• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Металеві контейнери для збирання твердих побутових відходів (ТПВ) без кришки

Металеві контейнери для збирання твердих побутових відходів (ТПВ) без кришки

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 306 робочих днів

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2020 07:59 - 03.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c2d57fcf10d94deda43803742e31b084
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-000006-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-20-000006-a . Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Металеві контейнери для збирання твердих побутових відходів (ТПВ) без кришки (ДК 021:2015: 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття) у кількості 50 одиниць , що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 110-6 від 14 серпня 2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – 1. «в порушення пункту 1 розділу 3 тендерної документації Учасник подав частину документів у відмінному від PDF (PortableDocumentsFormat) форматі» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» надано довідку з обслуговуючого банку про наявність відкритого рахунку у форматі JPG. У Наказі № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України чітко зазначено вичерпний Перелік формальних помилок: 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Усі документи, які входять до складу тендерної пропозиції, чіткого зображення та забезпечують можливість їх перегляду. Враховуючи вищезазначене, надання документів в іншому форматі не є причиною відхилення пропозиції. 2. «відсутня довідка видана компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав у складі пропозиції довідку завантажену 6 серпня 2020 року о 16-30 годині (назва файлу Додаток 3 довідка з банку про рахунок). Вважаємо, що наданої в даній довідці інформації, достатньо для підтвердження наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку. 3. «відсутній сертифікат відповідності виробу». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав у складі пропозиції необхідний сертифікат відповідності, якиї підтверджують якість продукції (файл Додаток 3 Сертифікат відповідності та акт на контейнер). 4. «відсутні сертифікати на матеріали з яких виготовляється виріб». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Відповідно вимогам замовника у Додатку 3 до ТД зазначено «Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам» п.2.1 «Копію документу (сертифікат відповідності та/або паспорт виробу, та сертифікати на матеріали), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам». Учасником надані сертифікати (файли Додаток 3 сертифікат якості оцинковка.pdf, ), також надано технічний паспорт на виріб (файл Додаток 4 специфікація, паспорт товару, опис.pdf). Що відповідає вимогам замовника. Замовник у тендерній документації не зазначив на які само матеріали учасник має надати сертифікати, також замовником зазначено та/або. ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» виконав вимоги замовника. 5. Відсутні пояснення щодо ненадання документів (сертифікатів). Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» не надав пояснення щодо відсутності документів тому, що у складі тендерної пропозиції надано усі документи відповідно вимогам замовника. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. Добросовісна конкуренція серед учасників. 3. Максимальна економія, ефективність та пропорційність. 4. Недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП Князєв Ярослав Анатолійович. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є виробником даного товару та гарантує належне виконання умов договору. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 110-6 від «14» серпня 2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Князєв Ярослав Анатолійович зазначене у протоколі № 110-8 від «17» серпня 2020 року Додатки: 1. Протокол відхилення № 110-6 від «14» серпня 2020 року. 2. Протокол визначення переможця № 110-8 від «17» серпня 2020 року 3. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 710
Дата розгляду скарги: 02.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2020 23:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2020 20:21
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2020 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну процедури торгів
Автор: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Сергій Шульга +380676100121, +380676100123 zapstal2016@gmail.com http://metalbox.in.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"

Номер: 318291476b8e4957aab0ca8faed0f621
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-000006-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"
Вимога:
ТОВ "АВ-ПРОМ" вимагає скасування попереднього рішення про нашу дискваліфікацію, та вимагає визнання ТОВ «АВ-ПРОМ» в якості переможця закупівлі Згідно оприлюдненого протоколу №110-1 від 14.08.2020 р. Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради відхилила нашу пропозицію за наступними причинами: 1. Довідка (складена учасником в довільній формі), яка повинна свідчити про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для забезпечення всього циклу постачання товару, а саме: наявність транспортних засобів (власних, орендованих, найманих тощо), що дозволить Учаснику, у разі укладання з ним угоди, виконати всі умови щодо постачання товару до м. Дружківка не містить інформації про наявні транспортні засоби (власні чи орендовані). 2. Відсутня довідка, видана компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках 3. Відсутні сертифікати на матеріали, що використовуються при виготовлені виробу 4. Не виправлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою при усунення невідповідностей 5. Не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції Надана інформація не є вірною 1. Нами надана довідка про наявність матеріально-технічної бази, а також інформацію про існуючий договір з перевізником стосовно надання транспортних послуг. Договір додається до документації. До того ж нами неодноразово в документації зазначається про те, що доставка буде виконуватись за рахунок постачальника. 2. Нами надана довідка, стосовно того, що наш рахунок відкритий у КБ «Приватбанк», та оскільки єдиним акціонером банку, якому належить 100% акцій банку, є держава (Засновник, 206059743960₴ (100%) , тому довідка щодо відкриття рахунку, надана КБ "ПРИВАТБАНК" є такою, що видана компетентним державним органом. Довідка надається до складу тендерної документації. Також надаються самі довідки про відкриття рахунків та відсутність заборгованості по ним. 3. Вимога замовника дослівно наступна: «Копію документу (сертифікат відповідності та/або паспорт виробу, та сертифікати на матеріали), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.» Згідно правил граматики, основним у складі такого речення є те, що написано за дужками, у дужках надається роз’яснювальна інформація. ТОВ «АВ-ПРОМ» у складі документації надало документ, яким підтверджується відповідність товару діючим державним стандартам, а саме сертифікат відповідності ДСТУ на самі контейнери. Тому даний пункт також не є невідповідністю 4. Жодних вимог про усунення невідповідностей замовник не висував, тому даний пункт також не є невідповідністю 5. Ціна нашої пропозиції не є аномально низькою. Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»,аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). У вказаній закупівлі середня арифметична ціна на початковому етапі складала 206778,5 грн. Наша початкова ціна 159900,00, що є нижчою на 23% від середньої. На фінальному етапі наша ціна складала 155 670 грн, наступна пропозиція 155 700 грн. Коментарі з цього приводу навідь не потрібні. Згідно вищевикладеного, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «АВ-ПРОМ» безпідставним та вимагаємо скасування попереднього рішення та визнання компанії ТОВ «АВ-ПРОМ» в якості переможця по закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. В переліку наданого Вами обладнання (таблиця) орендований транспорт не зазначений. Але це можна трактувати як технічну помилку. 2. Вами надана довідка, стосовно того, що наш рахунок відкритий у КБ «Приватбанк». Довідка надана КБ "ПРИВАТБАНК". Але компетентним державним органом, що надає довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) є Державна фіскальна служба України. 3. Вами не надані сертифікати на матеріали, що використовуються при виготовлені виробу. Даний пункт у тендерній документації сформовано чітко. 4. Вимога про усунення невідповідностей була оформлена та занесена в систему 13-08-2020 о 15:17:2. Кінцевий строк 14-08-2020 15:17:25. Вами не було усунуто неточності та не були надані жодні роз’яснення. На підставі викладеного Вашу пропозицію було відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА на дії Замовника щодо скасування закупівлі

Номер: 235e895c1fd1475583d0b7ccfdc658da
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-20-000006-a.a3
Назва: СКАРГА на дії Замовника щодо скасування закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника щодо скасування закупівлі Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-20-000006-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Металеві контейнери для збирання твердих побутових відходів (ТПВ) без кришки (ДК 021:2015: 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття) у кількості 50 одиниць , що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 110-6 від 14 серпня 2020 року). ТОВ «Запоріжкомунсталь» оскаржило дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції (Скарга до Антимонопольного комітету України від 19.08.2020 р., 14:54). Рішенням Антимонопольного комітету України № 17580-р/пк-пз від 17.09.2020 Скарга задовільнена частково, а саме «Зобов’язати Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Запоріжкомунсталь". 23.09.2020 року Замовник приймає рішення щодо скасування закупівлі (ДК 021:2015: 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття), Причина скасування закупівлі відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (ПРОТОКОЛ №123 від 23 вересня 2020 р.). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни торгів на підставі наступного. Вважаємо, що замовник формально виніс даний Протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положення Закону України «Про публічні закупівлі». Отже Замовник не довід та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів. Також доводимо до Вашого відома, що 24.09.2020 р. Замовник оприлюднює Договір про співпрацю з учасником ФОП Костіна С.О. на поставку Урни ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску у кількості 27 одиниць на суму 48 330 грн без ПДВ. Виходячи з вищевикладеного Замовник відміняє тендер де саме ТОВ «Запоріжкомунсталь» приймє участь, та вже успішно оскаржував незаконні дії Замовника. Дії Замовника за даною процедурою закупівлі направлені на те, щоб не допустити перемоги Скаржника будь-яким чином. В зв’язку з вищевикладеним, я вважаю, що рішення замовника про відміну торгів має бути скасованим. Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості ТОВ «Запоріжкомунсталь» стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі»: -принцип добросовісної конкуренції; -принцип недискримінації учасників; -принцип об’єктивної та неупередженої оцінки; - добросовісна конкуренція серед учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відміни торгів. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ 4. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну торгів. Додатки: 1. Копія документу, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги. 2. ПРОТОКОЛ №123 від 23 вересня 2020 р. 3. Рішенням Антимонопольного комітету України № 17580-р/пк-пз від 17.09.2020
Дата розгляду скарги: 13.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2020 20:18
Дата прийняття рішення по скарзі: 19.10.2020 20:39
Автор: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Сергій Шульга +380676100121, +380676100123 zapstal2016@gmail.com http://metalbox.in.ua