-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області
Завершена
256 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 561.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 561.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2020 11:46 - 28.07.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Оскарження переможця
Номер:
93d4ced8dd4c4cb5bfa97cfc09153acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.a6
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Шановний Замовник торгів, по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШ I-III ступенів Покровської районної ради Донецької області», при розгляді пропозиції ФОП Кукшинов Д.Г. протоколом №6 від 04 серпня 2020р було надано не правомірні пояснення стосовно визначення переможця по торгам.
Виявлені такі зауваження:
1. Не відповідність технічних вимог закупівлі
п.3 Дефектного такту.
Порушення технології процесу улаштування і покриття. Не прописана техніка з утрамбовки щебеневих шарів з грановісіву. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарів.
2. Не відповідність технічних вимог закупівлі
п.13 Зауваження стосовно дефектного акту та підсумкової відомості ресурсів.Не прописані розцінки на будівельну техніку яка буде використовуватися при будівництві об’єкту згідно кошторисної документації
3. Учасником торгів згідно п.15 Сертифікати відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час надання послуг та зазначені у відомості обсягів робіт, чинні на дату подання пропозиції. У разі, якщо продукція не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. Дата відповіді не повинна бути ранішою ніж тридцять днів до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю.
Учасником «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС» було надано неправдиві данні стосовно якості сертифікатів відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО .
4. Згідно вимог подачі тендерної документації:
п.5. Додаток № 3 до оголошення, довідка в довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов‘язані з корупцією правопорушення (має бути датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб - порталі Уповноваженого органу або більш пізнішої дати). Додаткова довідка повинна бути надана Додаткова довідка «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС» з підтвердженням з офіційного сайту. https://my.zakupki.prom.ua/
п.9 Додаток № 3 до оголошення, довідка в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (має бути датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб - порталі Уповноваженого органу або більш пізнішої дати). Додаткова довідка повинна бути надана «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС» з підтвердженням з офіційного сайту: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
п.10 Додаток № 3 до оголошення, довідка в довільній формі про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов‘язкових платежів). Додаткова довідка повинна бути надана «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС» з підтвердженням з офіційного сайту: https://cabinet.tax.gov.ua
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога оскарження №2.pdf 04.08.2020 23:23
- Протокол №8.pdf 06.08.2020 16:12
Дата подачі:
04.08.2020 23:23
Вирішення:
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Удачненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, відповідно до абз.5 ч.7 ст.14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’яснення щодо інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИЛА:
Надати роз’яснення на вимогу учасника закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області" з приводу відповідності документів переможця закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС"
1. Стосовно невідповідності технічних вимог закупівлі п.3 Дефектного акту
На підставі Технічного завдання, Додатка 1 п.3 Відомості обсягів робіт Підрядник планує виконати "улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню гранвідсівів" згідно технології та складу робіт запропонованій ним в локальному кошторисі розцінкою РН18-20-4, що відображено в тендерній пропозиції Підрядника, а саме: "планування та трамбування земляного полотна, розсипання та розрівнювання матеріалу, ущільнення розсипу з поливанням водою". Чим не порушив вимоги документації Замовника.
2. Стосовно невідповідності технічних вимог закупівлі п.13
Вартість робіт підрядника по "улаштуванню підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню гранвідсівів" розрахована ним згідно технології з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження (включно механізмів). Тобто, Підрядник планує виконати роботу по улаштуванню підстильних та вирівнювальних шарів із щебеню гранвідсівів згідно технології робіт в локальному кошторисі за розцінкою РН18-20-4. Запропонована ціна Підрядника враховує всі його витрати без відокремлення механізмів.
Чим не порушив вимоги документації Замовника.
3.Стосовно неправдивих даних стосовно якості сертифікатів відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО.
Учасник закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС" надав скановану копію з оригінала листа видану на його ім’я від уповноваженої організації стосовно відсутності обов’язкової сертифікації будівельних матеріалів. Це означає, що надання Сертифікатів на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час надання послуг та зазначені у відомості обсягів робіт, чинні на дату подання пропозиції - не обов’язково. Чим не порушив вимоги документації Замовника.
4. Стосовно "довідки в довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов‘язані з корупцією правопорушення"
Учасник закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС" надав скановану копію з оригінала листа № 417 датовану 30.07.2020 роком, де говориться, що в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов‘язані з корупцією правопорушення, відсутня інформація про учасника. Чим не порушив вимоги документації Замовника. Іншої інформації в Оголошенні не вимагалося.
5. Стосовно "довідки в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура"
Учасник закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС" надав скановану копію з оригінала листа № 420 датовану 30.07.2020 роком, де говориться, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Чим не порушив вимоги документації Замовника. Іншої інформації в Оголошенні не вимагалося.
6.Стосовно "довідки в довільній формі про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов‘язкових платежів)."
