-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015–85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок))
Місце знаходження Замовника: Будівельників,8, Миколаїв, Миколаївська область, Україна, 54034; категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Торги не відбулися
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2020 10:53 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Правила до перевезень вантажів автомобільним транспортом відповідно до наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997р
Номер:
512aa8078fb643b4ab76514e1e06e661
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-000502-a.c4
Назва:
Правила до перевезень вантажів автомобільним транспортом відповідно до наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997р
Вимога:
Шановний Замовнику !Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом Україною визначає Наказ Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 ( зі змінами й доповненнями), а не телефонна розмова з представником Перевізника .Що стосовно залучення субпідрядника , то КНП «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» не планував і не планує залучати такових до виконання послуг ДК 021:2015–85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок) які визначені в оголошенні №UA-2020-07-20-000502-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2020 17:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! Підкажіть будь ласка як наказ Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 ( зі змінами й доповненнями) має відношення до перевезення біологічних матеріалів для лабораторних досліджень
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника КНП ММР"Міська лікарня №4" на підставі п.2ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі ."
Номер:
fa4f77e0ebb3446283a39cab19b7ddcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-000502-a.c3
Назва:
Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника КНП ММР"Міська лікарня №4" на підставі п.2ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі ."
Вимога:
Згідно ч. 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення повідомляємо наступне:
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету КНП ММР «Пологовий будинок №2» від 12.08.2020р. Замовник КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) (UA-2020-07-20-000502-a) Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня №4".
Згідно п.2 Додатку 8 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) (UA-2020-07-20-000502-a) Лабораторія Учасника повинна мати ліцензію на здійснення певного виду господарської діяльності (структурний підрозділ медичного закладу, юридична особа, фізична – особа підприємець) (на підтвердження надається копія ліцензії). Учасник КНП ММР "Міська лікарня № 4" надав копію Наказу про Ліцензування медичної практики.
Але на сьогоднішній день виконувати лабораторні (в т.ч. цитологічні) дослідження мають право Лабораторії які одержали згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29 березня 2005 року N 71 «Про затвердження Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі» (Наказ втратив чинність згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 вересня 2015 року N 1192 «Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації») Свідоцтво про атестацію лабораторії, що дає право на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду в галузі охорони здоров’я, термін дії якого ще не закінчився, або згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» одержали Атестат про акредитацію лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015. За правилами даної акредитації Національне агентство з акредитації України видає «Свідоцтво про акредитацію», яким засвідчує компетентність лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015 у виконанні лабораторних досліджень відповідно до сфери її акредитації. Таким чином, робота медичних лабораторій може проводитись при їх відповідності до галузевих стандартів, що засвідчується їх атестацією (якщо вона ще дійсна та не втратила чинність) або акредитацією.
За інформацією з публічного доступу структурний підрозділ медичного закладу, а саме клініко-діагностична лабораторія КНП ММР "Міська лікарня № 4", на матеріально-технічній базі якої планується здійснення надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі, мала свідоцтво про атестацію у сфері поширення державного метрологічного нагляду в галузі охорони здоров’я після періодичної атестації 28 жовтня 2015 року на термін 4 роки. Таким чином, термін дії атестату лабораторії закінчився наприкінці 2019 року і на даний час клініко-діагностична лабораторія КНП ММР "Міська лікарня № 4" не має ні чинного свідоцтва про атестацію лабораторії що дає право на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду в галузі охорони здоров’я, ні чинного атестату про акредитацію лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015, які б засвідчували її компетентність при виконанні цитологічних досліджень.
Тобто Лабораторія Учасника КНП ММР "Міська лікарня № 4" не відповідає заявленим в Додатку 8 Тендерної документації необхідним вимогам щодо предмету закупівлі.
Пункт 10 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає надання довідки довільної форми, щодо наявності в Учасника передбачених чинним законодавством України ліцензії(-й) та/або дозволу(-ів) (з відповідним додатком у разі наявності) та/або будь-які інші дозвільні документи, видані уповноваженими органами, які є необхідними при наданні послуг або поставці товару, передбачених предметом даної закупівлі або довідка в довільній формі про відсутність законодавчої необхідності в наданні таких ліцензій (дозволів). Така Довідка в тендерній пропозиції учасника КНП ММР "Міська лікарня № 4" відсутня.
Пункт 7 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає надання гарантійного листа , що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних. Такий Гарантійний лист також в тендерній пропозиції учасника КНП ММР "Міська лікарня № 4" відсутній.
