• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає Державним стандартам України, умовам і вимогам, що чинні та діють до товарів даного типу в Україні. Категорія Замовника: підприємства зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/ Термін поставки: протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту направлення Замовником Заявки на адресу Учасника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (більш детально в тендерній документації)

Завершена

528 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 644.80 UAH
Період оскарження: 20.07.2020 11:47 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо відповіді хабарника

Номер: 4fd7918da9244dbf8864c7bbd36022d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-002510-b.a4
Назва: Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію хабарника, надсилаємо листи до контролюючих органів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 30fa969f4902413a814abc3588ec57e1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-002510-b.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Черговий дерібан бюджетних коштів цього казнокрада. Вже неодноразово зазначали, в цьому закладі діє злочинне корумповане угрупування - головний лікар та головна медична сестра, які вимагають від постачальників 40% хабаря. Класична схема - спочатку хабарник прописує дискримінаційні вимоги, яким відповідає продукція одного виробника, потім за невідповідність цим вимогам він дискваліфікує економічно вигідніші пропозиції і акцептує пропозицію "свого" Учасника. Ще до торгів цьому казнокраду Учасники писали про дискримінаційні вимоги, але у відповідь одні формальні відписки.Звертаємо увагу контролюючих органів на беззаперечне порушення з боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені утендерній документації хабарника містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про відсутність правових підстав для її задоволення, через наступне. Ваша пропозиція була відхилена Замовником згідно ч. 1 ст. 31 Закону відповідно до якої, тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, з наведенням відповідного обґрунтування у протоколі засідання тендерного комітету № 140 від 12.08.2020 року, а саме, через те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Фартунат», ЄДРПОУ: 37308833) не відповідає медико-технічним вимогам до дезінфекційних засобів, що є предметом закупівлі, зазначеним в Додатку № 4 тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 58aad1dbae8943988a8713cedbdfeed3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-002510-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про відсутність правових підстав для її задоволення, через наступне. Ваша пропозиція була відхилена Замовником згідно ч. 1 ст. 31 Закону відповідно до якої, тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, з наведенням відповідного обґрунтування у протоколі засідання тендерного комітету № 140 від 12.08.2020 року, а саме, через те, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Фартунат», ЄДРПОУ: 37308833) не відповідає медико-технічним вимогам до дезінфекційних засобів, що є предметом закупівлі, зазначеним в Додатку № 4 тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення

Номер: 0428c49627234cf991b126860ab60673
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-002510-b.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» з приводу внесення змін до Тендерної документації тендерний комітет КНП «Міська лікарня № 1» Краматорської міської ради повідомляє наступне: «Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначаємо, що у Медико-технічних вимогах до закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» (Додаток 4 до тендерної документації), де є посилання на склад вказано діапазон, що розширює спектр вмісту складових, тому існує можливість усім зацікавленим особам надати пропозиції на дезінфікуючі засоби, які відповідають визначеним технічним характеристикам, в тому числі запропонувати еквівалент. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» визначений лікарнею (Замовником) виходячи із специфіки потреб закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного захисту пацієнтів та персоналу, прагнення мінімізації алергічних реакцій медичного персоналу лікарні при застосуванні засобів, визначення антимікробної активності до стійких мікроорганізмів, з точки зору функціональності, економічності, ефективності. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло постачальників. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають участь у процедурі закупівлі всім зацікавленим особам. На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до документації предмета закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» в частині Медико-технічних вимог».
Статус вимоги: Відхилено