Учасник закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС" надав скановану копію з оригінала листа № 426 датовану 30.07.2020 роком, де говориться, про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов‘язкових платежів). Чим не порушив вимоги документації Замовника. Іншої інформації в Оголошенні не вимагалося.
Враховуючи вищезазначене, Замовник ніяким чином не порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінація учасників та об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому вимога учасника закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області" з приводу відповідності документів переможця закупівлі ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС", безпідставна та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження переможця
Номер:
feeb38f8490f44f9ac36c53eb11decce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.a5
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Шановний Замовник торгів, по об’єкту: «Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШ I-III ступенів Покровської районної ради Донецької області», при розгляді пропозиції ФОП Кукшинов Д.Г. протоколом №5 від 04 серпня 2020р було надано не правомірні пояснення стосовно відмовлення по торгам.
1. Стосовно відмови п.1 протоколу №5 від 04 серпня 2020р Фізична Особа Підприємець Кукшинов Дмитро Геннадійович, повідомляє, що ліцензія №3-Л видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України «08» листопада 2016року, рішення про видачу ліцензії №3-Л від «08» листопада 2016 року, строк дії ліцензії з «25» січня 2016 року по «25» січня 2019 року, згідно інформації ДЕРЖАРХБУДІНСПЕКЦІЇ реєстру даних по видачі ліцензій на державному сайті https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=DESC, ФОП Кукшинову Д.Г. погоджено та продовжено дію ліцензії №72-Л з 17.12.2019р реєстраційний запис №2013057054 бестроково.
Обов’язкові платежі по сплаті ліцензування видів господарської діяльності сплачено.
2. Стосовно відмови п.2 протоколу №5 від 04 серпня 2020р Декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки є аналогом на виконання робіт підвищеної небезпеки тільки з територіальним обмеженням. На сьогодні роботи з переліком робіт підвищеної небезпеки виконуються на підставі як Дозволу так і Декларації.
(пункт 20 доповнено абзацом згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. N 48) Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
3. Стосовно відмови п.3 протоколу №5 від 04 серпня 2020р довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка про наявність механізованого інструменту та техніки) для надання послуг, які планується надати за договором, а саме наявність техніки була оформлення згідно вимог тендерної пропозиції, а саме складеної учасником кошторисної документації, в якій була прописана техніка, яка буде використана на будівництві об’єкту. Договір оренди техніки укладений на надання послуг на поточний рік, не підлягає дробленню та не був прописаний в вимогах тендерної закупівлі. Ця вимога не є дійсною та не відповідає вимогам тендерної документації.
Надайте пояснення згідно чинного законодавства України стосовно Ваших відмов, якими Ви користувалися при складанні протоколу про відмову №5 від 04 серпня 2020р. Залишаю за собою право звернутися в правоохоронні органи стосовно порушень які були навмисно зроблені для лобіювання інтересів іншого учасника торгів, у якого є порушення при подачі тендерної документації.
Вимагаємо відмінити Ваше не обґрунтоване рішення стосовно переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС"!!!
З Повагою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога оскарження.pdf 04.08.2020 19:12
- Протокол №7.pdf 06.08.2020 16:09
Дата подачі:
04.08.2020 19:12
Вирішення:
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Удачненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області, відповідно до абз.5 ч.7 ст.14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’яснення щодо інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИЛА:
Надати роз’яснення на вимогу учасника закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області":
1. Стосовно недійсної ліцензії
Учасник закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області" надав Ліцензія №3-Л видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України «08» листопада 2016року, рішення про видачу ліцензії №3-Л від «08» листопада 2016 року, строк дії ліцензії з «25» січня 2016 року по «25» січня 2019 року.
На час подання документа ви не надали ніякої довідки про те що надана ліцензія подовжена, та обов’язкові платежі по сплаті ліцензування видів господарської діяльності сплачено. В нашу компетенцію не входить перевіряти діяльність підприємств - учасників закупівель. В додатку до оголошення №3 був наданий перелік вимог до учасника. Ви повинні були надати вичерпну відповідь на поставлені запитання, що ви не зробили, чим порушили вимогу Замовника.
2. Стосовно ненадання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області" надав документ "Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці".
В оголошенні сказано: "Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів", тому ми розцінили наданий вами документ, як будь який документ наданий за вашим бажанням.
В додатку до оголошення №3 був наданий перелік вимог до учасника. Ви повинні були надати вичерпну відповідь на поставлені запитання, що ви не зробили, чим порушили вимогу Замовника.
3. Стосовно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Учасник закупівлі ФОП Кукшинов Д.Г., що оприлюднена в електронній системі закупівель від 04-08-20, 23:23:38 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт по заміні твердого покриття на тротуарну плитку шкільного подвір’я в Удачненській ЗОШI-III ступенів Покровської районної ради Донецької області" надав довідку № 28-12/07/2020 від 28.07.2020 року про наявне та орендоване обладнання.
Уважно вивчивши надані документи, а саме договір оренди, можна зрозуміти, що ФОП Щусь М.М. надає ФОП Кукшинов Д.Г. в оренду техніку, але в договорі п. 2.3, 3.1.1., 3.1.4., йде мова про екскаватор, а не про техніку, перелік якої надано в Специфікації №1 до договору №10 від 20 "березня" 2020року. Ця невідповідність дає право засумніватися, чи дійсно існує такий договір, чи він є підробкою. Необхідно звернути увагу на те, що техніка надається в оренду без операторів (водіїв), а в довідці № 28-11/07/2020 від 28.07.2020 року "про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів" немає жодного слова про наявність робітників, які мають досвід роботи на техніці, яка береться в оренду.
В додатку до оголошення №3 був наданий перелік вимог до учасника. Ви повинні були надати вичерпну відповідь на поставлені запитання, що ви не зробили, чим порушили вимогу Замовника.
Враховуючи вищезазначене, Замовник ніяким чином не порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі": недискримінація учасників та об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому вимога відміни протоколу №5 від 04 серпня 2020р безпідставна та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо коригування пункту 7 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Номер:
ebc13d14c12b4c8a982b223ad007aa68
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.b4
Назва:
Вимога щодо коригування пункту 7 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 3 до оголошення тендерної документації в п. 7 Ви зазначаєте, що Учасник повинен надати документи, а саме: Довідка, видана уповноваженим органом, про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є учасником (має бути датована не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб - порталі Уповноваженого органу або більш пізнішої дати). Ця довідка згідно вимог чинного законодавства (https://radnuk.com.ua) дійсна 30 днів з моменту видачі. Учасник тогів повинен мати на момент торгів довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність судимостей ДІЙСНУ на протязі 30днів і вона МОЖЕ бути датована раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Ваша вимога не є коректною, згідно вимог чинного законодавства, внесіть зміни до Додатку 3 до оголошення тендерної документації в п. 7.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2020 12:45
Вирішення:
Дякую! Зміни до тендерної документації буде внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 15 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Номер:
c7c3ad7f50884fb489d49ce6c528dc1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.b3
Назва:
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 15 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо роз'яснити підстави та з якою метою в п.15 Додатку 3 до оголошення тендерної документації вимагається "Довідки державної служби статистики Донецької області про середньо ринкові ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості про обсяги закупівлі, видана уповноваженм органом не раніше дати подання оголошення". Згідно переліку даних державної служби статистики, які ми можемо побачити на офіційному сайті: http://ukrstat.gov.ua/norm_doc/2019/401/401.pdf, відсутній перелік будівельних матеріалів, які будуть закуповуватися Учасником торгів по даній закупівлідля виконання робіт. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни в Додаток № 3 до оголошення тендерної документації та вилучити п.15., як дискрімінаційний, який не має суттєвого значення.Згорнути
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 16:49
Вирішення:
Дякую! Зміни до тендерної документації буде внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 17 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Номер:
bbb66b1504d34afb94345429d227f9e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.b2
Назва:
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 17 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо роз'яснити підстави та з якою метою в п.17 Додатку 3 до оголошення тендерної документації вимагається " Протокол випробувань на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008 виробів бетонних тротуарних. Протокол випробувань повинен бути виданий незалежною акредитованою лабораторією на ім’я Учасника. Надати ліцензію, атестат чи дозвіл на право проводити такі дослідження, (документ повинен бути виданий на підставі Законів України та інших нормативно-правових актів). Дата проведення випробувань повинна бути не раніше ніж 6 (шість) місяців від дати оприлюднення оголошення." Якість матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт, підтверджується сертифікатами якості (відповідності), висновками СЕС та ін., що надаються виробником продукції. Сертифікат відповідності продукції на одиничний виріб видається на підставі позитивних результатів випробувань цього виробу, що проведені в акредитованій випробувальній лабораторії (центрі). Тому, якщо при виконанні робіт будуть використовуватись уже сертифіковані будівельні матеріали, вироби та конструкції, вони не потребують проходження випробовування у атестованій лабораторії. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни в Додаток № 3 до оголошення тендерної документації та вилучити п.17., як дискрімінаційний.Згорнути
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 16:48
Вирішення:
Дякую! Зміни до тендерної документації буде внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 18 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Номер:
c3019be1c8fd45f888cce2a385ed277d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-001337-c.b1
Назва:
Вимога по усуненню дискримінаційного пункту 18 Додатку № 3 до оголошення тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 3 до оголошення тендерної документації в п. 18 Ви зазначаєте, що Учасник повинен надати документи, а саме: «Сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікат системи управління якістю за стандартами ISO 9001-2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Просимо внести зміни в Додаток № 3 до оголошення тендерної документації та вилучити п.18, як дискрімінаційний.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2020 16:46
Вирішення:
Дякую! зміни до тендерної документації буде внесено.
Статус вимоги:
Задоволено