-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
128 065.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 640.33 UAH
Період оскарження:
17.07.2020 12:45 - 23.07.2020 14:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА №2
Номер:
4c6be70760fc42339ee68d88bc3d4e80
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-002191-b.a3
Назва:
ВИМОГА №2
Вимога:
Маловою Р.Є., як уповноваженою особою було здійснено перевищення своїх службових обов'язків, зокрема:
1. Раїса Євгеніївна відхилила пропозицію ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", яка відповідає умовам тендерної документації.
2. Раїса Євгеніївна оприлюднила повідомлення про намір укласти Договір з учасником, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
.У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надана Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900634; дата реєстрації 01.07.2019. Надана ліцензія не містить відмітку про внесення плати за період з 01 липня 2020 року до 01 липня 2021 року. Знизу ліцензії в графі «відмітки про поточні плати за ліцезію» міститься запис лише про сплату за період з 01 липня 2019 р. до 01 липня 2020 р.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» ліцензії видаються терміном на п'ять років, а плата за них справляється щорічно.
Суб’єкт господарювання повинен щорічно вносити річну плату за ліцензію на зберігання пального за кожний наступний рік дії відповідної ліцензії до закінчення строку, зазначеного на оригіналі ліцензії у відмітці про поточне (щорічне) внесення оплати. Після здійснення чергового платежу дія ліцензії продовжується ще на один рік. Тобто, Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» повинен був здійснити черговий платіж не пізніше 01.07.2020 р.
Відповідно до ст. 3 вищезазначеного Закону, дія ліцензії призупиняється у разі несвоєчасної сплати чергового платежу за ліцензію на підставі письмового розпорядження органу, який видав ліцензію, на термін до сплати заборгованості. Якщо дію ліцензії призупинено, суб’єкт господарювання не має права зберігати пальне.
За даними Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html_) – ліцензія ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» після 01.07.2019 року не подовжувалася.
Таким чином, вважається правильним відхилити пропозицію учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", оскільки на даний момент його діяльність не є ліцензованою та відмінити процедуру спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 14:52
Вирішення:
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду пропозиції учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, пропозицію за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти було відхилено з таких підстав (п.1 ч. 13 ст. 14 Закону):
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: відповідно до загальних вимог до предмета закупівлі учасник повинен мати (у користуванні або у власності) три автозаправні станції з обов’язковим розташуванням на території м. Краматорськ, автозаправні станції на території Донецької області та України. Відповідно до наданої довідки ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", на території м. Краматорськ знаходиться лише одна автозаправна станція.
Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасником спрощеної закупівлі «Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС» була подана вимога UA-2020-07-17-002191-b.a2 щодо надання додаткової аргументації причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідь на яку була надана Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Найбільш економічно вигідною пропозицією в даному випадку є пропозиція учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг», яка була розглянута та у відношенні якої було прийнято рішення уповноваженої особи в межах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
00c27fc0538242f6a0dc52f441b5cfeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-002191-b.a2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
В Протокольному рішенні №02 від 04.08.2020 року уповноваженої особи Малової Раїси Євгеніївни визначено, що пропозицію ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" відхилено через наявність 1 АЗС в м. Краматорськ.
Зазначаємо, що не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо його протизаконним з огляду на наступне: В п.3 Додатку 1 до тендерної документації визначено:
"Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) 3 АЗС з обов’язковим розташуванням на території м. Краматорськ, АЗС на території Донецької області та України."
Тобто загальна кількість АЗС, які повинні бути у учасника - три. Замовником не було встановлено окремої вимоги щодо розташування по три АЗС в кожному населеному пункті.
Таким чином, відхиливши нашу пропозицію, яка відповідає умовам документації, зокрема вимозі щодо загальної кількості АЗС - уповноваженою особою Маловою Р.Є. було допущено порушення законодавства та, здійснено не об'єктивний розгляд нашої пропозиції.
Зважаючи на той факт, що наявне порушення законодавства, яке неможливо усунути - вважається відмінити процедуру спрощеної закупівлі, з підстав ч.17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 14:28
Вирішення:
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду пропозиції учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, пропозицію за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти було відхилено з таких підстав (п.1 ч. 13 ст. 14 Закону):
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: відповідно до загальних вимог до предмета закупівлі учасник повинен мати (у користуванні або у власності) три автозаправні станції з обов’язковим розташуванням на території м. Краматорськ, автозаправні станції на території Донецької області та України. Відповідно до наданої довідки ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", на території м. Краматорськ знаходиться лише одна автозаправна станція.
Крім того, після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Отже, у випадку виникнення питань щодо інформації, викладеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі учасник мав право звернутись за відповідним роз’ясненням в передбачені законодавством строки.
Виходячи з вищенаведеного, пропозиція учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС» була розглянута на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі об’єктивно та відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ВИМОГА (ТД)
Номер:
e82f4739f1c1448fa7597c21b798d812
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-002191-b.b1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦЕНТР КІНОМИСТЕЦТВА ТА КУЛЬТУРИ.docx 22.07.2020 10:11
Дата подачі:
22.07.2020 10:11
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст. 10 З.У. «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 З.У. «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 10 З.У. «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, підприємством були дотримані вимоги законодавства при оприлюдненні оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. Відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 (далі – Інструкція), талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії.
Основним видом діяльності обласного комунального підприємства «Центр кіномистецтва та культури» є організація та технічне обслуговування культурно-масових заходів, здійснення діяльності з кінообслуговування населення, організація та проведення фестивалів, ярмарок, театралізованих свят тощо, у тому числі – обласного рівня. З метою належної організації вищезазначених заходів та забезпечення якісного та своєчасного їх технічного забезпечення, враховуючи специфіку діяльності, підприємство має необхідність у резерві паливно-мастильних матеріалів, а тому вимога щодо безстрокової дії талонів не є такою, що має на меті дискваліфікувати учасників та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення службової діяльності підприємства на належному рівні. Термін дії талонів є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено