• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі за адресою: м. Дніпро, пр. О. Поля, 145 (площа будівлі 917,3 кв.м.)» (Код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, згідно з п.3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; Джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника та/або рахунок коштів обласного бюджету.

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2020 14:27 - 23.07.2020 13:00
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація

Номер: ca444a03ffc1474398eb54e0f0757c7f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003671-b.b4
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА Шановний Замовнику! У складі пропозиції ТОВ "АСП-СИСТЕМА" мається документ "Інформація по технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", в кінці якого мається погоджувальний написа, який містить назву Учасника, дату складання документу. Таким чином вказаний документ оформлено у відповідності до п. 16 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ "АСП-СИСТЕМА" незаконним та надуманим! Крім того відповідно до п. 17 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник не відхиляє пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Недоліки, вказані Замовником, як-що їх можна такими вважати, ні як не вплвають на зміст пропозиції Учасника, є формальними (несуттєвими) так, як зазначив сам Замовник, не можуть бути підставами для дискваліфікації! Вказані антиконкурентні дії Замовника є грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також формальна підстава для дискваліфікації Учасника свідчить про те, що Замовник має намір здійснити вказану закупівлю по завищених цінах без мети економно ставитись до бюджетних витрат! На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Рішення та визнати пропозицію ТОВ «АСП-СИСТЕМА» такою, що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У випадку незадоволення цієї вимоги ТОВ «АСП-СИСТЕМА» буде вимушена звернутись до суду, а також до відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Документи, які оформлюються учасником у довільній формі (довідки, листи тощо) повинні мати такі реквізити: назву учасника, назву виду документа, дату складання, текст документа, прізвище, ініціали, підпис особи, уповноваженої на підписання пропозиції, та печатку учасника (печатка застосовується як обов’язковий реквізит документа у разі її наявності та необхідності її застосування учасником). Учасник мав надати інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, підготовлену згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасник ТОВ "АСП-СИСТЕМА" надає в складі своєї пропозиції інформацію відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оформлення якої не відповідає п.16 Додатку 3 оголошення, а саме: відсутня назва учасника та дата складання документу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: 9d480027d6294aeaa68db970742533cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003671-b.b3
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! Ще раз зауважуємо, що ваше твердження - " Відповідно до балансу, який учасник ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" надає в складі своєї пропозиції, зазначено що вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу складала 62900грн" - не відповідає дійсності! У складі пропозиції був надан витяг з поточного бухгалтерського обліку Товариства(оборотно-сальдова відомість), засвідчений підписом і печаткою директора. Згідно цього витягу вартість чистих активів підприємства за 2 квартал 2020 року становить 417504 грн, 50% = 208752 грн, що перевищує вартість пропозиції Товариства по данній закупівлі. Розрахунок наведено в отсканованому документі до попередньої скарги. Якщо у вас є якісь інші розрахунки - будь-ласка надайте.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником вже було надано відповідь (на попередню вимогу такого ж змісту) з обгрунтуваннями щодо відхилення пропозиції ТОВ "Таурі Компані".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: f1f93f606c944ea78da649c4106d3aed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003671-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Вимога Фізичної особі-підприємця Бузовської Ірини Сергіївни - вимагаємо розглянути нашу вимогу та відмінити рішення тендерного комітету про дискваліфікацію. У відповідь на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРОПРОЕКТТЕХБУД» «ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» від «04» серпня 2020 року ФОП Бузовська І.С. повідомляє, що станом на 27.07.2020р. по договору факторингу №МБ-Ф-КНА-3205 від 21.02.2020р., по розрахункам між ПрАТ «ДКХЗ» та ФОП Бузовська І.С. за виконану роботу по обстеженню споруд та будівель ПрАТ «ДКХЗ», є поточні нарахування з обов’язкових платежів у тому числі відсотки 3216,99 грн та сума по факторингу 61750,00 грн, але строк їх сплати ще не настав. Факторинг - це комплекс фінансових послуг для виробників і постачальників, які ведуть діяльність на умовах відстрочення платежу. Основний суть операції - це кредитування постачальників шляхом викупу короткострокової дебіторської заборгованості, як правило, не перевищує 180 днів. Між факторингової компанією і постачальником товару укладається договір про те, що їй в міру виникнення вимог з оплати поставок продукції пред'являються рахунки-фактури або інші платіжні документи. Факторингова компанія здійснює дисконтування цих документів шляхом виплати клієнту 75-90% вартості вимог. Після оплати продукції покупцем факторингова компанія доплачує залишок суми постачальникові, утримуючи відсоток з нього за наданий кредит і комісійні платежі за надані послуги. Тому у довідці банку КRK-07.8/119 від 27.07.2020р., згідно вимог п.3.12 тендерної документації, зазначено, що станом на 27.07.2020р. прострочена заборгованість відсутня.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагалась довідка про відсутність саме заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, а не відсутність простроченої заборгованості.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 99c4fcd5a5de4f9fa2498b65480b9aaa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003671-b.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник! ТОВ "Таурі Компані" повідомляє, що аргументація стосовно відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" не відповідає дійсності. Так, відповідно до п.13.5 статуту ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" зазначено, що ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПРИЙНЯТТЯ, УКЛАДЕННЯ ЧИ РОЗІРВАННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПРАВОЧИНІВ (договорів та інших угод): (е) Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Цей пункт чітко визначає період, за який рахується вартість чистих активів - ПОПЕРЕДНІЙ КВАРТАЛ. Інших тлумачення відстуні. Оскільки Товариством фінансова звітність подається один раз на рік, у складі пропозиції був надан витяг з поточного бухгалтерського обліку Товариства(оборотно-сальдова відомість), засвідчений підписом і печаткою директора. Згідно цього витягу вартість чистих активів підприємства за 2 квартал 2020 року становить 417504 грн, 50% = 208752 грн, що перевищує вартість пропозиції Товариства по данній закупівлі. Також нагадуємо, що згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" учасники повинні надавати достовірну інформацію у складі своєї пропозиції. У свою чергу Замовник має право запросити додаткові документи, якщо в нього є сумніви щодо достовірності інформації наданої учасниками. Враховуючи вищесказане вимагаємо скасувати рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ "Таурі Компані" як безпідставне.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасник ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" надає в складі своєї пропозиції копію статуту, відповідно до якого (п.14.7.) Директор має право: приймати рішення про укладення, зміну чи розірвання будь-яких правочинів (договорів та інших угод) на суму, що є нижчою або дорівнює 500 000 грн. (п’ятсот тисяч гривень або її еквіваленту в іноземній валюті за курсом НБУ), за винятком тих правочинів (договорів або інших угод), прийняття рішення про укладення, зміну чи розірвання по яким відноситься до компетенції Загальних зборів. Так, відповідно до п.13.5 статуту ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" зазначено, що ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПРИЙНЯТТЯ, УКЛАДЕННЯ ЧИ РОЗІРВАННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПРАВОЧИНІВ (договорів та інших угод): (е) Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників: (Ж) надання згоди на вчинення правочину щодо якого є заінтересованість відповідно до вимог ст.45 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Вартість чистих активів відслідковується в фінансовій звітності за 2019 рік (оскільки учасник (як він зазначає в довідці) складає та подає фінансову звітність раз на рік). Чисті активи — це різниця між активами і зобов’язаннями. Активи — усі розділи Активу балансу (рядок 1300 балансу), зобов’язання — усі розділи Пасиву, крім розділу I. «Власний капітал». Відповідно, у «звичайному» балансі (форма № 1), як і в балансі за формою № 1-м і за формою № 1-мс, чисті активи — це рядок 1495 «I. Власний капітал. Усього за розділом I». Відповідно до балансу, який учасник ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" надає в складі своєї пропозиції, зазначено що вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу складала 62900грн. Отже, оскільки ціна пропозиції учасника ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" значно перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, то учасник, відповідно до умов оголошення про проведення спрощеною закупівлі та положень статуту товариства, мав надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди директору товариства на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цієї закупівлі). В складі пропозиції учасника ТОВ "ТАУРІ КОМПАНІ" відсутнє рішення загальних зборів учасника про надання згоди директору товариства на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цієї закупівлі), що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі . Додатково повідомляємо, що Замовник розглядає ті документи, які були надані учасниками в складі їх пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так