Враховуючи вищевикладене, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
На підставі зазначеного, Замовник КНП ММР «Пологовий будинок №2» неправомірно визнав переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) (UA-2020-07-20-000502-a) Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня №4".
Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника КНП ММР "Міська лікарня № 4" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 16414 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Південний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 15:05
Вирішення:
Проаналізувавши зміст скарги «Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника КНП ММР "Міська лікарня №4" на підставі п.2ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"» тендерний комітет дійшов висновку, що приведені в ній докази є обгрунтованими.
20.08.20 Тендерний комітет прийняв рішення відхилити пропозицію КНП ММР "Міська лікарня №4" на підставі п.2ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі ."»ДК 021:2015–85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок))
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Номер:
882cdcdcabae4cd69e4504daa240842b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-000502-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Вимога:
Згідно ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо наступне:
Згідно Протоколу від 10.08.2020р. Замовник КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» зазначив одну з причин відхилення - не відповідність п.1 Додатку 8 Тендерної документації. Згідно п.1 Додатку 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) (UA-2020-07-20-000502-a). Тендерної документації зазначено, що пункт прийому зразків біологічного матеріалу Учасника повинен територіально знаходитись в м. Миколаєві. При цьому до самого пункту та організації приймання-відправлення зразків біологічного матеріалу, не встановлено жодних обмежень та критеріїв. У КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» з ТОВ «Нова Пошта» укладений договір про надання послуг з організації перевезення відправлень. Згідно договору ТОВ «Нова Пошта» для КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» зобов’язано організувати приймання-відправлення відправлень через мережу своїх відділень. ТОВ «Нова Пошта» має в м. Миколаєві більше 30 відділень, а це в свою чергу дозволяє Замовнику обрати найближче та /або найзручніше місце (пункт) для передачі зразків біологічного матеріалу. Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції з цієї причини безпідставним.
Як правило в п.4.3 розділу І «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації Замовник вказує свою фізичну адресу, або декілька фізичних адрес де будуть прийматись товари та/або надаватися та прийматися послуги (тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). Пунктом 4.3 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації передбачено, що «місце надання послуг - м. Миколаїв, за адресою Учасника (Виконавця). Детальний опис предмету закупівлі (кількість) та технічні вимоги до товару вказано в Додатку №8». Згідно детального опису в Додатку 8 зазначена інформація тільки про місце знаходження пункту зразків біологічного матеріалу. В жодному розділі Тендерної документації Замовником КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» не зазначено, що вся матеріально-технічна база, все обладнання та весь персонал, що необхідний для надання послуг згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) повинні знаходитись в м. Миколаїв. Як що ж Замовник навмисно визначив місце надання послуг - м. Миколаїв в розумінні безпосереднього знаходження Лабораторії Учасника з всією матеріально-технічною базою, всім обладнанням та персоналом необхідним для надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі то такі вимоги є дискримінаційними. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Такі вимоги порушують ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі . Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції з цієї причини також безпідставним.
В Протоколі від 10.08.2020р. Замовник КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» зазначив підставу відхилення - ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому згідно Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 16414 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі зазначеного, Замовник КНП ММР «Пологовий будинок №2» неправомірно відхилив пропозицію учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозицію учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» або відмінити тендер відповідно п.2 ч.1. ст.32 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Південний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 18:09
Вирішення:
Шановний учаснику! Ви у своїй скарзі повідомляєте, що уклали договір з ТОВ «НОВА ПОШТА» про надання послуг з організації перевезення відправлень. Згідно договору, ТОВ «НОВА ПОШТА» для Вас зобов’язано організувати приймання-відправлення відправлень через мережу своїх відділень.
Крім того, Вами було надано лист-пояснення про те, що не плануєте залучати підрядників під час надання послуг. Отже, Ви наголосили, що транспортування буде здійснюватися не власним транспортом, або орендованим транспортом, а саме за допомогою ТОВ «НОВА ПОШТА».
Однак, при аналізі умов роботи та у телефонній розмові з представниками ТОВ «НОВА ПОШТА» повідомило, що не надає послуги по перевезенню біологічних матеріалів (біозразків). Також, оператор у телефонному режимі наголосила, що біологічні матеріали відносяться до таких, що заборонені до пересилання їхнім підприємством.
На сайті ТОВ «НОВА ПОШТА» (https://npshopping.com/faq/article/360016350892) є перелік товарів, які заборонено транспортувати та серед яких під номер 19 вказано: «Інфекційні речовини, тобто речовини, що містять патогенні організми, що
викликають захворювання людей або тварин.
