-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 талонами
постачання талонів на адресу Замовника
Торги відмінено
191 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 958.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 958.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2020 13:30 - 23.07.2020 23:50
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
adb5fd1a40e644e69f6ece46b1110756
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001154-a.a1
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Рішенням відповідальної особи, що оформлене Протоколом №18 від 06.08.2020р., було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» у зв’язку з невідповідністю її вимогам конкурсної документації.
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», конкурсно-цінову пропозицію ТОВ "МАНГО-ГРУП" такою, що відповідає вимогам конкурсної документації, з огляду на нижчевикладене.
Пунктом 3 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діє з 19.04.2020р.) передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.
Згідно частини 2 цієї ж статті, замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
Пунктом 28 частини 1 статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р., на який посилається замовник у своїй конкурсній документації, затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ч.3 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів.
Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становила 191 600,00 грн., у т.ч. ПДВ, а ціна остаточної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» - 153 120,0 грн., у т.ч. ПДВ, тому вказана закупівля є не допороговою, а спрощеною, тому повинна проводитися у порядку, передбаченому Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, статтею 14.
Відповідно до ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Замовник наступним чином обґрунтував відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП»:
«І. Виявлено наступні невідповідності документів, наданих ТОВ «МАНГО-ГРУП» вимогам тендерної документації:
1) АЗС «Манго» відсутні по трасі м.Миколаїв – м.Київ (через м.Первомайськ);
2) АЗС партнерів «Мотто» відсутні по трасі м.Миколаїв – м.Київ (через м.Первомайськ);
3) Згідно даних карти АЗС «Мотто» є одна АЗС на трасі Київ – Одеса (з права) в районі м.Умань, але її адреси немає в переліку АЗС партнерів, наданих в тендерній документації;
4) Вимога, що стосується відстані між АЗС на трасі (200 км) не виконана.
ІІ. Внаслідок перевірки Учасника ТОВ «МАНГО-ГРУП» Службою безпеки ДП «ДПЦК» були виявлені ризики для підприємства.»
Проте, вищевказане не відповідає дійсності.
Так, пунктом 2 Технічної специфікації, що є Додатком №1 до Конкурсної документації, визначено наступні вимоги до наявності АЗС постачальника:
«Обов’язкова наявність АЗС:
а) у містах: Миколаєві; Херсоні; Одесі; Києві.
Для м. Київ обов’язкова наявність АЗС в районі проспекту Перемоги; необов’язково, але бажано наявність АЗС в районі вул. Дегтярівської та Повітрофлотського проспекту;
б) в напрямках по автошляхам:
м. Миколаїв – м. Київ
м. Миколаїв – м. Одеса
м. Миколаїв – м. Херсон
Відстань між АЗС на автошляхах не повинна перевищувати 200 км.»
Тобто, конкурсна документація не містить жодних застережень щодо того, щоб автошлях по напрямку м.Миколаїв - м.Київ пролягав саме через м. Первомайськ.
У складі тендерної документації ТОВ «МАНГО-ГРУП» надано файл «Мережа АЗС», який містить перелік АЗС партнера ТОВ «МАНГО-ГРУП» - ТОВ «МОТТО-КАРД». АЗС, зазначені у пунктах 7-8, 20-24 цього переліку повністю відповідають вимозі конкурсної документації щодо наявності АЗС на автошляху по напрямку м.Миколаїв - м.Київ та максимальній відстані між цими АЗС – 200 км.
Наведені у тендерній пропозиції АЗС «Мотто» (пп.20-24) знаходяться на автошляху м.Миколаїв - м.Київ, який іде не через м.Первомайськ, а через м.Кропивницький, що не суперечить вимогам конкурсної документації, та максимальна відстань між ними є меншою, ніж 200 км., що також відповідає вимогам конкурсної документації.
Зважаючи, що конкурсна документація не містить вимоги, щоб АЗС учасника чи його партнера знаходилися на автошляху м.Миколаїв - м.Київ, який би йшов виключно через м.Первомайськ, тому тендерна пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» повністю відповідає вимогам конкурсної документації, у зв’язку з чим її відхилення з підстав, наведених у підпунктах 1-4 пункту І Протоколу №18 від 06.08.2020р. є безпідставною.
Щодо такої підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», як «внаслідок перевірки Учасника ТОВ «МАНГО-ГРУП» Службою безпеки ДП «ДПЦК» були виявлені ризики для підприємства», то варто зазначити, що ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» такої підстави для відхилення тендерної пропозиції взагалі не містить.
Згідно ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №18 рішення відповідальної особи від 06.08.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-07-20-001154-a і направити йому повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що відповідно до ч.3 ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі (25 500,0 грн.) до трьох тисяч (51 000,0 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 11:59
Вирішення:
На вимогу Учасника ТОВ «Манго-Груп» повідомляємо наступне:
1) Державне підприємство «Дослідно-проектний центр кораблебудування» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як спрощена процедура, з метою максимальної економії та ефективності. На кожній сторінці Конкурсної документації зазначено, що Закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з «Порядком закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженим Наказом Державного концерну від 29.11.2019 р. № 333 Відповідальна особа підприємства письмовим рішенням дискваліфікує учасника у випадку, якщо конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації.
У даному випадку були виявлені невідповідності вимогам конкурсної документації у частині Переліку АЗС.
2) У Технічній специфікації були визначені вимоги до розташування АЗС по напрямкам автошляху м. Миколаїв – м. Киів. Мався на увазі найкоротший шлях, а саме через м. Первомайськ. Використання інших шляхів недоцільно через можливе надмірне використання бюджетних коштів. Також через ремонт траси м. Миколаїв – м. Кропивницький (що передбачає часткове перекриття автошляхів, об’їзд) маршрут через м. Кропивницький неможливий.
3) Щодо перевірки Учасник Службою Безпеки ДП «ДПЦК». Згідно з «Порядком закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром» під час розгляду Конкурсних пропозицій відповідальна особа зобов’язана звернутися до підрозділу безпеки для отримання висновку щодо Потенційного переможця конкурсу. У конкурсній документації зазначено, що дискваліфікація Учасника можлива внаслідок виявлення ризиків Службою Безпеки.
Статус вимоги:
Не задоволено