• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за поточним ремонтом доріг, площ та міжбудинкових проїздів

До переліку основних робіт зі здійснення технічного нагляду відноситься: - розпушування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрезерування; - розлив в’яжучих матеріалів; - влаштування основи; - влаштування вирівнюючого шару; - влаштування покриття; - ліквідація глибоких ям; - влаштування бордюрів; - перевезення будівельного сміття; - тощо.

Торги відмінено

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2020 15:12 - 31.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: b074c143f03444a3ac2ae59e0c8a4e2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-001697-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Предмет закупівлі визначається згідно ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги із здійснення технічного нагляду, а не послуги з поточного ремонту доріг, площ та міжбудинкових проїздів, просимо звернути увагу, що Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо вимогу щодо аналогічного договору, зазначеного в Додатку 1 до тендерної документації дискримінаційною, а саме визначення аналогічного договору: «Аналогічним договором буде вважатися договір: з надання послуг технічного нагляду з поточного ремонту доріг та/або міжбудинкових проїздів». Просимо внести зміни до тендерної документації визначивши, що аналогічним договором буде вважатися договір, предмет якого буде відповідати коду державного класифікатора ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Просимо врахувати, що дане питання неодноразово розглядалося Органом оскарження, де такі дії замовника визнавалися неправомірними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Детально ознайомившись із Вимогою про усунення порушення – номер вимоги: UA-2020-07-20-001697-a.b1 щодо дискримінаційних вимог, повідомляємо, що остання не підлягає задоволенню, з наступних підстав: Згідно із пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Комунальним підприємством «Муніципальна дорожня компанія» (далі по тексту цього протоколу – Замовник) було визначено предмет закупівлі «Технічний нагляд за поточним ремонтом доріг, площ та міжбудинкових проїздів» із застосуванням коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги». У відповідності до положень статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовником було обрано одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених частиною 2 статті 16 Закону, такий як, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зокрема у Додатку 1 до Тендерної документації Замовником установлено спосіб документального підтвердження виконання Аналогічного договору та вимоги до його надання. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «аналогічний договір» тому Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації було встановлено, які саме послуги будуть вважатися аналогічними. Замовником буде здійснюватися поточний ремонт доріг, площ та міжбудинкових проїздів м. Івано-Франківська, тому і технічний нагляд повинен здійснюватися за вищезазначеними видами робіт. Встановлення даного кваліфікаційного критерію має забезпечити участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання послуг. Відповідність учасника зазначеному критерію є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Саме відсутність досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки надання послуг, їх якість або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це неефективне використання бюджетних коштів і неможливість Замовнику провадити свою діяльність. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору дає захист від недобросовісних учасників та створює необхідні умови для якісного та професійного надання послуг. У своїй Вимозі № UA-2020-07-20-001697-a.b1 Скаржник не обґрунтував та не довів те, що встановлені вимоги до кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» обмежують конкуренцію або містять ознаки дискримінації Учасників. Підсумовуючи вищевикладене повідомляємо Вам, що тендерна документація та додатки до неї розроблені відповідно до вимог статті 22 Закону з врахуванням положень статті 5 Закону, та не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2020 18:02