Наприклад: мікроорганізми (включаючи бактерії, віруси, рикетсії, паразити,
грибки), інфекційні агенти, такі як пріони, вакцини, медичні і клінічні відходи, біозразки і т.і.».
Зазначаємо, між Вами та ТОВ «НОВА ПОШТА» укладено типовий договір. А відповідно до п. 2.1. «Цей Договір є договором приєднання в розумінні ст.634 ЦК України і може бути укладений лише шляхом приєднання Замовника до всіх його умов в цілому шляхом надання Експедитору Заяви про приєднання», що означає неможливість змінити зміст, або умови Договору за будь-яких обставин на вимогу іншої сторони окрім, ТОВ «НОВА ПОШТА». Особливо це стосується перевезення, зберігання та транспортування біологічних матеріалів. Таким чином, виникає питання чи проінформований Ваш партнер ТОВ «НОВА ПОШТА», що їхнім транспортом Ви перевозите заборонений вантаж (а саме біозразки)?
Також, є нарікання щодо якості надання послуг перевезення, зберігання та доставки товару ТОВ «НОВА ПОШТА». У випадку пошкодження або загублення, наприклад, 50 зразків матеріалів для цитологічного дослідження, яким чином ми зможемо повторно зібрати нові матеріали?
Враховуючи вищевикладене, робимо висновок, що Скаржник не лише порушує чинне законодавство України, щодо умов Договору з експедитором ТОВ «НОВА ПОШТА», але й наполягає стати співучасником протиправної дії.
Тому відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо, що відхилення КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є обгрунтованим.
Наприкінці, хочеться вважати Вашу фразу «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» технічною помилкою, адже наша назва – «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №2».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Номер:
60424fd9a56b43ce89130c5902d74694
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-20-000502-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Вимога:
Згідно ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо наступне:
Згідно Протоколу № 172 від 10.08.2020р. Замовник КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» зазначив одну з причин відхилення - не відповідність п.1 Додатку 8 Тендерної документації. Згідно п.1 Додатку 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) (UA-2020-07-20-000502-a). Тендерної документації зазначено, що пункт прийому зразків біологічного матеріалу Учасника повинен територіально знаходитись в м. Миколаєві. При цьому до самого пункту та організації приймання-відправлення зразків біологічного матеріалу, не встановлено жодних обмежень та критеріїв. У КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» з ТОВ «Нова Пошта» укладений договір про надання послуг з організації перевезення відправлень. Згідно договору ТОВ «Нова Пошта» для КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» зобов’язано організувати приймання-відправлення відправлень через мережу своїх відділень. ТОВ «Нова Пошта» має в м. Миколаєві більше 30 відділень, а це в свою чергу дозволяє Замовнику обрати найближче та /або найзручніше місце (пункт) для передачі зразків біологічного матеріалу. Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції з цієї причини безпідставним.
Як правило в п.4.3 розділу І «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації Замовник вказує свою фізичну адресу, або декілька фізичних адрес де будуть прийматись товари та/або надаватися та прийматися послуги (тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). Пунктом 4.3 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації передбачено, що «місце надання послуг - м. Миколаїв, за адресою Учасника (Виконавця). Детальний опис предмету закупівлі (кількість) та технічні вимоги до товару вказано в Додатку №8». Згідно детального опису в Додатку 8 зазначена інформація тільки про місце знаходження пункту зразків біологічного матеріалу. В жодному розділі Тендерної документації Замовником КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» не зазначено, що вся матеріально-технічна база, все обладнання та весь персонал, що необхідний для надання послуг згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 –85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій - цитологічне обстеження (жінок)) повинні знаходитись в м. Миколаїв. Як що ж Замовник навмисно визначив місце надання послуг - м. Миколаїв в розумінні безпосереднього знаходження Лабораторії Учасника з всією матеріально-технічною базою, всім обладнанням та персоналом необхідним для надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі то такі вимоги є дискримінаційними. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Такі вимоги порушують ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі . Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції з цієї причини також безпідставним.
В Протоколі № 172 від 10.08.2020р. Замовник КНП ММР «ПОЛОВИЙ БУДИНОК №2» зазначив підставу відхилення - ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому згідно Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 16414 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі зазначеного, Замовник КНП ММР «Пологовий будинок №2» неправомірно відхилив пропозицію учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозицію учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» або відмінити тендер відповідно п.2 ч.1. ст.32 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Південний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 17:22
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
14.08.2020 18:07