії (уповноваження, визнання тощо), що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування (галузь акредитації тощо). Надання протоколів випробувань на обрані Замовником показники (вміст АПАР, масова частка неомильних органічних речовин та неомильного жиру, вміст глутарового альдегіду, вміст пилу і т.д.) є дискримінуючою вимогою, які свідчать про порушення головних принципів публічних закупівель. Як показує досвід попередніх років (2018-2020рр.), усі закупівлі на продукцію для чищення для закладів та установ освіти Дарницького району міста Києва виграє лише один учасник – ТОВ «Гренландія». Не дивлячись на всі рішення Антимонопольного комітету щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Гренландія», Замовник постійно скасовував закупівлі і проводив нові, аж поки учасник ТОВ «Гренландія» не ставав переможцем. Це стосується наступних закупівель:  UA-2018-04-06-001111-c (Антимонопольний комітет України зобов’язав Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ФОРВАРД-СВ»);  UA-2019-06-12-001463-a (Антимонопольний комітет України зобов’язав Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Гренландія»);  UA-2020-04-16-004573-a (Антимонопольний комітет України зобов’язав Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «МІКОНТ»); Усі вищенаведені закупівлі були відхилені з наступним формулюванням: з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Тобто Замовник явно відхиляє усіх учасників, окрім ТОВ «Гренландія», не дивлячись на рішення Антимонопольного комітету України. Для уникнення подання скарги в Антимонопольний комітет України щодо наведених вище порушень, ми просимо внести зміни в тендерну документацію, зокрема в частині технічних вимог, які створені для перемоги «вибраного» учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та за звернення. Ми з уважністю розглянули вашу вимогу. За сутністю висловлених занепокоєнь можемо повідомити про наступне. Дійсно, відповідно до частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації до даної закупівлі зазначено, серед іншого, такі відомості — інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. При цьому, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зазначено з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Так, Додатком №3 до тендерної документації встановлено вимоги до предмету закупівлі, на які ви звернули увагу. 1) Позиція №3 – «Рідке мило антибактеріальне», в стовпчику Технічні та якісні вимоги, стосовно якого міститься вимога: “Мило антибактеріальне з ЧАС (має бути зазначено у висновку санітарно-епідеміологічної експертизи)”. Стосовно цього пункту роз'яснюємо, що вираз “з ЧАС” тлумачиться в даному контексті як “з вмістом ЧАС”, тобто четвертинних амонієвих сполук, які, власне, й є антибактеріальним агентом даної позиції предмета закупівлі, тобто діючою речовиною. Висновки ДСЕЕ, які отримують виробники продукції з антимікробною дією, зазвичай містять інформацію про діючі речовини цього спрямування та вказівку на спектр антибактеріальної дії продукту. 2) Підтвердити показники протоколом випробувань на запропоновану продукцію у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2020 року акредитованою уповноваженим органом у відповідній галузі лабораторії. Додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію лабораторії (уповноваження, визнання тощо), що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування (галузь акредитації тощо). Стосовно цього пункту вашої вимоги роз'яснюємо наступне. Зазначена вимога тендерної документації стосовно підтвердження показників якості продукції протоколом випробувань акредитованої уповноваженим органом лабораторії - стандартна для публічних закупівель продукції за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення, та встановлюється з метою запобігання купівлі фальсифіката. Ви вказуєте: “Надання протоколів випробувань на обрані Замовником показники (вміст АПАР, масова частка неомильних органічних речовин та неомильного жиру, вміст глутарового альдегіду, вміст пилу і т.д.) є дискримінуючою вимогою, які свідчать про порушення головних принципів публічних закупівель”. Звертаємо увагу, що стосовно вмісту глутарового альдегіду така вимога відсутня (оскільки відсутня позначка “*”, яка відсилає до вказаної вимоги). Цього показника стосується лише вказівка “Діючі речовини повинні бути зазначені у висновку санітарно-епідеміологічної експертизи”. Запевняємо вас, що випробування на інші показники та вміст вказаних інгредієнтів (вміст АПАР, масова частка неомильних органічних речовин та неомильного жиру, вміст пилу) — стандартне дослідження для цілого ряду акредитованих лабораторій. Радимо звернути увагу на сферу акредитації, наприклад, Випробувальної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ «СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР», Державного випробувального центру з підтвердження оцінки відповідності Державного підприємства «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», ВИПРОБУВАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», Випробувальної лабораторії харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», випробувальної лабораторії ДП “Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації” та інших. У зв'язку з вищенаведеним, висловлюємо впевненість, що виокремлені вами вимоги тендерної документації жодним чином не обмежують потенційне коло учасників закупівлі, від чого ви застерігаєте. Стосовно висловлених вами підозр щодо необ'єктивності оцінки учасників, зазначимо, що закупівлі здійснюються нами згідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативних актів, рішення Антимонопольного комітету України неухильно нами виконуються. Всі рішення нами як замовником стосовно пропозицій учасників приймаються колегіально й виключно у правовому полі України.
Статус вимоги: Відхилено