-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №3 «Колосочок» Марківської селищної ради за адресою: смт.Марківка, кв.Молодіжний, буд.11. Марківського району, Луганської області.Коригування
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Торги не відбулися
416 324.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 163.24 UAH
мін. крок: 1% або 4 163.24 UAH
Період оскарження:
20.07.2020 15:51 - 24.07.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога на дії уповноваженої особи замовника
Номер:
954498c377e44c72b359e0411b63be1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-006022-b.a2
Назва:
Вимога на дії уповноваженої особи замовника
Вимога:
Вказаний протокол не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам викладеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Стосовно порушення п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення у зв’язку з наданням у складі тендерної пропозиції копій деяких документів, пояснюю наступне. Порядок проведення процедури закупівлі визначений Законом України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатками до нього. В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатки до нього не містять вимоги стосовно того, що учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати тільки оригінали документів, та заборони надання посвідчених у встановленому порядку копій документів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи з метою подання пропозиції та їх оцінки, документи та дані подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», згідно чого оригіналом електронного документу вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами з електронним підписом учасника на кожен документ або на пропозицію вцілому, кожен з яких ( утому числі й паперові документи) є оригіналами та мають однакову юридичну силу (згідно ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі». П Р О Ш У: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та відновлення процедури закупівлі з моменту розкриття тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2020 13:13
Вирішення:
Шановний учаснику, подана Вами пропозиція не відповідає вимогам Замовника вказаним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Процедура закупівлі відмінена у зв'язку з неякісним підготуванням документів зі сторони учасників, що були відхилені. Радимо на майбутнє більш ретельно готуватися до підготовки документів для участі у процедурах закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо відновлення процедури закупівлі
Номер:
4c2a728d30584c74b1b71630e4667c43
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-006022-b.a1
Назва:
Вимога щодо відновлення процедури закупівлі
Вимога:
Марківською селищною радою Марківського району Луганської області на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 20.07.2020р. оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №3 «Колосочок» Марківської селищної ради за адресою: смт.Марківка, кв.Молодіжний, буд.11. Марківського району, Луганської області.Коригування з очікуваною вартістю 416 324,00 грн. Номер закупівлі № UA-2020-07-20-006022-b (далі – процедура закупівлі). Я, Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович приймав участь у вказаній процедурі закупівлі, та подав тендерну пропозицію на сайті (https://prozorro.gov.ua). 31.07.2020 відбулось відкриття пропозицій учасників процедури закупівлі та аукціон. У вказаній процедурі закупівлі приймали участь 2 учасника: 1. Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович з початковою пропозицією у розмірі 410 000,57 грн та кінцевою пропозицією у розмірі 299 999,00 грн 2. Фізична особа-підприємець Петренко Ігор Володимирович з початковою пропозицією у розмірі 320 624,12 грн та кінцевою пропозицією у розмірі 295 500,00 грн. Я, Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович зробив другу цінову пропозицію та був другим у процедурі закупівлі. Але за рішенням тендерного комітету пропозиція переможця Фізичної особи-підприємця Петренко Ігоря Володимировича не відповідала вимогам, тому дану пропозицію відхилили. Наступну пропозицію розглядали відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 45 від 05.08.2020 р., моя пропозиція відхилена, у зв’язку з тим, що мною нібито порушено п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення (у складі тендерної пропозиції надано копії виписки з ЄДРПОУ, копі. витягу з реєстру платників єдиного податку, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника). Вказаний протокол не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам викладеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Стосовно порушення п. 5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, п.п. 1,3, 12 Додатку 2 до оголошення у зв’язку з наданням у складі тендерної пропозиції копій деяких документів, пояснюю наступне. Порядок проведення процедури закупівлі визначений Законом України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатками до нього. В той же час, Закон України «Про публічні закупівлі», оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатки до нього не містять вимоги стосовно того, що учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати тільки оригінали документів, та заборони надання посвідчених у встановленому порядку копій документів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи з метою подання пропозиції та їх оцінки, документи та дані подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», згідно чого оригіналом електронного документу вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами з електронним підписом учасника на кожен документ або на пропозицію вцілому, кожен з яких ( утому числі й паперові документи) є оригіналами та мають однакову юридичну силу (згідно ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Також, згідно ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документу на папері , яке засвідчене в порядку встановленому законодавством. А саме, усі документи та копії завірені керівником згідно Національних стандартів України «Вимоги до оформлення документів» ДСТУ4163-2003 є дійсними. Згідно ст. 18 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» особи винні в порушенні законодавства про електронні документи та електронний документообіг, несуть відповідальність згідно з законами України. Крім того, ч. 2 ст. 58-1 Господарського кодексу України встановлено, що копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. Таким чином, надання мною у складі тендерної пропозиції копії документів не є порушенням умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та додатках до нього, у зв’язку з чим не може бути підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вищевикладене свідчить, що рішення уповноваженої особи замовника суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також, порушують права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі». П Р О Ш У: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути порушення процедури закупівлі та відновлення процедури закупівлі з моменту розкриття тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 16:48
Вирішення:
Шановний учаснику, звертаємо увагу, що Ваша пропозиція була відхилена на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»(пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі):
Зазначені документи у протоколі відхилення подано копії, що безпосередньо порушує вимоги п.5 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих документів придатних для машинозчитування, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Усі документи, що завантажуються учасником через електронний майданчик повинні бути відсканованими на кольоровому сканері у PDF форматі. Документи, які надаються учасникам іншими підприємствами, установами, організаціями не завіряються учасниками та скануються оригінали на кольоровому сканері." Віддтак, відихення Вашої пропозиції є законним, документи подані з порушенням вимог щодо форми їх подання.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні