Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Завершена
795 700.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 980.00 UAH
Період оскарження:20.07.2020 15:57 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне та протизаконне визначення переможця закупівлі.
Номер:ed327876992e4757af51ab43ffde4bc3
Пов'язана кваліфікація:ФОП Арсірій Оксана Вікторівна, UA-EDR 2721016269
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-20-006113-b.b1
Назва:Неправомірне та протизаконне визначення переможця закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами грубо порушено закон "Про публічні закупівлі" при визначенні переможця ФОП Арсірій Оксана Вікторівна. Банківська довідка про покриття, що надана ФОП Арсірій Оксана Вікторівна не відповідає сумі банківської гарантії, що передбачено вимогами тендерної документації. Банківська гарантія надається згідно умовам тендерної документації та вимогам Постанови НБУ від 15.12.2004 №639. Також рекомендуємо ознайомитись з практикою АМКУ щодо неправомірних рішень при наданні учасниками банківської гарантії та довідок про грошове покриття та нформацією https://www.kmu.gov.ua/news/amku-povidomlyaye-informaciyu-shodo-praktiki-oskarzhennya-nevidpovidnostej-bankivskih-garantij-uchasnikiv-tendernih-torgiv. Наполягаємо скасувати Ваше незаконне рішення щодо визначення переможця. Додатково звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто – від 25500,00 до 51000,00 гривень. Крім цього, вказані дії в окремих випадках можуть бути кваліфіковані правоохоронними органами за статтями 28 та ч.5 статті 191 Кримінального кодексу України. Також повідомляємо, вразі нескасування Вашого протокольногорішення щодо визначення переможця закупівлі ми змушені будемо звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів , які були порушені в результаті прийняття рішення, дій чи бездіяльності замовника щодо визначення переможця закупівлі до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:31.08.2020 11:06
Вирішення:На Вашу вимогу UA-2020-07-20-006113-b.b1 повідомляємо наступне.
Положеннями пункту 2 розділу 3 тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становив: 23 000,00 грн. (двадцять три тисячі гривень 00 коп.).
Зазначимо, що положеннями підпункту 2.4. пункту 2 розділу 3 тендерної документації гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Разом з тим, цим самим підпунктом 2.4. пункту 2 розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) гарантії передбачено подання у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналу відповідної довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом.
Однак, положеннями тендерної документації було встановлено довідка повинна свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі НЕ МЕНШОМУ НІЖ це передбачено оголошенням про закупівлю. Тобто, замовником не було встановлено конкретного розміру грошового покриття, а зроблено акцент на тому, що грошове покриття повинне бути НЕ МЕНШЕ розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Отже тендерна пропозиція ФОП Арсірій О.В. в цій частині повністю відповідала вимогам тендерної документації т а підстав для її відхилення у замовника немає.